Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ronik (18.05.2021 19:24): Ta hudba je otazka jak to s ni je. Ona totiz znela jakoby nekde z devadesatkoveho kazetaku uz u originalu, a nekteri lide maji za to ze je naschval. Za mne osobne pri hrani PS2 verze to tomu davalo takovou underground atmosferu, nebo jak to rict. Dalsi vec je ta, jestli je vubec mozne to nejak zlepsit kdyz jim zustaly nahravky v tehle kvalite. Sice kdysi vysli soundtracky na CD, ale tam netusim jak to bylo kvalitni. A nahravat to znovu by asi byl problem hlavne diky tomu cloveku co tam zpiva/rve. Byl to jakysi australsky metalovy zpevak po kterem se slehla zem. I kdyz sehnat nekohokdo to anrve znova by asi tak tezke nebylo. Osobne moc neverim tomu ze by se na takovouhle pomerne zasadni vec Atlus vysral kdyz by v tom nebyl nejaky problem. A proste existuje skupina lidi co si mysli ze to je neschval, ta jakoby kompresovana hudba, ze to te hre davalo urcitou atmosferu ktera sedela. Naznacuje to i to ze PS2 mela mnohem kvalitnejsi zvukovy hardware nez je kvalita te hudby, a slo to udelat lip uz tenkrat.
Ty videa jsou skoda, a netusim jak moc prace a penez by museli investovat kdyby je meli renderovat znova z Unity enginu na kterem to ted bezi.
30 fps zrejme bude problem renderware enginu na ktrem to bezelo, asi tam ten kod z nej museli nechat. Chapes, na PS2 se casto delali hry kde bylo na fps locknute plno veci, a bez toho abys celou hru naprogramoval znova s tim nic moc nejde udelat. Viz treba FFX/X-2 ktera doted nema na PC zadny poradny mod na 60 fps aby to bezelo v pohode (aspon myslim).

20€ navic platim ze 4 denni early acces, aspon v mem pripade, a dejmetomu za Danteho. Ty dva dungeony navic co tam jsou, tak tam jeste nevim jak moc tu hru budou rozbijet na hard. Nemuselo by to byt tak hrozne, preci jen ten Hard je grind jak prase, a to rikam ja kteremu moc nevadi :)

To nekam recenzujes ze uz hrajes? :)
@Charllize (18.05.2021 18:56): Tak pro začátek je hudba v děsné kvalitě (horší než na Youtube), předrenderované cutscény nejsou nahrané znova, ale jen upscalované nějakým filtrem a ve formátu 4:3, akorát okraje obrazovky jsou vyplněné tím samým videem, roztaženým na fullscreen, takže tak pětinu obrazu vidíš dvakrát a vypadá to příšerně. Neobtěžovali se ani překreslit těch pár 2D obrazovek. Plus když už se chlubí dabingem jako jedním z hlavních přínosů remasteru, mohli nadabovat víc než (odhadem) třetinu dialogů. A samozřejmě to je celé v 30 FPS, na základní PS4 navíc s propady. I na Unity by to rozhodně mohlo běžet líp.

To jsou ty zásadní věci, kterých si všimneš hned. Samotná hra vypadá dobře, ale ona vypadala docela slušně už v emulátoru, takže to spíš přikládám za klad originálu než remasteru. NieR Replicant je jen o 10€ dražší, ale dali si s ním daleko víc práce. A ještě v Nocturne můžeš zaplatit o 20€ navíc za in-game cheaty, neber to :)
Skončilo embargo na recenze: odkaz. Z toho, co jsem zatím odehrál, tak za mě jsou o pár bodů lepší, než si tenhle "remaster" s téměř AAA cenovkou zaslouží. I když to nepochybně je kvalitní hra.
V pátek !!
Ocekavam minimálně ze 70% DH to bude hrát :D
Odlozi ty Mass Defekty a Subnautiky a půjdou hrát SMT III, hru co děla z chlapců muže a z žen vojáky :)
Ono to vychází jakoby až 25.5 ale za směsnych 1849 Kč můžete mít 4 denní předběžný přístup včetně všech dlc :)
Repre hodnocení do týdne, jinak si budu stěžovat na vedení !
@Solidor (30.04.2021 21:28): Já to myslím vážně celou dobu. Mafie nemá takový důvod jako SMT III, a nejedna se o gimmick. Navic mafie původně s tím dlouhým názvem vyšla všude a není tam důvod to měnit. 
Remaster SMT III naopak potvrdil tu nesmyslnost původního evropského názvu.
A pokud vím výjimky z pravidel možné jsou a nejde o hru na které stojí a padá DH. Dokonce mám za to ze kdyby to Frita změnil na moji zadost nikdo si toho ani nevšimne.
A název Lucifers Call by v profilu zůstal jen ne jako hlavní. Je to poměrně nevinná úprava a profil s ni bude víc světový.
@Charllize (30.04.2021 21:22): Tak teď zcela vážně. Profil bych takhle nechal, protože třeba Mafia má jako hlavní ten dlouhý, který nikdo nepoužívá, přestože se na Steamu prodává jenom jako "Mafia". Jakkoliv se to tady někdy nedaří, tak by DH měla mít nějakou konzistentnost.
@Solidor (30.04.2021 21:18): Já vím, však by se dalo domluvit, jsme lidé a ne zvirata :)
Mel bys uznat ze můj navrh má logiku a bylo by to tak lepší. Přece taky má svoji logiku ze už nemáme náměstí Klementa Gottwalda i když tam on osobně položil základní kamen :)
Navic já nad tím profilem převzal patronát, a starám se o nej už roky !
Navrhnul jsem změnu názvu v profilu z Lucifers Call na Nocturne. Bylo mi to zamítnuto jelikoz dle pravidel se upřednostňuje původní PAL vydání.
Jasne, dle pravidel to tak je správně a díky Friťovi ze se tomu věnoval a držel se pravidel.
Ale i tak si myslím ze by si to zasloužilo výjimku.
Ten název Lucifers Call je jen právnická klicka aby se evropský vydavatel vyhnul poplatku za licenci názvu ( viz zajímavosti v profilu hry). Ta výjimka je podle mě na místě, protože vychází remaster který i v Evropě nese název Nocturne a původní název dementuje do pozice gimmicku.
Kdyby ten původní evropský název měl v Evropě nějaký význam ve spojitosti s hrou samotnou tak remaster se bude jmenovat Lucifers Call ale jelikoz nemá, a je to jen výmysl vydavatele, tak se jmenuje Nocturne.
Takze bych požádal aby se zcela mimořádně sešla rada DH a tenhle zásadní problém prodiskutovala a budu doufat ze zvítězí logika nad byrokracii. Děkuji
@Solidor (21.03.2021 15:04): No vidíš, ještě to s tebou není tak zle, pac dost lidem se zda full price za tu trilogii soap opery moc :)
Ale věřím ze se pochlapis a podpořis oblíbenou firmu day one, v nejhorším ti zašlu 500 Kč abys to měl pod litr :D
@Charllize (21.03.2021 13:53): Na hard to rozjedu, ale když si uvědomím, že dva týdny před tímhle vychází Mass Effect LE (kde je ten poměr cena-obsah přesně obráceně), tak se mi to za tu plnou cenu vůbec nechce brát day one...
@Solidor (21.03.2021 13:47): Hard tam byl vždy. Ono to možná po těch letech zkresluje ale musíš brát v potaz ze jsi těch her hrál víc než někdo kdo to zkusí poprvé. Jako ze ti to už tak těžké nepřijde zpětné jelikoz jsi od te doby hrál další SMT a Persony a trochu ti to splynulo.
umim si představit ze když to někdo bude hrát prvně tak ho to potrápi hodně.
Ja jak jsem to hrál na hard nedávno tak jsem taky nijak často neumíral ale proste to pricitam tomu ze vím co a jak. Myslím ze hrát to třeba na hard jako nováček tak to bude nehratelny očistec.

Ale jinak trochu jo, rad kolem te hry vytvářím opar zla, to aby se k ni přistupovalo s respektem :)

Urcite dej hard, jako protrely hráč SMT nemůžeš jinak, bylo by to ponižující. :D

Mimochodem platina je také zajímavá, všechny konce, komplet démon compendium a samo dohrání na hard .
@Charllize (21.03.2021 13:20): Na to, aby se ospravedlnila ta cena přece :)

Ale vážně. Nepamatuju, že by ta hra byla až tak těžká. Matador dal asi zabrat každému, ale potom většinu soubojů řešil Daisoujou. Nevím už, na jakou jsem hrál obtížnost, ale počítám, že to byla Normal. Pokud tam teda vůbec byl výběr.

Jsem docela zvědavej, jak si povedu teď po letech :)
@Solidor (21.03.2021 08:48): Naco nové démony, vždyť jich tam je tolik ze je nikdy všechny nevyuzijes. A nové moderní podoby?
Já tam žádné Persona podoby nechci, stačí ze už trochu zahybali mechanikama aby to lenivy milenialove mohli hrát :)
Nešel by ten separátní profil? Má to nový engine, dabing, vždyť je to vzasade poloremake :)

Krabicovky jsou už v US k objednání, ale žádnou limitku jsem nenašel. Doufám ze Evropa neostrouha jen s digitálem pro konzole.
Té Deluxe edice s DLC za 70€ jsem si ani nevšiml. Squeenix dva dny zpátky vydal celou Tomb Raider trilogii se všemi DLC za 20€ a oni 18 let starou hru ještě nacpou několika DLC a prodají za 70. To je teda solidní prasárna. :D
Fritol má pravdu. Chtít 50 éček za dvacet let starou hru je atlusovina jak vyšitá. Taková částka se dá na Steamu obhájit jenom u AAA novinek. K tomu si ještě dokupte několik DLC, aby náhodou neprodělali.

Atlus si vážně myslí, že je Nintendo :)
@Fritol (20.03.2021 10:15): Tak úspěch ta hra nepotřebuje, je to legenda. Prodejní úspěch je těžko říct, ale šance tu je. Ta hra je svoji obtížnosti a nekompromisním přístupem něco jako DS, takže možná si to díky tomu najde nové fanousky. Samo ta cena roli hraje, ale tak ono to bude ve slevach.
SMT v gamepassu? To bych se šel utopit :)
Mimochodem v Japonsku to bylo 101 000 kopii za první týden.
@Charllize (20.03.2021 10:10): Jo, tak já chápu, že ty máš tu sérii rád, tak ti to nevadí. Já taky za LiS3 dám s radostí těch 70€ a ani neceknu, i když u té série bylo zvykem mít cenu kolem 30€. Ale tady ty Atlusácké rozdíly cen oproti Sega hrám jsou uplně na facku. Sega by je měla nakopat do prdele a sjednotit ceny. Za PC port Vanquish jsem dal v den vydání 16€ a to měl taky grafický upgrade, odemklé fps a výběr dabingu. S touhle cenou jdou sami proti sobě. SMT není Persona a pochybuju, že to bude na Steamu takový mega úspěch jako P4.

No už aby Microsoft koupil celou Segu a naházel to do gamepassu! :D
@Fritol (20.03.2021 10:02): Krabicovky budou, ale samo jen na konzole. Ono hodně záleží na přístupu. Třeba já bych dal i víc, pac to je pro mě zásadní hra. Ale chápu ze třeba na tom PC kde tahle série nikdy nebyla a většina lidi k tomu nemá vztah ta cena muže způsobit rozruch. 
No hlavně ze už je datum, dva měsíce..pff
@Charllize (20.03.2021 09:49): Je to moc. Mafia dostala kompletní remake a chtěli za ni 40€ a to se bavíme o debilních 2K, kteří člověka oškubou kde se dá. Tohle je jen obyčejný remaster co furt vypadá jak 2 generace stará hra... ale tak typicky atlusácky přestřelené ceny, nic jiného jsem nečekal. Kupovat od nich něco digital je vždycky těžce meh.

30€ max by bylo přijatelné ještě, ale i to by bylo lehce přestřelené. No snad to vyjde v krabici.
Jak jsem si myslel. Na steamu je kvůli ty ceně shitstorm jak blázen.
Logicky to za 20 být nemůže, hra má nový engine a dabing který v původní verzi vůbec nebyl. 50 euro je sice fakt hodně, ale ono by se rvalo i pri 40.
@HolyMeatball (26.12.2020 17:23): Já to měl rozjete na hard a do toho oznámily ten remaster, tak jsem to nechal být. Ale ani nevím kolikrát jsem měl cukání pokračovat remaster neremaster:)
Pak mas ještě komunitní hard type patch, když by ti ten hard přišel málo .