Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ronik (02.07.2022 17:29): S tou cenou jsem to nemířil přesně na tebe, jen mi přijde ze co tak čtu různe recenze ze se tomu přikládá poslední dobou velký důraz a myslím ze to je špatne.

Kazdopadne si ale stojím za tim ze ten remaster SMT 3 je v pohodě. Prave jako fanboy bych měl být na jakékoliv problémy být citlivý víc ale zároveň nepopírám ze i něco dokážu odpustit. Ale u tehle hry mi proste přišlo ze není co odpouštět. Stačí si pustit originál a vedle toho ten remaster, je to do oči bijící rozdíl. Ale nechme toho :)

A nechtěl jsem te ohledně te recenze prudit, přijde mi dobra :)
@Charllize (02.07.2022 15:45): Nepopletl jsem si nic, akorát ty jsi až moc velký fanboy a buďto ty nedostatky záměrně přehlížíš, nebo je doslova nevidíš a neslyšíš. Což je, vzhledem k tomu, jak adoruješ originál, pochopitelné, žádné kritické nedostatky to rozhodně nejsou a hra je v pohodě hratelná i s nimi. Dál bych to asi nerozpitvával, už jsme to řešili níž v diskuzi a znova to nemá smysl.

Jinak to, co píšeš ohledně ceny, je samozřejmě blbost. Špatná hra je zkrátka špatná a nestojí především za strávený čas, takže jí nepomůže ani to, kdyby byla zdarma. Plus promítat cenu do číselného hodnocení (čehož bych se taky vyvaroval) je úplně něco jiného, než cenu zmínit v textu. Jestli má text recenze čtenáři sloužit jako pomoc při rozhodování, zda si hru zahrát, tak logicky slouží i jako pomoc při rozhodování, zda za ní dát plnou cenu nebo třeba počkat na slevu. A když se ta cena nějak vymyká standardům (což v tomhle případě platí, i kdybys ty za holý remaster Nocturne dal klidně 100€), tak to nemá smysl ignorovat.
@Fritol (02.07.2022 15:37): Tak oprav bylo minimum. Asi dva patche co opravovali par věci. Nijak zvlášť se to teď neliší od launch verze.
Ono to je tím ze plno lidi kritizovalo cenu a tak hledali kdejakou kravinu aby si obhájili proč to nekoupit :) Cutscen 4:3 je tam minimum. Plno remasteru starých her je 4:3 komplet. Mne přijde ze i Ronik si to nějak popletl s remakem nebo tak něco když měl tak vysoké požadavky v recenzi :)
Jinak fakt netuším kde je problém. Mozna to mohlo mít 60 fps? Eh, tahovy souboje a pobíhání po dungeonech, taky mi to nepřijde jako výrazný zápor.

Vubec je pochybné v recenzích nějak zmiňovat cenu hry vs její kvality. Do budoucna to je bezvýznamné a zmiňovat neduhy a dat horší hodnocení díky vyšší cenne je podle mne blbost. V obráceném gardu by to znamenalo ze blba hra s nízkou cennou by pak měla dostat lepší hodnocení a mělo by ji trochu prominout ze je blba. Což mi přijde postavené na hlavu a hodně neprofesionální.
@Charllize (02.07.2022 15:28): Soudím dle toho, co říkal Ronik když to recenzoval. V jakém stavu je to dnes už netuším.

Jo, vzal jsem Switch verzi kdysi v akci. Říkal jsem si, že nemá smysl čekat, že to bude brzo vyprodané. A vida, na Heurece už jen 4 obchody. :)
@Fritol (02.07.2022 15:22): Ten remaster je podle mě perfektní, po 140 hodinách to mužů říct. 
Zadny bugy, dabing, hra ani jednou nespadla, plno vylepšení, mnohem lepší grafika, rychlý loadingy. Absolutně nechápu o čem se remca. Plno jiných remasteru je mnohem mnohem horších. Hrálo se to jak po másle.
Mas Switch verzi jo? Jsi měl vzít ps4, ale chápu odkud vítr vane, Switch verze, ackoliv je nejhorší bude pak nejcennější. :)
Ja největší fanousek ani krabicovku nemam, mám digital verzi za 1900 i s dlc. A už se mi nechtělo utrácet za krabičku, musel sem hrát day one hodina nula :)
Ale mám ps2 originál, ještě zabaleny :)
@Fritol (02.07.2022 08:23): To je možná víc než u původní verze. Ta měla rok po vydání asi 270k. Blbě se to hledá. 
Doufam ze to Atlusu stačí aby zvážili i DDS, kde by díky tomu ze už to má dabing i ušetřili. Bohužel u nich hrozí ze by to vydali na dvě části, obě za plnou cenu, stejne jako originální verzi a ne jako kolekci :)
@Solidor (25.06.2021 23:16): Skoda ze tam neni skill co by za mne udelal puzzle boye, posledni tri urovne jsem jel podle navodu, i kdyz to neni spatna minihra tak sem s ni stravil i tak skoro tri hodiny a proste jsem na ty posledni urovne nemel uz nervy. Delal jsem to az uplne na konci hry kdyz jsem daval dokupy magatamy, neustale jsem to odkladal az na posledni chvili. A treba ty prulety tunelem mezi kalpama me vubec nebavi, kolikrat jsem skocil do diry a sel na zachod nebo si udelat kafe :)
@Solidor (25.06.2021 21:42): Na snížení ambush je skill ( teď sem zapomel název) . Na hard nezbytnost, měl jsem ho celou dobu a skutečně těch ambush situaci bylo minimum.
Hamu a Mudo řeší skill který te nechá s jedním hp místo toho abys chcipl, a jo funguje úplně na vše včetně one shot smrtaku. Další skill co jsem měl celou dobu :)
Ale to asi vis :)
@Charllize (25.06.2021 20:59): Jako Hama a Mudo jsou nasírací ve všech SMT, ale aspoň existuje několik možností, jak se ubránit. Nicméně Ambush šesti nepřáteli, kdy hned první dva criticalem oddělají MCho a ty nemáš absolutně šanci zareagovat...

Sám nevím, jestli si troufnu pětku jet rovnou na hard :)
@Solidor (25.06.2021 20:34): Ty ceny na hard, jsou proste hard :) A ze začátku hry to je skutečně náročné. Ale mě to tak vyhovovalo. A zaplatil jsem celkem kolem milionu za magatamy :)
Nekteri hraci pro nákup přepínaji na normal, to je tak když někdo hloupe usoudí ze by bylo fajn mít možnost přepínat obtížnost během hry u hry která na to nebyla udělaná.
@Charllize (25.06.2021 14:11): Taky jsem ho párkrát použil, ale je takový podvod :)
Třeba ale ty ceny v obchodech na hard jsou dost šílené, zrovna tohle si mohli odpustit.

U mě ho měl jenom na MC a Raidou. Zbylé dva démony jsem měl čistě na healing a support.
@Solidor (25.06.2021 13:51): On ten cheat dungeon na expy zas tak rychlý není ze? :)
Ja ho použil parkrat na vylevelovani démonů co jsem používal a byli moc pozadu za MC.
Lucifer jsem opakoval asi 10x, a myšlenky na snížení na normal jsem měl taky, nejhorší je ze jde o dvoufazovy souboj vzasade a opakování toho prvního, za mne trivialniho mi pak už lezlo na nervy. Nakonec jsem použil Freikugel, kterému jsem se chtěl vyhnout a šlo to na první pokus po jeho aktivaci. Viz video tady v profilu:)
Bez nej byl problém ze se mi Lucifer po čase dolecil do plna a proste mi to neslo, ale aspoň mám ještě menší challenge do budoucna.

Piercing je dostupný i pro démony, má ho takovej ten slon co byl boss na staveništi v parku, a má ho i Raidou a nove i Dante. Ale samo v kombinaci s Fraikugelem a focusem se nikdo na MCho nechystá. 12k critical je spis už cheatovani :)

U DDS bych samo bral taky vydání obou dilu v jednom ale hlavně z důvodu abych nemusel čekat až vydají druhou část :)
@Charllize (25.06.2021 13:39)
Compendia jsem měl o trochu víc, ale celkově mě to jejich sbírání taky už moc nebere. Když už člověk deset her rekrutuje pořád ty samé démony, tak to začíná spíš otravovat. Doufám, že to rekrutování v pětce něčím osvěží a nebude zase jenom: dej mi prachy-dej mi life stone-dej mi prachy-odpověz na otázku.

Přiznám, že jsem z hard na normal snížil u Lucifera, protože běhat další dvě hodiny v tom DLC cheatovacím dungu už se mi nechtělo. Stejně jako v Tokyo Mirage mě až final boss přinutil snížit obtížnost :)

Jako hrát to bez návodu na True Demon Ending snad ani nejde. A pokud u MCho někdo vyhodil pierce, tak vlastně dohrál.


Ale musí udělat kolekci obou dílů. Víme, že jsou schopni to vydat po jednom za plnou AAA cenu...
@Solidor (komentář): Takže mas dohrano :)
Ano těch démonů je zbytečně moc, sám jsem měl 50% compendia a řekl si ze se tím nebudu pro tentokrat už zabývat. Momentálně totiž ani nejsem moc velký fanoušek sbírání priserek. 
Konec jsem dohral jen jeden a taky mi chybí dohrání na normal. Časem si dam ještě jeden průchod hrou. Ale moc nevím kdy, jelikoz mě tam už žádná výzva moc nečeká.
Zbytecnych skillu tam par je ale dost často mi bylo líto nějaký vyhodit, tedy pokud šlo o demi fienda.
Ted by ještě Atlus mohl udělat Digital Devil Sagu, ale moc tomu nevěřím. Mě osobně by stačila ve stejne kvalitě jako Nocturne a ušetřili by za dabing :)
Tak zatím jednoznačně největší výzva na hard byl 
Bishamonten v Bandou shrine. Asi 10 pokusu a musel jsem jít až na lvl 105 s partou jinak je roztriskal díky malým HP. 
Je k nevire jak je u některých bossu výborná Ai na ten hard. Pomalu jako by je ovládal zivej člověk co vidí co dělám. Ten zmetek skoro nešel ničím exploitnout pac jakmile viděl ze dávám třeba fyzicky reflekt používal jen kouzla a naopak.
Krasny taky bylo jak se cíleně snažil zabit ty démony kteří by mu mohli narušit jeho útočný sady. Jakmile se mu to podaří tak debufne celou partu, pac už není nikdo kdo by to mohl schodit a pak si nahodi ze je 5x na radě a Megidolaomem mě naprosto zdecimuje. Naprosto epickej fight kde si hráč sáhne až na dno toho co se do te doby naučil. Odměna je neméně sladká, Magatama co děla z hlavní postavy bojového boha. Je to už úplný závěr hry, zbýváji poslední tři bossaci a konec, ale bude to ještě těžké, obvzlast finální fight na dne Amaly :)
Prosím vás, někdo mi pořad upravuje zajímavosti ke hře a vůbec nevím co tam upravuje, samozřejmě v pořádku, ale nemůžu dohledat co ze tam bylo blbě, ze bych se kvůli tomu třeba pohádal nebo to přijal z povdekem :)
Tak další samomluvny příspěvek k nejhranejsi hře na DH :)
Fiendy mám všechny za sebou. Čtvrtá kalpa Amaly byla docela peklo. Zdejší boss mě poprvé donutil kompletně překopat a prefuzovat partu, stalo to statisíce a pro vylevelovani novych démonů jsem použil cheat dungeon. Jelikoz by to normálně zabralo tak 20 hodin. I tak to trvalo asi pět nebo šest hodin než jsem dosáhl svého. Jako na normal by to asi nebylo třeba ale ten hard je svině. Najít pak cestu do poslední pate kalpy byla věc na které jsem si malem zlomil mozek, jelikoz jsem si to už nepamatoval :)
Uz se to cele blíží ke konci, ale tak hned to ještě nebude.
White Ridera a Red Ridera jsem dal celkem dobre, na dva tři pokusy. Ovšem Black Rider nejde zatím. Na ten hard ten jeho damage je k nevydrzeni, ale on má lvl 61 a já měl teprve 52, i když on to zas takový rozdíl není, jde spis o to nějak vymyslet jak na nej.
Zatim celkove asi nejhorší povinny boss na hard byli ty tři divozenky nahoře v Obelisku. Ne ze bych to moc opakoval ale ten 4 fázový boss fight v kombinaci s puzzlem byl dost náročný, hlavně překvapeni, ne už sem si to nepamatoval, ze když z toho puzzlu odejdu musím ten fight dělat od začátku :)
Pak jsem náhodou zjistil jak aktivovat fight s nepovinným bossem Marou, což bylo super, min už pak to ze jsem chcipl v druhem kole aniž bych se ji dotknul :)
Tohle je hra kde když má budova výtah do 66 patra, tak ten výtah jede fakt těch 66 pater, od téhle poučky se muže odrazit každý kdo by to chtěl hrát, mluví za vše :D
Tak Ronik uz dokoncil recenzi. Dobre napsane. 75% je sice z mojeho uhlu pohledu malo a vubec bych nevenoval prostor 30fps/price problemum. Ale jinak v pohode. Nejdulezitejsi aspekty podtrzeny a vzasade to je kladne. Ja bych asi nevydrzel a venoval vetsi prostor systemovym detailum, ale asi by to moc zabavne cteni nebylo :)

Jinak co se těch 30fps tyce. Japonska launch ps4 verze, aspoň dle par lidi co ji na západě hráli ,údajně běžela 60 fps. Ale nekonzistentne spis 40 - 60 fps a dost se cukala. Našel jsem o tom par zmínek na Twitteru, yt a gamefaq.
@Charllize (27.05.2021 12:31): Já to teda někdy v roce 2008 dojel na PS2 až k hlavnímu bossovi a toho jsem pochopitelně neporazil, protože jsem nesměl použít kouzla ze sféry ohně, byl tam totiž bug a hra potom zamrzla :-) Znovu bych to hrát nechtěl, ale to víš :-)
@Ringo (27.05.2021 12:29): To spis ne, ona ta moje recenze na bonuswebu je uz hodne zavata prachem a zrejme ani netusi ze tam je. Spis mi prijde ze dojmy nekoho kdo to hraje prvne muzou byt podobne :)

Jinak ve hre jsem ted zhruba v mistech kam jsem se dostal na hard nedavno na PS2 predtim nez jsem to odlozil diky oznameni remasteru. Takze za chvili prijde ta cast hry kterou jsem hral naposled tak pred 10ti lety na emulatoru a na normal. Takze na hard to bude vlastne moje premiera a uz se nemuzu dockat jak se to bude srat horem dolem :D
Charlize mu to schvaluje, protože jeho vlastní recenze prý vyzněla podobně :)
@Charllize (26.05.2021 23:36): Recenze o ničem. Takhle to dopadá, když má recenzent psát něco, co vlastně ani psát nechce. Jako beru, že nelze čekat detailní analýzu, nicméně tohle bych dokázal napsat i z popisů té hry z internetu.

A jsem zklamán, že mu tohle ještě schvaluješ :)

@Ringo (27.05.2021 07:18): Spíš to myslel tím, že se jedná o "klasické" a ne "moderní" JRPG. Jen to blbě napsal.
@Charllize (26.05.2021 23:36): Hlavně vůbec nechápu, proč tam zmiňuje, že je to hra pro staromilce. Nemám nějak moc dojem, že se jRPG kromě grafiky nějak zásadně posunuly oproti těm z dob PS2. Kdybych měl zůstat jen u FF série, tak ta je po herní stránce, se mi zdá, na sestupné tendenci co se týče herního systému.
Ta recenze na games CZ docela dobrý. Obvykle mě akorát nastvou ale tentokrat ne. Recenzent to vzal trochu za špatný konec a trochu to srovnávání s Personu působí jako by byla nadřazená a SMT vychází z ni, přitom to je naopak a recenze je jak četba manuálu ke hře. Ale fakticky nic moc nedosral a ostudu neudělal. Je jasne znát ze to nedohral, ale potřebný čas k sepsání pro lidi co podobne jako on nemají se hrou žádnou zkušenost tomu věnoval a ten základ tam má.
Samozrejme to napasovani do dnešních standardu a díky tomu výsledné hodnocení je z mého pohledu nesmysl ale tak co mu zbývá když není pamětník a holt to musel nějak zaradit a přiblížit dnešním hráčům. Jsem taky rad ze tam neřeší sracky ohledně ceny a 30 fps.
Sam jsem na to kdysi recenzi psal a když to vezmu kolem a kolem vyzněla dost podobne, jelikoz jsem to hrál poprvé, jen jsem byl víc optimistický a věnoval tomu trochu víc průzkumu.
No uvidíme co ten Ronik :)
No abych nebyl skarohlid a teda někdo na tom PC ty peníze obětuje, tak si je potřeba dat pozor a stáhnout si free Chronicle pack. Protože jinak když dá new game tak mu tam bude chybět tak 30 % hry. Vzasade new game znamená původní japonskou verzi co vyšla jen tam. Takže žádný Raidou, žádný labyrint of amala a žádný Matador a další fiendi. Pak je samo možnost si ještě dokoupit maniax pack, kde je to samé je tam je Dante z DMC. Takže pak jsou v hlavním menu tři různe druhy new game. 
Na konzolich je Chronicle pack rovnou součást hry a není třeba nic stahovat. Možná trochu skoda, ale kdo by to hrál bez Matadora ze :)

Chapete to? Tři verze hry za smesnych 50 zlatých ! + 10 za Danteho, ehm...
@Charllize (25.05.2021 11:27): však ano, jíme kaviár a nadívané křepelky na hnízdě z husích jater a je přeci jedno, že to jsou jen zbytky z koše. Pořád je to master race.

Hele, na konzolích zas fungují bazary. A to docela dost. Mění se i kus za kus apod.. Nízká cena PC her by měla být jako kompenzace, že se toho bordelu už v životě nezbavíš. Ale 5 euro je nehezky nebaťovská cena. :D
Vždyť master race remcala na cenu i u ty p4 golden za 20. Je to humble bundle banda.
@Charllize (25.05.2021 10:44): A hral si ho vôbec, keď ho už tak krvopotne obhajuješ? Ja viem, že to nie je port, ale remaster/remake a chápem, že je to tvoja srdcovka (niečo ako Mafia pre zvyšok DH) no to nič nemení na tom, že tu zaznelo i porovnanie s inými remastermi/remakmi a v tomto smere si skrátka Nocturne svoju cenovku nedokáže obhájiť - detto v dnešnej dobe. No súčasne viem, že nech napíšem čokoľvek, ty to aj tak neuznáš a PC komunita bude tá zlá :)

Takže to ukončím výkrikom Console master race! a idem o dom ďalej :)
@M.a.t.t. (25.05.2021 10:37): Seznam novych nebo vylepšených věci je dost dlouhý, takže o portu nemůže být řec. To ze to někomu na první pohled nepřijde možné je ale tak by si to měl zjistit. Jasne 50 za to je dost ale není to žádná silenost jak z toho PC komunita děla. Ten remaster je jinak udělaný dobre a když ta hra někomu sedne tak poskytne i sto hodin zábavy, což je příznivý poměr k te ceně. Navic jde o slavnou a legendární značku a zřejmě atlus to do te ceny trochu promítnul, čehož se nezastavam, ale nárok na to mají. SMT hry obecně jsou drahé jak při vydání tak mezi sběrateli. Remaster pro 3DS SMT Strange Journey byl taky drahy.

Poprve v historii se značka SMT dostala na PC a jedine co je slyšet je frflani a nářky, je to ostuda.
@Charllize (25.05.2021 10:14): Chápem, že tvoja tolerancia je extrémne vysoká, ale tá hra je skrátka drahá a na prvý pohľad pôsobí ako mierne odfláknutý port z roku 2004 (Ronik tu mimo iné spomínal problémy s obrazom, či audiom, ktoré už stihol vyriešiť jeden z fanúšikov). Čím skôr sa s tým zmieriš, tým lepšie, PC komunita je v tomto prípade v práve (navyše, hodnotenia na Steame sú i bez ohľadu na to priaznivé, takže nikto z tvojej srdcovky nerobí zlo).
Na steamu je asi milion dvěstě tisíc příspěvku ze ta hra je drahá. Já nevím, z těch bundlu za dolar a permanentních slev jsou už lidi tak zpitomely ze nedokážou pochopit ze to zas tak extrémně drahy není. Přijde mi ze se tam vyskytují lidé co snad nemaj ani na flašku vody. Všichni počítače za desetisice ale hra je drahá. A ještě ta drzost se tam ptát jestli to už někdo cracknul.
Ja bych to na to PC vůbec nedával, jen to tu značku poškodí a užitek žádný .
Neustale vykrikovani ze persona4 golden byla za 20. No jasne ze byla, je to jen port Víta hry s žádnou přidanou hodnotou, nehledě na to ze portovat Víta hru je mnohem snazší než hru z ps2. Meh, PC komunita v plné parádě, vsechno jen pokazit a udělat z toho zlo .
@Ronik (22.05.2021 11:45): Tak uz sem starsi, pravda. Takze treba uz neslysim tak kvalitne :)
Ale! Ta skladba co hraje na world map pri soubojich z pocatku hry je hodne z hrnce, ale jine soubojove jsou lepsi. Spis bych rekl ze ta kvalita je kolisava a nemuzu si pomoct nektere mi zni uplne v pohode. A sluchatka nevlastnim. Jasne, TV, i kdyz kvalitni nemiva vetsinou ten zvuk nijak high end.
Mozna to zkus ty bez nich, to bude snazsi :D
@Charllize (22.05.2021 10:00): Minimálně soundtrack ze SMT4/A je daleko kvalitnější než default. U prvních tří dílů to tak markantní rozdíl není, ale pořád to je poznat. Zkus to se sluchátky nebo si běž nechat prošťouchnout uši ;)

Recenze bude příští týden, dostal jsem tu hru jen pár dní před embargem a chtěl jsem z ní odehrát víc než prvních pár hodin. Dohrát ji na recenzi nestíhám tak jako tak, ale jsem aspoň cca v polovině (odhaduju podle YouTube).
Tak Matador na dva pokusy. Kdybych blbec použil jeden item bylo by to na první. Ale vždycky se ho s respektem bojím. Ten jeho dabing je fajn.
Vzdycky si vzpomenu když jsem to hrál prvně a z ničeho nic s nim začal souboj. Vyndal mě prakticky okamžitě a já sedel a nechapave koukal co se to stalo :)
Ten ruční výběr skillu při fuzovani je podle mě značne zjednodušení. Lidi to sice berou tak ze nemusí loadovat pořad dokola aby dostali skill co chtějí ale to je samozřejmě od počátku špatne. Člověk by si prave měl poradit s tím co dostane a improvizovat.

taky jsem si vsimnul ze ta hra vubec nema vibrace ovladace, pritom mam za to ze PS2 verze je mela. Jako uplne jistej si nejsem, budu muset nekdy pustit PS2 a zjistit si to.
Taky tam nechali dva nesvary z puvodni verze, a to takove ne-analogove ovladani co porad pusobi jako pres digital pad a nevypnutelnou auto korekci kamery, ktera koriguje jak vertikalne tak horizontalne. No aspon ze se da rozhlizet/zatacet druhym analogem, u ps2 verze to slo jen shiftama L1/R1.

Taky jsem si zkusil ty soundtracky z SMT 1, 2, 4 a prijde mi ze jejich kvalita je uplne stejna jako u trojky.

A co teda ten Ronik a jeho recenze, jsem zvedav ! Tipuju ze da 8/10 :)
@Ronik (21.05.2021 17:38): Zajímavý. Než se s mojim stylem hraní dohrabu na konec to opravi. 
Ale ještě bych viděl jak se k tomu postavit, nerad exploituju. Osobně s tou změnou obtiznosti za chodu moc spokojený nejsem, ale tak nikdo mě nenutí, ze. 
Taky by bylo zajímavé jednu trofej nemít, a to tu ze člověk měl game over :)
@Charllize (21.05.2021 16:15): Někde jsem četl, že aktuálně jsou bugnuté trofeje, takže stačí udělat save před posledním bossem a pak změnit na obtížnost, za kterou chceš trofej. Takže potenciálně je možné odehrát celou hru na Merciful a odemknout Hard trofej.
Mne tedy ta hudba přijde o dost kvalitnější než v původní ps2 verzi.
Jinak jsem tedy začal na hard a Raidou verzi. 
Ne ze bych byl lovec trofejí ale tady bych si jich chtěl udělat co nejvíc. Kvůli tomu jsem trochu váhal s tou hard obtiznosti jelikoz tam je trofej za dohrání na normal. A nevím jestli se odemkne když to dohraju na hard. Myslím si ze spis ne. 
Na steamu jsem četl ze 30 fps je kvůli tomu ze při 60 se rozesirali cutsceny.
Jinak to na mě působí dobre. Heh, hra je vlastně stejná jen má lepší rozlišení a přijde mi ze i o něco detailnější textury. 
Taky ty zelenomodre pruhy co má demifiend na sobě pěkne září, což v ps2 verzi moc nevyniklo.
Taky se mi zdálo ze v první lokaci je nějak trochu světlejší nasvícení, ps2 verze mi tam přišla jakoby temnejsi.
@Ronik (20.05.2021 17:27): Tak potom je zahada proc to tak nechali i u toho remasteru, asi ten šlendrián :)

To s tim zpevakem jsem cetl kdysi nekde na gamefaq, a jelikoz v te dobe se nikdo moc nad tou kvalitou nepozastavoval tak jsem to dal nikde neoveroval, pac mi to prislo trosku nepodstatne. Az ted kdyz se z toho stala velka vytka jsem to pouzil, a blbe :) A ne ze to je Meguro jsem fakt netusil.
No kazdopadne limitace media to taky nebyla, coz jsem vcera slysel asi ve dvou videorecenzich :)
Chvíle googlení a tady je k tomu vyjádření od samotného Shojiho Megury z bookletu k původnímu OST :) Takže tehdy to opravdu bylo kvůli technickým omezením. A australský metalový zpěvák byl Meguro v kombinaci s text-to-speech :)

Battle related

Except for the title loops and few other cutscene movies, all music tracks of "Shin Megami Tensei III" are using internal sound source. We had a hard time to overcome the limitation and reduced sound quality.

While we were able to safely produce the battle-like music within the limitation of internal sound source, in order to infuse the spirit into the music and maintain stereo, under little availability of sound RAM, we had to make some sacrifice to the sound quality. That means the music tracks were downsampled to below 11 kHz, but we think the result turns out to be quite nice.

Moreover, the symbolic death metal voice in few tracks, that was actually my own voice mixed with Mac Albert’s voice. Do you understand the meanings (of the vocal)? If you have installed the MacOS fully, you may try it with teach text.

Shoji Meguro
@SilentWolf (20.05.2021 17:21): Jako ja jsem skoro presvedceny ze to je naschval :)
Ale Ronik nize ma asi pravdu v tom, ze k tomu cistemu dabingu co ma remaster to moc nesedi.
Jako ja moc neverim ze Atlus jsou takovy ubozaci ze by schvalne dali i do remasteru nejakou hudbu podradne kvality kdyz by to nebyl zamer. Blbe na tom akorat je, ze kdyz by to tak bylo, tak tomu stejne malokdo uveri a za ty ubozaky budou stejne :)
@Charllize (20.05.2021 17:06): ha.. a já právě u toho traileru chtěl napsat, že to na mě tím hlasem působí správně tajemně, creepy a uncanny.. a jakože spíš v dobrém. Takže není úplně absurdní představa, že je to záměr. I když asi nepravděpodobné. :-D
Jeste k te udajne hudbe ktera zni jak z hrnce. Mnozi se nazor ze to udelali u PS2 verze proto ze nebylo dost mista na tenkrat DVD nosici ktere pouzivala PS2, tak tam museli dat hudbu v nizsi kvalite. Je to kravina :)
PS2 verze SMT III ma cca 3.7 GB a kapacita nosice je 4.7 GB takze tam zbyl 1 GB volneho mista.

Proste to vypada na umysl aby to delalo hre urcitou atmosferu, nebo to je teda šlendrián jak prase.
Teď jsem koukal ze tam je trofej dat na maximum všechny staty. Haha, to je super grind trofej a vyžaduje dostat postavu někam k max levelu, což je 255, a grindit itemy na zvyšování statu.
On ten ukazatel jaký má postava level ukazuje jen do 99 ale potom to funguje dal a zastaví se to až na 255 :)
Počítám ze je možné ze to půjde exploitovat v těch bonus dungeonech, pokud tam ty stat upy budou nějak víc z nepřátel padat, jinak to je dost silena trofej :)
@Ronik (18.05.2021 20:07): ja mam dokonce dojem ze to puvodni vydani remasteru co vyslo v japonsku minuly rok tech 60 fps melo (s velkymi propady), aspon par lidi co tu japonskou verzi hrali to zminovali, takze to mozna bude fakt tim ze to nebyli schopny optimalizovat (U Unity me to neprekvapuje:)

Ok, dungeony navic tedy vynecham. I kdyz pocitam ze plno hracu do nich vlitne s velkym nadsenim.

Recenzi si pak prectu !

PS: cosi se suska o SMT Soul Hackers remasteru/remaku/rebootu..
@Charllize (18.05.2021 19:46): Ano, recenzuju na Somhrac :)

Že hudba byla taková i v originálu vím, akorát v remaku to vedle toho nového čistého dabingu, který vedle toho často hraje, zní prostě špatně. Za mě měli za tu cenu buďto použít hudbu z CD nebo ji nahrát znova, s volitelným switchem na původní soundtrack v kvalitě z plechovky.

Chápu, že původní verze by problémy v 30 FPS mít mohla, ale v emulátoru 60 FPS vynutit jde, i když s bugy (ale musíš vzít v potaz, že to je bez přístupu ke zdrojovému kódu, což Atlus má). Navíc Persona 4, která běží na tom samém enginu, na PC ve 60 FPS+ bez problémů jde. Takže nevěřím, že by to po přesunu na Unity nějak udělat nešlo. Spíš se mi zdá, že za ten limit zakrývají, že to je vlastně dost prasácky optimalizované (viz ty občasné framedropy na PS4, na Switchi to je údajně ještě horší). Což se koneckonců uvidí, až se to na PC někomu podaří odemknout.

Jestli DLC dungeony nejsou na Hard nějak diametrálně jiné, tak ji určitě rozbijí. V dungeonu na peníze jsem na zkoušku strávil asi pět minut a odnesl si loot za 50k, což bylo asi třikrát tolik, co jsem za 15h hraní měl našetřeno. V dungeonu na expy jsem si za podobnou dobu zas odnesl dvě knížky, co ti dají přesně akorát expů na další level, plus pár knížek, které dávají 1k expů. A padá to z mitamů s 10HP, takže se toho dá zneužít v podstatě hned.

V porovnání s PS2 verzí budeš spokojený, je to objektivně lepší. O tom se asi nikdo nehádá.

@Solidor (18.05.2021 19:59): Jo, ten Mass Effect je taky dobrý příklad.
@Ronik (18.05.2021 19:24): Kvalita remasteru je kritizována už od jap. vydání. Z toho. co jsem vyděl a slyšel většinou i právem. Vidět to je o to víc, když teď vychází remastery ME LE a Nier.

@Charllize (18.05.2021 19:46): Myslím, že normálně existuje orchestrální verze OST, jen se ji rozhodli do remasteru nedat. Z nějakého důvodu.