Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

ted jsem zjistil ze ten remaster bezi na UNITY enginu. To tu hru celou predelali do novyho enginu? To koukam teda. I kdyz zrovna UNITY neni moc dobra zprava. Ale mozna to vyvetluje tu cenovku, jestli to cely predelavali.
https://pbs.twimg.com/media/ElbYN_EXYAIQfE0?format=jpg&name=small
mozna by to bylo na separatni profil? Navic tam je podle me docela vyrazna zmena v tom ze ve hre neni defaultne Dante z DMC ale Raidou Kuzonoha z Devil Summonera. A pridana easy obtiznost je zrovna u tehle hry taky dost zasadni zmena :)
jinak pokud ne, hra uz vysla v japonsku, ale tady se davaji datumy vydani na zapade?
@Solidor (07.11.2020 16:20): Tak kdyz se oprostim od osobnich preferenci tak pripadnych 1500+ za tu hru je dost. Je to stara PS2 ktera svojima principama dnesniho hrace nema moc sanci oslovit. Na stranu druhou ten dabing neco stat bude a co mam praxi s tim jak je kolikrat slozite donutit bezet nejakou PS2 hru na emulatoru, predpokladam ze s tim nejakou praci asi meli, ze neslo jen o bum bum a hotovo. PS2 je slozita bestie a jwsem si jisty ze prevod na jiny system chce docela dost znalosti a umu aby to nejak aspon slapalo a vypadalo. Takze tech 1199kc by mi prislo primerene.
Vetsina PS2 remasteru je dost draha. FFX stala 1200 a FF12 1600, proste s tim je hodne prace to prevest. Tusim ze s tou FFX se SE patlal asi tri roky, a i presto tam tenkrat nedokazali dat 60fps a to ani u PC verze.
@Solidor (07.11.2020 16:00): To je jedno za holy grail se plati :D
Kdyby to prodavali za 499 bral bych to jako urazku, jako ze segment srackova zapomenuta hra.
Osobne tipuju 1199 digital verze...krabicka netusim jestli bude.
@Charllize (07.11.2020 15:50): Spíš se zdá, že Remaster dělali tři brigádníci o přestávkách. A dva další to po Vánocích začnou lokalizovat. Jinak jestli si za tohle řeknou patnáct stovek, tak potěš pánbůh.
@Solidor (07.11.2020 15:29): Nj, porad clovek ceka na vydani neceho, to se moc nezmeni, ale skoda to je, ze jim to nejde od ruky tomu Atlusu.
A to ze to blbe bezi na Switchi me neprekvapuje, tam bezi divne skoro vsechno :)

Jinak asi ok, vypada ze toho moc nezmenily, za to jsem rad. Mel jsem obavu o zahrnuti dnesnich prvku z her aby se to lip hralo samo. Vydani pro zapad muze byt jeste jine...neni vyhrano.

Jeste k te hudbe. V puvodnim Nocturne to pripomina jako by hrala z kazetaku z 80 let, me se to treba libi a jestli to je diky te kompresi nemam vyhrady ze to tak bude i v tom remasteru.
@Solidor (12.08.2020 20:51): Myslim to tak ze museli Capcomu zaplatit za copyright aby ho mohli zase vydat, to je podle me jiste. Takze tp dlc zpoplatni aby se jim to vratilo. Samo na tom muzou i vydelat, ale kvuli tomu do toho investovali.
Ale to vis taky :)
@Charllize (12.08.2020 20:32): Jestli mají nějaký deal, to se asi nikdy nedozvíme. Pochybuju ovšem, že peníze za to DLC budou chodit na účet Capcomu.

A samosebou to budu taky hrát s ním. Danteho vem čert.
@Solidor (12.08.2020 20:28): No, asi to za 499kc nebude :)

Pokud bude krabicovka a treba steelbook (jako Cathrine) tak jim dam co si reknou. Digital only bych za plnou moc nevital. (ale koupil taky, samo, lol)
Podle mne jde o to ze penize za Danteho bude chtit Capcom. Navic to podle me rozhodli az ted, pac komunita tam Danteho chce, aspon co tak o tom ctu.
Ale je sance ze az to vyjde na zapade bude Dante jako bonus u krabicovky a jako preorder bonus u digitalu.

I kdyz ja si to dam urcite s Kuzonohou, pac s Dantem to uz znam.
@Charllize (12.08.2020 20:01): A počítám, že si za ten remaster řeknou plnou AAA cenu.

A můžeme si koupit něco, co už bylo před patnácti lety součástí hry a s čím asi měli naprosto minimální práci.

On to snad vydává Atlus? :)
Trocha pokracovani hard anabaze. Daisoujou chcipl. Asi 10 pokusu. Takze to zas tak netrvalo, ale uz mi v hlave zacinala vznikat myslenka ze mu ten zvonecek nacpu do zadku. Chyba byla ze jsem se moc soustredil na obranu proti expel/death utokum, coz se ukazalo jako chyba a bylo treba se soustredit na obranu proti status utokum, ve treti fazi boje. Takze jsem ziskal druhy svicen a otevrel si cestu do druheho patra Amaly, kde jsem vzapeti umrel po te co takovy zeleny drzky spachali 2x po sobe sebevrazdu zpusobem atentatnika opasaneho vybusninou. Last Resort tomu rikaji a 2x po sobe to neni mozne ustat. Obcas jsou tam ty drzky i po ctyrech, chce to jim venovat specialni peci, protoze je to dost balancovani na lane bez tyce a hodne vysoko :)
@Solidor (21.07.2020 11:22): Jo to je pravda MP itemy jso zasadni. Na hard se musi dost dlouze grindit, nastesti padaji z pixie hned z pocatku hry. Ja to prave hral vzdycky na normal, protoze mi to prislo i tak obtizne vic nez dost a z hard jsem mel obavy, az ted nedavno jsem se odhodlal pri prilezitosti namontovani hardisku do PS2 a moznosti pouzit 16:9 patch ale stejne to trochu vazne a nehraju to ustavicne. V ten remaster jsem rozhodne neveril, ale je videt ze Atlus vi kde ma rodinne stribro (zlato) :D
tady by mel bezet oficialni SMT III remaster stream, za den ci dva.
https://www.youtube.com/watch?v=lViDk0_2mUE&feature=emb_title
@Solidor (20.07.2020 23:38): Jo to jdou. A nejlepsi je kdyz to nastackujes naplno a fiend hned hodi Dekundu a muzes znovu. Ja zas vetsinou cilim na high HP a fyzicky damage, taky to jde, aspon ustojim pripadny one shot :)

kdyz jsem to ted hral na hard tak to musim delat tak ze se vydam zkusebne do nove lokace, s tim ze pocitam ze umru, pak se vratim nekam kde z je takzvane bezpecno a grindim a vymyslim taktiku a demony abych to v te lokaci nejak prezil. Fungje to dobre, vetsinou to pak projdu bez smrti. Itemy stoji 3x tolik takze se musi grindovat, tim padem to te priprave nahrava a nejde o bezcilne grindeni.
@Ringo (20.07.2020 23:04): To je sporne. Ona ta okazalost a velikost podle me samoucelna neni. Hra ma navodit pocit zdeformovaneho velkomesta kde sidli nekolik skupin ktera ma kazda duvod drzet sve uzemi a usilovat o prosazeni sveho. V komornejsich podminkach by to pusobilo divne. A taky bylo treba dat na oci to ze hrac podnika dlouhou a tezkou cestu. Navic ty dlouhe dungeony primo souvisi s obtiznosti hry,ktera byla tvurci myslena jako nekompromisni. Tedy ze ti v dungeonech dochazeji zasoby, a kolikrat se jen tak tak dovleces k save pointu. A pripadna smrt znamena skutecne trest za lehkomyslnost a chybovani, jelikoz pak nasleduje velka cast dungeonu znovu. Je v tom trochu moderni Dark Souls poetiky :) Hodne hracu si u tehle hry sahlo az na dno svych schopnosti a na to se nezapomina. Ta hra je desna svine, a dokaze az bych rekl trolicim zpusobem dat najevo kdo je tady pan. A to je pak hnaci motor pro hrace ktery na to pristoupi. Hra je neferova a zaludna, jak by clovek od demona cekal :)
@Charllize (20.07.2020 22:56): Mně dost vadí samoúčelnost. "Uděláme to velké prostě jen proto ,aby to bylo velké". Přitom na hromadu zábavy stačí docela malinký prostor, do posledního pixelu propracovaný.
@Ringo (20.07.2020 22:41): To by sis uzil v Persone 5, tam je metro co ma asi sto pater :)
Jinak me design dungeonu v SMT III prijde perfektni, presne to do te hry sedi jak prdel na hrnec. A povazuju tu hru za designersky skvost. Ok, jeden ci dva dungeony nejsou nic moc. To ze pak v Persone 3 a 4 presli ke generovani dungeonu radsi pomlcim, to je teprve peklo, a jake slavy se tem hram dostalo. Tolik k rozdilnemu pohledu dvou hracu jrpg :)
@Charllize (20.07.2020 22:29): Já tu hru dojel do finálního souboje. Jedna věc byl bug na fire kouzla, prostě po zakouzlení kouzla ze zdroje oheň hra zamrzla a jelikož posledni boss měnil resistance, dostal se souboj do fáze, kdy se stal nezranitelný jen proto, že jsem nesměl zakouzlit fire, aby mi hra nezamrzla. To byl strašný škraloup hry, na který nezapomenu. Druhá věc je ta bezútěšnost, mě nesedí, ale umím si představit, že to někoho fascinuje, stejně jako ve Falloutu. Tohle za chybu hry neberu, je to spíše má preference, či nepreference. Hlavní problém jsem měl ale s gameplayem. Strašně nudná nevzhledná bludiště a časem strašně repetetivní souboje. Celkově u Shin Megami her od Altusu je pro mě noční můra level design typu metro, kdy procházím jednu stranu nástupiští a po té celý level vlastně znovu po druhé straně nástupiště (či kolejiště). Opruz, nuda, nenápaditost, prostě....tyhle věci u mě potápí byť sebelépe filosoficky zpracovaný příběh.
@Ringo (20.07.2020 22:08): Ja tu tvou recenzi na blogu cetl. A musim rict ze pri prvnich asi deseti hodinach hrani co jsem to hral poprve bych se ti pod ni podepsal. Jenze pak dal to nabralo jiny smer a tedto je tak ze tu hru povazuju za pomalu to nejlepsi co v zanru jrpg vzniklo. A cim dale to je od data vydani tim vic jsem o tom presvedcen. Ani to neni tim ze bych vyznaval temne bezutesne hry, preci jen Final Fantasy nebo Dragon Quest mam rad priblizne stejne. Jenze SMT III ma dar hracskeho zivotabudice, pri hrani mam pocit ze jde o neco zasadniho co ma mezi radky neco co dalsi hry nemaji.
mno, treba to jeste jednou zkusis :D
BTW všiml jsem si, že z třetího měsíce je to drobné echo na mě, takže, vrátil jsem se ne s 50%, ale na 65% trvám ;-) Co se týče změn názoru na tu či onu hru, tak ono to není tak přímočaré, že když změním názor na jednu hru, změnil bych ji najisto i na jinou. Co se týče náznaku na FF12, já jsem ji nezačal v podstatě hrát, já jsem pokračoval tam, kde jsem před asi 12 lety skončil :-) A změna názoru nastala hlavně díky zvyku na souboje, já tehdy po 40 hodinách hru zahodil s tím, že se to snad hraje podobně jako Baldurs Gate nebo co, že postavy bojují a já koukám. Ale naučil jsem se prostě po dlouhých letech koukat v případě FF12, protože ona má ten systém propracovaný, jen jej chtít přijmout. Koukat se na výsledky svého naprogramování postav prostě začalo být zábavné :-) Takže tak asi :-)
Jsem spokojen. Sice to mohlo byt driv a trojka mohla vyjit koncem roku jako v japonsku, ale razem to preskocilo vsechny hry o kterych vim ze vyjdou na prvni pozici.
Asi bych mel dorazit puvodni verzi trojky co mam rozehranou na hard abych pak mel srovnani.
@Solidor (20.07.2020 20:32): Ted jsem dopsal ze mozna ukazuje :)

The concept of V seems like it is based on the aftermath of III Nocturne's True Demon Ending where Demi Fiend goes on from being a potential prodigy of Lucifer to be his right hand man, vanguard and general in the war against The Great Will. Seems like they succeeded and destroyed The Great Will, or at least it seems that way, and now Lucifer and his "Reason", which may be that of Chaos, can potentially reign mostly unchallenged. Why would Demi Fiend even consider helping out V's protagonist is odd though, unless he regrets doing what he did, and / or Lucifer's "Reason" and his are now in contradiction. Not to mention how did V's protagonist come from a seemingly normal world if what happened at the end of III Nocturne's True Demon Ending took place.

A neodpustim si :)
https://www.youtube.com/watch?v=3HTR7DGfblg
@Drolin (20.07.2020 19:59): To nevadi ze bude lehci obtiznost, jen at tam je hlavne i ta originalni beze zmen. Ale tak verim ze bude, moc dobre vedi ze to tak byt proste musi a ta hra je hlavne o tom. Mimochodem v puvodni hre je normal a hard.

Jinak ten trailer na petku vypada nadejne ! Vypada to trochu jako pokracovani SMT III navazujlci na true demon ending. I to vydani remasteru trojky by tomu napovidalo.

Ted mi doslo ze v tom SMT III asi bude dabing ?
@Charllize (10.03.2020 09:52): Ringo se vrátí a obnoví 50 procent... :)).

A ano i ne, i když raděi bych dal dříve II a If. Nicméně Nocturne mám hodně vysoko na seznamu (první jsou Moon a Vagrant), takže další pokud tam určitě časem bude. Konkurence je však velká. Ačkoliv, mě stále čeká po skvělém Innocent Sin hlavně Eternal Punishment - a to jsou jinak HC tituly.
@jones1240 (10.03.2020 10:05): Zkus, ale taky myslim ze to nikam daleko nepovede, hehe :) na stranu druhou, z SMT zkusenost mas, takze by jsi se mel do systemu dostat docela dobre, ono se to oproti SMT 4 zas tak nelisi myslim.
@Drolin (10.03.2020 08:58): jsem zvedav kdo prida dalsi hodnoceni. Takovy Jvempire nebo Psyx by mozna prichazel v uvahu, mohil by byt s hrou kompatibilni. Bohuzel u tebe to spis vidim na bazi prani a u toho zustane:)

Vcera jsem porazil Hell Bikera, na druhy pokus. V posledni fazi boje jsem se uz nezmohl na vubec nic, jen se lecit a doufat ze postava udela counter, ale podarilo se. Dalsi fiend se zvoneckem, Daisoujou, zatim odolava, nastesti neni povinny a muze jeste chvili pockat. nejhorsi je ten jeho drain utok Meditation kterym vysava zivoty i manu, oproti normal obtiznosti dvojnasob, staci 2x a postava je bez many a na polovine zivotu. Ale citim ze mi chybi jen malo ho porazit, pocitam ze po Kabuchiko prison ho dam:)
@Drolin (10.03.2020 08:58): Nechci ti kazit iluze, ale u Stelly je pr potreba treba dve hodiny Grindu, nemluve o tom ze souboju bude pribyvat a trvaji i hodinu a kdyz mas dva hodinove souboji za sebou, no trochu to unavi.
@Charllize (10.03.2020 01:01): Skvělé :)). Ale tedy nevím, kdy se k tomu dostanu, ale někde mám ještě uložené pozice do PCSX2, takže bych pokračoval (i když odehráno mám tak 3-5 hodin).

A to já vím, a je mi jasné, že pro tebe jsou právě toto (vedle Elminage, Dark Rose, DDA a bonusových obsahů u FF...) vrcholy. To já naopak, jako jRPG casuál, fanoušek taktiky a soubojů (často výplňových) tolik už nejsem, proto mi třeba více imponuje, že je Stella Glow více VN než SRPG. Nicméně určitá kánonická (z mého pohledu) díla,

Bravely Default
Contact
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
EarthBound
Final Fantasy VI, XII, XV
Moon: Remix RPG Adventure
Octopath Traveler
Persona 2: Eternal Punishment
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Shin Megami Tensei If...
Shin Megami Tensei IV
Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon
Shin Megami Tensei: Nocturne
Star Ocean: The Second Story
Stella Glow
Suikoden II
Tales of Berseria
Vagrant Story
Xenosaga Episode I: Der Wille zur Macht


bych rád dohrál, takže se k Nocturne snad dostanu :).
@Drolin (10.03.2020 00:28): to by museli prekopat celou hru. Protoze v druhe polovine hry bys to nedal, pac bys byl slaby. Ta hra je jen pro silne povahy, pro imersivni casualy to neni. Souboje jsou proste vic jak polovina herniho casu, ber nebo nech byt. Cim bude skupina vyvolenych co dosli na konec mensi tim lip a tim vetsi aura zla a nezdolatelnosti hru bude drzet ve vyjimecnosti :)
To splacnuti je problem dost, ne jen ze pak vsichni vypadaji asi metr vysoci a asi metr siroci, ale i ten obdivuhodny design hry nepusobi jak ma. To uz pak lepe to hrat 4:3.
Az to dohrajes mas u me originalni dvd se hrou zdarma. Jen to dvd, krabicku nemam :D
@Charllize (09.03.2020 22:16): Jo jo, ale ono to ani není takový problém hrát roztažené. Mě by se ovšem líbil mod, který by zmenšil počet náhodných soubojů... protože je to jinak bez debat jedna z těch extra zajímavých her (od vizuální stránky po téma - není divu, že je Nocturne vždy na prvním méstě v žebříčcích SMT).