Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RydikGame (17.05.2022 19:40): já zkoušel opakovaně první Konflikt misi, a téměř v samotném závěru mě dostaly lodě poté co jsem získal prototyp z hangáru. Bohužel bez možností ukládat to znamenalo hrát kompletně znovu od začátku. Slušný hardcore mód pro zdejší pařany. .)
@Rapier (17.05.2022 19:30): ne dokončil jsem jen kampaň a první konflikt jsou opravdu těžké aspoň tedy na mě. škoda čekal jsem zábavnou arkádu možná i z možnosti ukládaní u těch konfliktu, a pak přepnutí pro HC hráče do režimu realističnosti. Bohužel nevyužitý potencial, a pak už se mi to nechtělo hrát. a multiplayer byl mrtvý.
@RydikGame (17.05.2022 19:22): přesně také jsem pátral po nějakých tipech a videích jak na to. Díky za tip, já to zkusím dohrát. Dokončil jsi ty konflikty? Mě to přišlo dost obtížné.
Bohužel tuhle hru nezachránili ani vývojáři z Ashborne Games. Museli by úplně předělat koncept hry, potenciál to mělo, nicméně dostali to jen k dokončení a vydání.

Vrtulníků obecně moc není, škoda. Jedině staré tituly od Novalogic (pomezí simulátor a arkáda), nebo Razorworks (jedná se o simulátor), nebo DCS World (Ka-52, Mil Mi-8, UH-1 a další) ale to už je jiná liga, vyšší dívčí. :)
@Rapier (17.05.2022 16:48): S tím Rhinem vím jaké to je už jsem se na to chtěl taky vykašlat je to v té časti úplně nevyvážené. Já musel prvně schovat vrtulník, při dalším přeletu až bylo Rhino dál a koukalo na jinou stranu tak jsem zaletěl do vnitř z dronem, přepnul zase na Comanche a při dalším obkroužení skály jsem se zase přepnul na dron jak je v budově tak ho nezničí ale pokusu bylo vcelku dost a videa na netu jsem žádná na to nenašel což jsem byl překvapen jak to málo lidí hraje.
@RydikGame (17.05.2022 16:19): k tomu co jsi psal o grafice a prostředí naprosto souhlasím. Je to celé dělané primárně pro arénové souboje. Bohužel. variabilita nepřátel, jak zmiňuješ nějaká ta logika rozmístění protivzdušné obrany, apod. je, no řekněme nedotažená. :) Navíc textury pozemní techniky nejsou nic moc. Celé prostředí je více méně mrtvé, nebýt projíždějících lodí (ty a pozemní vozidla + tanky vypadají obzvláště hnusně i přes EPIC detaily) a sem tam nějakého borce s kulometem/MANPADem (Stinger, apod.).
Stavby působí megalomansky, bohužel tomu chybí tak nějak život. V interiérech je pár strážných s ákáčky a pár hlídacích dronů, to aby jsi se nenudil při cestě vevnitř. Ruku na srdce, přes bombastický UNREAL engine z toho šlo vytřískat v detailech více. Na mě to působí jako by vývojáří někde na netu našli nějaké assety techniky v nízkém rozlišení a deteilech a ty zasadili do jinak solidního engine co umí okouzlit především v nasvícení. Nicméně to už umí UNREAL engine od dob prvního Unrealu, který je tak nějak pořád v kurzu a nechce zestárnout. .)

K tomu Rhinu: bojovat s ním nejde. Také mě napadlo se pochopitelně schovat za skálu a hrát si na kočku a myš, akorát, že on vždy najde dron který samozřejmě zničí a to i přesto, že je schovaný za budovou/skálou, atd.!
Rhino zdá se má něco jako šestý smysl. Zajímavé, že se Ti to podařilo, já to zkoušel mnohokrát a ne a ne a ne. :)

S těmi drony tomu rozumím, mám z toho úplně stejný pocit. Myšlenka dobrá ale po x opakování máš chuť to poslat k šípku.
@Rapier (17.05.2022 15:54): Ahoj já jsem myslel zasazeni spíše podle toho co tam uvádí v brífinku misí a to že je rok 2026 a ten není zas až taková budoucnost, co se tyče prostředí je poměrně chudé žádné vesnice, žádné projíždějící auta a ani cesty v krajině nejsou vidět. Proto mě to zklamalo mírou detailu a uvěřitelnosti. Základny působí spíše jako kostky poskládané někde v krajině a udělané tak aby mohl vrtulník prolítat branami. Na mě to nepůsobilo moc dobře.

Ano model poškození ve hře je ale nereflektuje samotný rotor, když zachytí třeba o budovu nic se neděje.

Jo Rhino my dal docela zabrat, ale variantu sním bojovat jsem vzdal to cesta nebyla, v první časti kdy člověk musí dronem heknout takové dvě základny tak tam jsem si naletěl bliž k té druhé a zničil jsem první. potom přilitá Rhino a já se schoval ta takovou skálu která se dá oblítat kolem dokola on pařez ní nevidí takže jsem počkal až odletí a vypustil drona na další základnu a přitom kontroloval mini mapu kdy zase poletí Rhino bliž a musel jsem zase přepnout obletět skálu tak aby mě pařez ní nevyděl a pak zase přepnout na dron. V další častí myslím Rhino nebyl a pak se zase objevil když jsem před nim měl ulítat a to jsem udělal tak že za tou protileteckou obranou je napravo budova kam musí člověk rychle vletět dronem a aktivovat tu protileteckou obranu a ta po něm začne utočit a já proletěl a podobný mechanizmus je myslím v poslední časti kde díky té obraně jde lehce zničit.

To je taky část, co tam nemusela za mě být měli vylepšit možnosti misí než víc ovládat dron, chtěl jsem lítat s comanchem a ne z dronem :) škoda možná jsem až moc kritický. Jo a díky za info k Detailu RAH a modelech.
@RydikGame (komentář): jen pár poznámek. Důvod proč je hra zasazena do budoucnosti je poměrně jasný. Původní US ARMY projekt RAH-66 Comanche byl po skončení studené války uložen k ledu. Vrtulník se nikdy nedostal do sériové výroby i přes celou řadu her kde vrtulník osobně vystupuje, viz.: série Comanche&Hokum, Comanche od NovaLogic, a nebo série Enemy Engaged or Razorworks. Nicméně v reálu se technologie vyvinuté pro RAH-66 objevili na jiných typech vrtulníků zavedených do sériové výroby, takže úplně v niveč projekt nepřišel.

Autoři z německého studia NUKKLEAR původně hru udělali jako multiplayer, ale rychle zjistili z feedbacku, že by s tím neměli šanci uspět. A tak dodělali single player kampaň. :)
V době kdy jsem dělal preview pro jeden herní časák, i později když jsem to zkoušel opakovaně znovu, tak v MP nebylo možno sehnat žádného spoluhráče. Což je smutné a mluví to jasně o nezájmu hráčů. Čeští vývojáři hru převzali dle mého soukromého názoru mimo jiní proto, že tam byla část lidí z Bohemia Interactive a ti měli zkušenosti ze série Operation Flashpoint/Arma I-III.

Zasazeno do budoucnosti je to proto, že výrobní plány původního projektu byl ukradeny a prodány na dark webu každému kdo projevil ochotu zaplatit (počínaje vlády a konče teroristickými organizacemi). Tak se na svou dobu revoluční technologie dostala do rukou těch špatných hochů. První stroj se kterým lítáš připomíná nejvíce RAH-66 Comanche, v dalších misích dostáváš již znovu otevřený projekt původního RAH-66 v modernizované podobně abys byl schopen čelit moderním verzím. Takže lepší pancéřování (originál RAH-66 byl průzkumně bitevní vrtulník, s menší mírou pancéřování než super známý AH-64 Apache), maskování (elektronická neviditelnost), zbraně, apod.

Dovolím si poznamenat, že na obtížnost kterou jsem hrál (default + realistický letový model) po nárazu vrtulníku do čehokoliv včetně vodní hladiny ztrácíš "zdraví" nebo jak to nazvat, takže není problém vrtulník rozbít, ačkoliv to zabere nějaký čas. Což podle mě autoři na akrádu zvolili dobře, protože létání v uzavřených prostorech, jeskynních tunelech apod. je dost obtížné. Kdyby se heli rozbila při prvním kontaktu to by bylo v domácnostech rozbitých klávesnic a myší. :)

Jinak souhlasím více méně se všemi dalšími body. To co jsem hře vyčítal v preview už nikdo nevyslyšel, čeští vývojáři z Ashborne Games to prakticky lehce vylepšili (kokpity s digitálními budíky viz Arma) a přidali ty samostatné mise (konflikt) s jedním životem na misi, což přináší do hry slušný adrenalin. :) Škoda nevyužitého potenciálu.

Prozraď mi prosím tě jak jsi udělal tu misi kdy Tě pronásleduje Rhino, viz příspěvek níže? Hrál jsem to na normální obtížnost a nenašel recept jak se tomu těžce pancéřovanému Rhinu co navíc umí propálit neviditelnost vyhnul. Tudíž gratulace k dohrání, já to musel vzdát. :)
Je tu někdo kdo aktivně hraje kampaň?! Jsem ze simulátorů zvyklý na ledacos, třeba i na lety v totální bezměsíčné noci, ale tady je to vyšší dívčí!

Vážně, v kampani jsem se dostal na ledový sever, první setkání s novým a značně vylepšeným klonem původního RAH-66 Comanche (Rhinem) mě dal zatraceně zabrat, ale nakonec jsem to ustál. Hra na kočku a myš v plné parádě!
Říkal jsem si Rapíre to dáš, máš na to. No nemám, protože ihned v další misi mám zničit body na mapě, které ovšem hlídá totéž Rhino co mě pronásleduje z předcházející mapy. Je fajn, že mám cloak a jsem téměř neviditelný, ovšem jen do chvíle co mě najde tohle Rhino co umí neviditelnost hravě propálit.

Zatím jsem nenašel postup jak jej překonat. :( Nejhorší na tom je, že soupeř je tak silný, že v přímém boji je neporazitelný, což hra zdůrazňuje: za každou cenu se vyhněte kontaktu. Já bych rád, věřte mi. I přesto jsou lidé co to očividně dohráli. Tak jednou to třeba dám. :)

Comanche je brutální stealth hra, takový letecký ekvivalent Commandos: Beyond the Call of Duty . Nevěříte? Směle do toho! Kdo dohraje single player kampaň a ty samostatné mise má můj hluboký respekt.
Dnes to vypukne, 20 hod CET. Úspěch nebo neúspěch článku rozhodne zdali mě poskytnou další prostor.
Hrozná škoda že RAH-66 Comanche skončil dříve než dostal šanci ukázat se. Více v pondělí večer! odkaz