Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jestli to opravdu běží takhle blbě na sestavě toho, co tohle video vkládal, tak tu koupi ještě oddálím, popř. ji vůbec neuskutečním. A to jsem se docela těšil. :-/
S01E08 – takhle se mi to líbí, soustředěná režie tomu prospívá, celý to měli svěřit Abbasimu, David krásně úchylnej, Ellie úplně feral *chop chop*
S01E07 – s každou další epizodou stále více a více doceňuji, jak dobře to hra dělá, vůbec mě to nezasáhlo
S01E06 – alespoň to ukázalo, že komunismus je jediné životaschopné uspořádání

Akorát nerozumím těm kloboukům, měli by nosit ušanky.
@BUMTARATA (11.02.2023 09:42): Já jsem zatím stále spokojen.

Líbí se mi, že se to hry drží v zajímavých místech. Ze všech těch zbraní, které měl Bill u sebe ve sklepě, si Joel z nějakého záhadného důvodu vzal s sebou opakovací pušku, navíc bez optiky :)). Věrnost hernímu arzenálu nade vše!
S01E05 – škoda, že v televizního diváka není vložena stejná důvěra jak v hráče, a nevim, koho napadlo použít slo-mo, ale rozesmálo mě to hodně
S01E04 – připomínalo to víc hru, možná TOHLE měla bejt první epizoda seriálu, haha
@Charllize (31.01.2023 16:28): Tak dokoukam to urcite. Ja si zase myslim, ze postapo serosu a filmu (koukatelnejch) moc neni. Ten treti dil, mi prisel asi nejlepsi. Jen mi to do toho serialu moc nesedlo a spis bych si to doved predstavit jako samostatnej postapo seros. Kdyz to prezenu, tak se tam vlastne zatim nic nestalo.

Chci neco jako Vlakna... postapo bez kompromisu.
@Zx Atari 500 (31.01.2023 16:15): Mne se to celkem líbí. Jako filmu a seriálu s podobou tematikou je asi dost a nic zázračného na tom nevidím. Ale jde to, i ten třetí díl jsem i přes moji grumpy mentalitu zkousnul a vlastně mi to prislo taky docela dobrý. To dokoukam, proste :)
S01E03 – první epizoda, která se mi opravdu líbila, paradoxně nejvzdálenější předloze, interakce mezi Joelem a Ellie zvládnutý na jedničku, ale je vidět, že to jsou prostě (trochu) jiný postavy
S01E02 – pořád z toho mám rozporuplný dojmy, z obou epizod, přijde mi, že se to snaží bejt zbytečně bombastický, nový scény spíš ubíraj než přidávaj, rozmělňujou tempo, ale Ellie je skvělá
Ja by som popravde oponoval, pretože takto to podľa mňa v Sony zamýšľali. Dáva zmysel prečo vydali remake v tom istom čase čo seriál, keďže takto sa k nemu po dopozeraní nepochybne dostane viacero fanúšikov seriálu :)
Asi není dobrý nápad koukat na seriál pokud chci si v březnu zahrát chystanou PC verzi, že? :D
Tak jsem se podíval na první díl seriálu a docela to jde. Nic zásadního v tom sice nevidím a ten humbuk nechápu ale budu koukat dal.

( a zas si jen postesknu ze tam není jediná pekna ženská )
@Cobot (16.01.2023 12:54): Já se spíš nemůžu přenést přes tu Ellie herečku. Neříkám, že to musí být 1:1 kopírky vizuálně, ale ona prostě vypadá jak panenka, vůbec mi do té role nepasuje, tuplem, jesi tam bude fuckovat, jak Ellie ve hře :D
@Bursoft (16.01.2023 12:41): aha ok. Jsem právě zvyklé z netflixu. Tenhle model mi tedy absolutně nevyhovuje, ale asi se tím udržuje sledovanost delší dobu což chápu. Takže pro mě to bude až po vydání posledního dílu. Kolik to bude mít dílů?

Jinak jsem přemýšlel proč je vlastně ta potřeba / chuť / touha mít zfilmovanou hru. Mě hra poskytne maximální zážitek sama o sobě. Zfilmovaná verze se bude vždy jen překrývat se zážitkem z hraní. Jako zkouknu to, ale pochybuju, že to má šanci vyvolat stejně silné emoce jako hry. A zrovna u TLoU, kde byl extremě kladenej důraz na příběh a emoce.
Teď jsem kouknul do aplikace. Překvapila délka prvního dílu 1:20. Nemá to být seriál...?

A to jako bude každý týden jeden díl? To je nějaký retro nevydat celej seriál na jednou.? Je tedy fakt, že nevím jak to Hbo má. Naposledy jsem koukal na Chernobil a ten jsem dával celej, ale asi až po nějaký době.
Jak jsem tu tuhle vyjadřoval obavu, že mi není jasný, co s tím chtěj dál dělat, když to bude mít úspěch, tak mě velmi těší, že nic, nezvyklý!

Oh, yeah, it’s finite. I don’t have much narrative interest in writing a show that is designed to perpetually continue until the network finally puts it out of its misery somewhere. I write to endings. Endings are everything to me. I don’t know how to write, if I don’t know how it ends.

Probably the amount of remaining story would take us more than a season to tell. But definitely, I don’t see this as something that runs on and on and on. We don’t have that ambition. Our ambition is to tell the story that exists, as best as we can, in a different medium.
Tohle je asi pod rozlišovací schopnost většiny diváků, ale zaujalo mě, že Balagov (Vysoká dívka), kterej měl režírovat pilot, z projektu odstoupil, šušká se, že se ten snad i musel přetáčet. Na druhou stranu, pod finále je pořád podepsanej Abbasi (Svatý pavouk).
Can The Last of Us Break the Curse of Bad Video-Game Adaptations?

GAME

The creator of BioShock, another story-rich game from that era, later said that he’d been pushed by higher-ups to replace the troubling, ambiguous finale he’d devised with a stark moral fork in the road; the player’s choices would yield one of two endings, one “good” and one “bad.” Druckmann was urged to do the same and refused. There were decisions he knew Joel—a man capable of both tenderness and terrible violence—would never make. “If the player can jump in and be, like, ‘No, you’re gonna make this choice,’ I’m, like, ‘Now we kind of broke that character,’ ” he said.

UNCHARTED

The final version [of Uncharted movie], which mixed and matched four games’ worth of characters and set pieces, was jumbled and inert. Druckmann politely called the movie “fun”—but when the rights were being negotiated for “The Last of Us” he went so far as to make sure that certain plot points were included in the deal. “I helped create Uncharted, but it didn’t come from me the way that The Last of Us did,” he said. “If a bad version of The Last of Us comes out, it will crush me.”

TV SHOW

Once Mazin and Druckmann set to work, in early 2020, the biggest question they faced was when to deviate from the source material. Some dialogue was transposed wholesale. But Druckmann also found freedom in the ability to “unplug” from Joel and Ellie’s perspectives—something that the game, with its reliance on immersion, had never allowed.

But Mazin told Druckmann that the Joel of the series needed to be less resilient. “We had a conversation about the toll Joel’s life would have had on him physically,” Druckmann recalled. “So, he’s hard of hearing on one side because of a gunshot. His knees hurt every time he stands up.”

Although [Druckmann] found the process exhilarating, after months of shuttling back and forth to Calgary, he was struggling to fulfill his obligations to Naughty Dog. Feeling confident in Mazin, he decided to return to L.A. and advise from afar. He told me, “Sometimes you have to hand your kid over to someone else and say, ‘I trust you to take care of my kid, because I gotta tend to this other thing. Please don’t fuck it up.’ ”

BILL & FRANK

The seventy-four minutes that followed mark the show’s boldest departure from its source material. In the game, Joel and Ellie encounter a man, Bill, who lives alone in an abandoned town, rigging it with traps to keep the masses—infected or otherwise—at bay. The player learns of Bill’s onetime partner, Frank, only in passing; the fact that their relationship was romantic is scarcely hinted at. The series gives the men’s love story room to breathe.

Later, Druckmann and I discussed the new treatment of Bill and Frank. Throughout the show’s development, his philosophy had been that the greater the divergence from the game, the more it had to justify itself emotionally.

FUTURE

Druckmann’s own approach had changed as a result. He had continued to recruit from television, and made it clear to a cinematographer on “The Last of Us” that the door was open if she ever wanted to jump mediums. His next project, he revealed, was a game that was “structured more like a TV show” than anything else Naughty Dog had made—for which he’d taken a highly unusual step. He wasn’t writing the script alone, or with a single partner. He was assembling a writers’ room.
PC verze v březnu. Tak doufám že dvojka bude tak v září nejpozději.
@BUMTARATA (01.12.2022 15:43):  vzhledem k tomu, jak ta hra je cinematická, tohle na mě působí prostě jen jako remake bez přidaný hodnoty


Na mě taky, proto bych víc uvítal rozšíření příběhu někam mimo hry.
Mě upřímně vůbec neláká na to koukat. Ten příběh už mám spojenej s hrama a vidět ho převyprávěnej s jinejma hercema je meh. Až na toho Rona Swansona. Toho můžu kdykoliv a kdekoliv.
@Paul (01.12.2022 15:26): Tak to by mohli udělat jen s některejma postavama a o to bizarnější by to bylo.

Nevim, nevim, ten svět jako takovej není imho tak silnej. Kdyby chtěli vyprávět jinej příběh s jinejma postavama, tak není moc dobrejch důvodů proč to lepit na tuhle značku, která je právě o tom Příběhu a těch Postavách.

Jako… já moc nevim, co si o tom myslet, vzhledem k tomu, jak ta hra je cinematická, tohle na mě působí prostě jen jako remake bez přidaný hodnoty. A už vůbec si teda neumim představit, co s tím budou dělat po první sezóně. Buď skočej rovnou na dvojku, což by jim mohlo vydat na další dvě sezóny, mezitím se budou modlit, že vyjde trojka, nebo to celý půjde hodně rychle do sraček, rozuměj stane se z toho průměrný (natahovaný) postapo.
@BUMTARATA (01.12.2022 12:58): no nevim, mě přijde logický si tu roli zahrát i v live actionu, když už trvaj na převyprávění stejnýho děje. I kdybych byl ten herec, tak bych chtěl mít roli kterou jsem poprvé oživil i na HBO a s vlastním xichtem. Ideální by jinak pro mě (jako hráče a diváka) bylo, kdyby kašlali na převypravování děje her a prostě to zasadili např. mezi jedničku a dvojku, nebo klidně někam jinam s jinejma postavama, ale to už je pasé řešit, rozhodli jak rozhodli..
@Paul (30.11.2022 22:59): Když mně furt přijde strašně divný, že by to ti herci měli hrát podruhý jen v trochu jinejch kulisách, takhle si tou bizarní situací bude muset projít jen Merle Dandridge, která je v těch hrách stejně málo.
Ron Swanson jako Bill je supr. Ale škoda že Tess nehraje Annie Wersching.
@Strady (11.09.2022 13:30): HD27e - ale ten už se asi neprodává/nevyrábí - je k dispozici novější druh - ten duhový efekt se eliminuje pomocí aktivace herního módu - ale možná že jsem si na ten duhový efekt zvykl - protože i když jsem ten herní mód neaktivoval - při hraní TLOU jsem žádné duhy ani záblesky zelené barvy nezaznamenal. Ale když jsem ten projektor měl nový před několika roky - tak při hraní Resident Evil 2 Remake, nebo Red Dead Redemption 2 - bez aktivace toho herního módu - tam byly vidět duhy nebo zelené záblesky - ale jakmile jsem aktivoval ten herní mód - tím se asi zlepšil výkoń/rychlost té promítačky - tak už jsem žádné zelené záblesky ani duhy neviděl.

Pro aktivaci 3D manuálně - je potřeba ten herní mód deaktivovat - proto plánuji toto koupit i na PC, protože předpokládám že tam půjde nějak dát stereoskopický 3D efekt - podobně jako třeba ten nový Spider Man - tam jde dát 3D lehce pomocí Reshade 3D Depth. Škoda že ti vývojáři nad 3D zlomili hůl - Uncharted 3 ve 3D vypadá velice dobře, totiž.
@RXQ79rudax (11.09.2022 12:06): Mohu se zeptat co používáš za projektor a platno? Chtěl jsem tipovat Optomu a pak jsem si zpomalil video a je to Optoma :). Mohu vědět druh? Co duhový efekt, dlouhou dobu to byla achylova pata Optomy, vlastně o to je achylová pata všech DLP projektorů. Už jsem z projektoru nějak vypadl, tak už nemám žádný přehled.
je to jednodušší - hráno zasa na grounded obtížnost: mám pocit, že je tam o trošku více munice, a více čekpointů, a v těch rozlehlých oblastí se stejně jako v Part 2 - ukládá průběžně sama pokud se třeba na chvíli od nepřátel vzdálíte - což se mi nelíbí, proto někdy, používám restart celého střetu - tamta podzemní oblast, kde musíte aktivovat ten motor pro výrobu elektřiny a kartou si otevřít dveře do další oblasti - tam je víc než dost čekpointů nyní - v originálu to bylo nutné vždy opakovat od záčtku. Průběžně kontroluji - jak se hra úkládá - a samozřejmě si tu hru úkládám na různé pozice, abych se kdyžtak mohl vrátit.

Ten obří tlustý zombík - je slabší - ty kyselinové bomby hazí asi pomaleji a nemají tak velkou oblast rozptylu/zamoření.

hráno pomocí klávesnice a myši ; trochu jsem si tam přemapoval ty klávesi - přímo v nastevení hry - to třesení ovladače, které je potřeba normálně pro znovu rozsvícení té svítilny - jsem dal na poslouchací mód - který jsem stejně nikdy nepoužíval - ani používat nemohl.