Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jak ted koukam na to video co dal Drolin tak proste nechapu proc si tam ty lidi nedaji 16:9 patch a hrajou to na tom emulatoru splacly jak burger od meka:)
Ano, jde to udelat aby obraz byl regulerne 16:9 a nebyl splacly. Funguje to jen u ciste 3D grafiky, takze u her ktere maji predrenderovane pozadi to nema efekt, ale to neni pripad Nocturne a dalsich her co jsou delane v 3D grafice.
16:9 patch existuje pro kazdou hru co na PS2 vysla, vcetne vsech regionu. Samozrejme UI elementy a pripadne inventare a fonty zustanou roztazene, pac jde o 2D grafiku. A jde takhle upravit i hra co pak bezi primo v PS2, nejen na emulatoru.
https://forums.pcsx2.net/Thread-PCSX2-Wi ... pid=271674#pid271674
@Solidor (04.03.2020 20:49): tak ono je to cele tak trochu o nesmrtelnosti chrousta tak nejak. Blbe jsem vybral ten primer :) Spis jsem to myslel tak ze ve hre absentuje extremne hutna pribehova cast kde se keca 30 minut na kazdou hodinu realneho hrani.

Jako samozrejme predstirat ze by to neslo magickou cestou na hard od zacatku je nesmysl, jasne ze to pujde. Jen mi to co jsem popsal niz prislo schudnejsi a vyzadovalo ode mne min experimentovani a snadneji jsem se takhle na tu obtiznost naladil.

Ja ty handheld dily nehral, protoze si handheldy nekupuju. i switch je uz an veky veku zaparkovany u televize. Je to mrzute. Apocalypsu a Strange Journey bych si zahral strasne rad. Ale bohuzel ani pres emulator toho nejak nejsem schopen. Je to tam extremne osklive, coz bych jeste snesl, ale ty dve obrazovky na jednom monitoru, na to si nejsem schopen zvyknout.
@Charllize (04.03.2020 20:12): Je pravda, že na vyšší obtížnosti jsem hrál jenom Persony, ale většinou se to v jednu chvíli zlomí a hrají se docela snadno. Co si tak vybavuju, tak skoro po celou hru mě provázel Daisoujou, který mi přišel skoro jako nějaký easy mód.

Nocturne ke konci teda taky hodně řeší nesmrtelnost chrousta :)
Ale to rozdělení do jednotlivých "přesvědčení" je tady zpracováno asi nejzajímavěji ze všech SMT, které jsem hrál. Možná první Devil Survivor se mu ještě vyrovná.
@Solidor (04.03.2020 17:27): Tak magii nepodcenuju, ale hlavni postava jede hlavne na strenght (popravde jsem nedal do magie zatim ani jediny bod). Na hard je stejne vic zasadni vitalita a agilita. Pac kdy clovek nema dost HP tak ho budou zabijet kazdy treti souboj a sance na zasah a uhyb je taky dar z nebes. Nepratele oproti normalu maji zdvojeny damage a v pripade criticalu je to opravdu zle, hodne zle. I nepratele kteri treba na normal byli spis cannon fodder dokazi zaridit game over pomerne lehce.
Postavu co je hlavne na fyzicke utoky tvorim hlavne proto ze nepotrebuje na zakladni utok manu ani nic dalsiho a magii nechavam demonum ve zbytku party. Jde proste o to ze hlavne ze zacatku jsou postavy porad bez many a predmety co ji obnovuji proste nejsou snadno dostupne. V pripade dlouhych useku bez moznosti ulozit je jedina moznost do nepratel mlatit takzvane holou rukou, protoze mana dojde, itemy dojdou a pokud nikdo nedokaze zasadit slusny damage zakladnim utokem, je to v prdeli. Pote v kombinaci s criticalem a skillem na zdvojeny damage z nepratel vyskakuji trojmistna cisla pomerne v ranne fazi hry. fyzicke skilly funguji na HP, ktere se obnovuje snadneji nez mana, mnohem snadneji, ale samo maji nevyhodu v tom ze uziraji ty HPcka, coz se snadno vymsti. A taky si uz ted nevybavim jestli v SMT III je skill piercing i na magii, mam totiz za to ze funguje jen fyzicky a bez nej dat toho magora na konci Amala labyrintu nejde:) Je mi jasne za v pozdejsi fazi hry bude penez dost a itemu taky, ale to uz zase bude pozde predelavat postavu na magii.
Kazdopadne magie je treba uz kvuli kamen, nuzky, papir systemu a bufum a debufum, bez kterych by obtiznost hard bylo peklo na zemi.

Tezko rict jestli na to budu mit trpelivost az do konce, pac vim co me jeste ceka a jasne si vybavuju jaky to kolikrat byl oser i na normal obtiznost.

Taky me bavi (opet) jak pomerne lezerne podava hra pribeh a nechava tak trochu na hraci at si plno veci nejak domysli. Sice umoznuje postavu formovat nekolika smery ale zaroven nabizi i moznost...je mi to jedno a udelam si co budu chtit. Trosku mi to pripomina pristup Dark Souls serie, i kdyz tady je samozrejme tech animaci a rozhovoru daleko vic. Hlavni postava vlastne nema zadnou personalizaci, je prazdna jak sud, krome toho ze je polovicni demon a ze mel nejake kamarady. Idealni nadoba na preneseni hracovi fantazie. Chapu ze se na to priznivci Persony tvari dost kysele a zaroven vznika obava o osud SMT V kde uz je ted jasne ze pujde zase o nejake skolaky co budou resit nesmrtelnost chrousta 50x za den :D
Snad to uz muzu napsat ze jsem to konecne nejak zasadneji rozehral na hard obtiznost. 18 nebo kolik let jsem se toho bal a odkladal to. Prvni velky test, a to Matador boss, padnul na asi 6 pokusu, coz mi znacne zvedlo sebeduveru a momentalne se citim nezastavitelne :D
Veci jako ze obcas chcipnu aniz bych mel sanci cokoliv udelat a podobne beru s nadhledem, pac o tom to je, ta hard obtiznost, a pocital jsem s tim od zacatku. Ale jinak to zas takova nepropustna zed neni, jen to chce znat poradne system hry a nebat se riskovat. Grind jako takovy potreba neni, hra vali jeden souboj za druhym takze se grindi samo od sebe. I kdyz obcas je potreba nafarmit nejaky predmety a podobne. Na hard je vsechno 3x drazsi a penez je malo.
Uvidime, jsem tak nekde ve 25% hry, jestli to dotahnu mozna si to vyslouzi komentar!
Ta Hardtype modifikace je skutecne odrikani, co tak koukam :) Ona ta hra je tezka i na normal obtiznost a nabizi i hard ktery uz je sado maso sam o sobe. Ale udelat to jeste tezsi by me nenapadlo, zrejme to nekomu nestacilo tak jak to bylo.
Takze si mimo japonsko muzeme zahrat tri ruzne verze Nocturne. Jednu s Dantem, dalsi s Raidou Kuzonohou a treti extremne tezkou. Tahle serie urcite skupine hracu chybi jak sul a Atlus furt seka ty Persony jednu za druhou :)
@Charllize (12.05.2019 16:45): Kdybych neměl co hrát, tak asi lituji prodeje Digital Devil SaGa 1 a 2 a možná i Lucifer´s Call a pořídím si i tolik vychvalované Persony 3 a 4, nicméně, když jen tak namátkou kouknu do police, co mi tu z PS2 kouksů ještě zbývá dohrát - Xenosaga Trilogie, Star Ocean 3, Grandia 3, Tales of Abyss, Romancing SaGa, Wild Arms 3, Shadow Hearts 2 a 3....no, ne, šanci něčemu, co mě i prostředím dost odpuzuje asi už nedám.

Jinak na tu recenzi má asi Bonusweb copyright, že? Pokud ne, tak ji sem překopči do komentů, ne?
@Ringo (12.05.2019 16:33): Mno jo, muj pomerne kratky pokus hrat si na recenzenta, velmi brzy me to prestalo bavit. Ale fajn, aspon k necemu to trochu bylo :)

SMT 3 byla prvni hra tohohle typu co se mi tenkrat dostala do rukou, takze mozna proto to vidim tak odlisne, kdo vi, kdybych hral predchozi dily byl bych na tom stejne. kazdopadne jsem za to rad, pac to je ted jedna z mojich nej jrpg serii:)
@Charllize (12.05.2019 15:52): :-D To je tvoje recenze? Tak to pobavilo, protože na základě ní jsem se tehdy v té době rozhodl si hru koupit :-D

Co se týče té neotřelosti - já nevím, no, můj problém byl asi v tom, že jsem kdysi ještě před tím nějakou dobu hrál Personu 1 a 2 a Shin Megami Tensei mi přišla, že ty lokace i jejich grafiku zkopírovala, jen hodila do lepšího rozlišení :-)
@Ringo (12.05.2019 15:46): u SMT 3 je problem v tom ze k otaceni kamery pouziva knofliky R1 a L1, pravy analog kterym se obvykle rotuje kolem postavy slouzi k jakemusi rozhlizeni, je to dost podivne, ale obcas to nejake jrpg mivali.
PS 3 verze je uplne stejna, jde vzasade o emulaci v lehce lepsim rozliseni a moznosti zapnout vyhlazovani.

Muj koment si muzes precist nize:) V tabulce je jako z jeden z plusu unikatni prostredi coz tvrde rezonuje s tvym komentarem, hehe. Je to dobova recenze, takze to dost presne vystihuje nezkreslene pocit ze hry kdyz se objevila.
https://www.idnes.cz/hry/recenze/shin-me ... shinmegamitenseir_bw

Vítejte v Tokiu pro démóny
Kulovité Tokio, ve kterém řádí démóni. Ano, to je přesně ta pravá japonská škola. Když iracionalita, tak ať stojí za to. Kontinenty ať se vznáší, města stáčí do kulovitého tvaru, mezi démóny ať běsní jejich lovec z úplně jiné hry. Hlavní hrdinové ať jsou hračky, které krvácí a nenávidí se. Shin Megami Tensei představuje přesně to, o co stojí každý hráč, který má plné zuby tendenčních her, protože na této hře není tendenční absolutně nic. Buď ji chcete a pak s ní bojujte, nebo sáhněte po nějakém euroamerickém výplodu pro zlenivělé davy.

Zdroj: https://www.idnes.cz/hry/recenze/shin-megami-tensei-lucifer-s-call.A060126_ps2shinmegamitenseir_bw
@Charllize (12.05.2019 15:22): ad pohled, jak se to vezme, je to vlastně Third Person výhled jako v Tomb Riderovi, v komentu to ještě opravím. Někdy kamera trochu zarotovala, takže to bylo jakoby postavo nad zády, jindy byla více ve předu. Izometrický pohled je asi přeci jen výraz, kdy si většina lidi představí pevnou 2D mapu pod určitým úhlem a po ní se jako v BG pohybující postavy tak nějak z hora. Nevím, jestli se PS3 verze liší i v tomto a hlavní postavu ve výhledu vůbec nevidíš. V PS2 tu postavu před sebou pořád mám. Viz https://www.youtube.com/watch?v=AfaJCnH4I9A

No a kladný koment, ten tady čeká jen na tebe :-)
@Solidor (12.05.2019 12:15): Presne tak jsme to mel, v dobe vydani to bylo tak odlisne od toho co jsem do te doby z jrpg hral ze me to az v prvnich chvilich nebavilo :)

Jinak co se tyce toho zasekavani tak ta hra opravdu ve zvyku mela, a ja mam za to ze slo o nejaky problem pri prenosu dat z DVD disku do utrob konzole, pac digitalni verze pro PS3 ci emulovana to ve zvyku nemivaji, aspon co mam zkusenost.


@Ringo (12.05.2019 15:07): Jinak presne nevim co myslis tim izometrickym pohledem, mozna pohyb po mape, nebo ze par casti ve hre ma pevnou kameru? Pac jinak to je hlavne pohled treti osoby. A jak jsem psal nize, jako bonus to jde hrat v fps pohledu.

A ne navyznelo, napsal jsi to z citem docela, ale proste na prvni pohled to je 50% podporenych komentarem :)
@Solidor (12.05.2019 14:22): Na Shadowlands zatím ještě nemám názor, přišel mi v té démoničině dost SMT podobný, ale zatím jsem to hrál tak na bázi zkoušení. Ta Persona se mi názvem poplantala s tou Parasite Eve díky tomu P v názvu.
@Solidor (12.05.2019 12:28): V Parasite Eve jde taky o napadení světa různými mutacemi , ale nepůsobilo to tak beznadějně a prostředí se mi tam líbilo, bylo to spíše takové tajemné než bezútěšně zdevastované.
[neexistující komentář]: Výjimkou snad budiž jen vynikající Persona 1 a 2 od Squaresoftu.

Persony určitě nedělá Square, ale to bude asi jenom překlep.

Jinak chápu, že někomu nesedí tyhle depresivní světy, které dneska docela letí (Dark Souls influence). Nicméně pro většinu to bylo jedno z prvních setkání s něčím podobným a když to člověk srovná s dobovou PS2 produkcí, tak to bylo něco úplně jiného.
@Charllize (08.05.2019 15:32): Já mám třeba i rád takové ty panorámata, třeba jen jako náznak, obrázek, třeba výhled z hor, pod kterým se mi vybaví ve fantasii lecos a jsem pak schopen jít po horách a ten pocit z té hry si připomenout. Proto mám rád hry, kde i třeba v neutěšeném světě bojujícím o záchranu takovéto atmosférické prvky jsou, ať už je to Final Fantasy ,Dragon Quest, Chronotrigger, Star Ocean 1, 2, Tales of Phantasia a mohl bych jmenovat další. Ve Sci-fi to může být pohled z orbity nějaké planety. U Shin Megami Tensei série bohužel takovéto místa pro mě chybí. Není tam místo, kde bych si přeze všechny ty temné sračky řekl, úkol je těžký, k smrti nebezpečný, ale přeci jen je tu krásně. Někdy to rozhoduje o tom, jestli hru vezmu na milost nebo ne. Možná jsem i kvůli tomu nikdy nebyl nijak odvařený z prostření Planescape Tormentu nebo Falloutů.
@Ringo (08.05.2019 15:20): ja vlastne SMT her moc nehral, jen pet. Lucifera, dve Digital Devil Sagy a dva dily detektiva Kuzonohy. Serie pak presla k Nintendu a ja nejsem moc schopen hrat na handheldech. Samo se to da emulovat, ale ta nutnost dvou obrazovek, kde to nikdy nebude takzvane pres celou obrazovku me dost vadi. Mozna se jednou premluvim k zahrani Strange Journey ktera me laka asi nejvic.
@Charllize (08.05.2019 15:18): U mě to je dost i tím, že já do hry vstupuji s tím, že jdu do jiného světa a bude se mi tam líbit. V Lucifers Call jsem vstoupil do světa, který podlehl zkáze, nelíbilo se mi tam :-)
@Solidor (08.05.2019 11:53): Jo, vsak to je jasne co jim sype vic, byla to jen takovy rant kvuli SMT5 ze se o nem nic nerika, nic se nedeje a tak :)



@Drolin (08.05.2019 08:24): On ten EU obal tak spatny neni, jen ho hyzdi informace o Dantem, ale samo Nocturne vypada lip.



@Ringo (08.05.2019 12:11): Jo, SMT jsou vetsinou temnejsi hry, je to ale dobre, jine podhoubi by pusobilo divne. JRPG obecne nemivaji nijak zvlast propracovane dungeony, neni to pripad jen SMT, a tam bych na obranu rekl ze dungeony v pozdejsich fazich rozhodne primitivni nejsou, vytahy, zebriky, teleporty, tajne chodby, ruzne puzzly jsou zastoupeny pomerne pocetne. jak jsem uz psal, z prvu se mi to taky nelibilo, ale stala se z toho ta posedlost jak o ni pises:)
Nechtějte, abych na tu hru napsal přímo komentář, neměli byste mě rádi :-) Nicméně, já nemám obecně rád démonickou tvorbu Atlusu, není mi příjemná, není to typ světa, který bych chtěl žít, proto jej asi nesnáším, nechci se do toho vžívat, nesedí mi ta atmosféra.

Co se týče gameplaye, tak ta hra je ve skutečnosti strašně primitivní. Koridorovité dungeony, to by se dalo přežít v jedné dvou hrách, ale Atlus to recykluje už od Shin Megami Tensei her na SNESu pořád dokola. P/ořád dokola stylově podobné chodby, klišé už je metro s dvěmi břehy po stranách kolejiště. Hrál a nedohrál jsem Shin Megami Tensei na SNESu (emulátor s překladatelským patchem), hrál jsem chvíli Personu 1 a 2, hrál jsem dost dlouho Digital Devil Sagu 1 a Lucifers Call jsem dojel až do finálního souboje, který jsem nedal. Všechny hry mi přišly na jedno kopyto. Reálný svět, který se najednou zhroutil a všude se objevili démoni nesoucí nový řád, nový svět, novou realitu, temnou, zlou. U Lucifers Call sice byla zajímavá volba, že šlo zvolit určitý typ reality, ale ani jeden mi nepřišel pozitivní.

Prostě to celkově ve mě evokuje, že to je určeno psychopatům, kterí se po dohrání hry půjdou zastřelit :-) Autoři hry jsou asi něčím posedlí :-)

K tomu, že je to na stejné kopytu napříč celou Shin Megami Tensei sérií - postavy měnící se v démony a možnost jejich levelování různými směry a dávání jim různé démonické schopnosti, to zní chvíli jako zajímavý nápad a nabízí to spoustu možností, jenže mě to nějak nebavilo, pár soubojů jsem si užil, ale pak mě přestaly bavit. Nevím, jestli to bylo tím, že mě otravoval ten svět okolo nebo tím, že mi to zase až tak světoborné v praxi nepřišlo.

Já mám prostě rád hry, kde vidím světlo na konci tunelu. Ne jen snahu o přežití v již nenávratně zkaženém světě.
@Charllize (08.05.2019 01:14): Také bych hodnotil, ale odmítám podporovat tento úděsný obal! Jediný pravý je tento. Nocturne je jediné SMT co jsem hrál více, a atmosféra i zpracování jsou skvělé. I když jak jsem psal, radši bych si v blízké budoucnosti zkusil Shin Megami Tensei If....

A u Ringa se divím, že nemá rád SMT (u Person to chápu).
@Ringo (08.05.2019 01:08): Drolin se na to chysta (nekolik let uz) tak snad neco pribude:) A myslim ze snad Solidor to odehral taky, jen to z nejakyho duvodu nehodnoti. Ja to ohodnotil ted pred chvilkou, nerad tu neco hodnotim, tak to beru jako takovej obrad pred vydanim SMT 5. A jak vidis hodnotil jsem PS3 verzi, nechci se ti do toho motat:)

Tak proc, SMT 3 je tezka a dlouha hra, navic japonska a tobe se netrefila do noty. Pritom to je zvlastni, strasne to pripomina nejaky dungeon, hratelnosti i principama, koneckoncu jako bonus po prvnim dohrani to jde cele hrat v fps pohledu:)
@Ringo (20.03.2019 23:07): Jo sli. Normal a Hard. Hele ja puvodne, v roce kdy ta hra vysla u nas tak jsem ji taky neprisel na chut. Bylo to prilis jine nez moje milovane Final Fantasy a podobne, ktere jsem v te dobe mel na nejvyssim stupni obliby. Pak jsem slibil ze na to napisu recenzi na Bonusweb a po dohrani zmenil nazor. Mno a ted SMT mozna povazuju za to nejlepsi co se v jrpg da zahrat. Ma to proste koule, jak se rika:)

Nevim ktereho posledniho bosse myslis, pac jsou tam vzasade dva. Jeden obyc co byl v puvodni jap verzi a pak dalsi, takzvany true end boss po zdolani Amala Labyrintu. Na toho vzasade lze jit jen po nauceni skillu pierce, ktery ignoruje AC bosse a jde se naucit jen za urcitych okolnosti v tom labyrintu. Bez nej by ti asi ani grind moc nepomohl:) Amala labyrint je pouze ve vylepsene maniacs verzi (japonsko) a pak v nocturne (US) a lucifers call (evropa)
@Charllize (20.03.2019 22:25): Tam šly volit obtížnosti? To už si nějak nevybavuji. Hru jsem dojel do final Fightu a ten jsem bohužel ani po několika pokusech nedal a došlo mi, že to tam bude ještě pekelný grind, abych se bossovi trochu vyrovnal.

Jinak já osobně tu hru rád nemám. Z počátku sice vypadala zajímavě, ale po čase z toho byl takový ten typický Atlusoský dungeon v metru jak přes kopírák, úchylní démoni a nekonečná nuda v ne příliš hezké grafice už ve své době.

Hru jsem ani pak nechtěl mít ve sbírce a originálku jsem prodal (podobně dopadly i Digital Devil SaGa 1 a 2)
Kazuyuki Yamai:
“We’re always looking into doing a port or remake of Shin Megami Tensei: Nocturne Maniax. I’m thinking about aiming for an opportunity.”

A pár nepodstatných vět o SMT V.
odkaz
@Drolin (24.07.2018 12:33): by me zajimalo jake myslenkove pochody vedly distributora to v evrope pojmenovat jinak. Vtipne ze distributor pro evropu byl ubisoft. Myslim ze nocturne je obsahove stejna, tedy s amala dungeonem, true endingem a hard obtiznosti. Jeste existuje verze kde je ve hre misto Danteho z DMC Raidou Kuzonoha z devil summonera, ale ta myslim je japan only.

Kazdy jrpg hrac by tohle mel mit odehrane, doporucil bych to hlavne persona only hracum. Aby vedeli odkud vitr vane :)
Z diskuze k persone 5 me chytil nostalgicky zachvat a po letech rozehral lucifer call na hard obtiznost, mel jsem to v planu dlouho, tak snad prisla vhodna doba. Zacatek prekvapive mi tezky neprisel. Uvidime co na to Matador, prvni velka barikada na ceste k novym zitrkum .
Ta hra ma porad neskutecnou atmosferu a na ps3 se na to da koukat, ten smoothing je znat hodne.
@Solidor (06.12.2017 22:36): persona q je drpg? Myslim ze jo. Nejaka tanecni persona byla multiplatform. Kazdopadne smt je jen na tom nintendu uz leta a persona po ruznu migruje.
Sam jsem zvedav pac s koupi switche dost vaham a nejspis ho kupovat nebudu.
@Charllize (06.12.2017 21:36): Nezapomeň, že Persona Q vyšla jenom na 3DS a Dancing All Night jenom na Vitu. Popravdě v tom žádný rozumný systém nevidím. Jistota asi je jenom to, že nic Atlusáckého nevyjde na PC.
@SilentWolf (06.12.2017 21:24): tak jelikoz to ma pod palcem Atlus moznost ze se dostane jinam nez na Switch tu urcite je, ale pocitam ze Nintendo ma nejakou exluzivitu. Jakou to netusim. Sprostym pohledem vidim ze SMT posledni leta vychazi jen na Nintendo a Persony jen na PS, takze pocitam ze nejakou dohodu s Nintendem maji. Muze byt ze diky tomu ze SMT bylo jen na handheldy u nintenda ze se ani nesanzily to dat jinam a treba to s novym SMT bude jinak. Jinak v dobe PS2 mel SMT i Personu jen Playstation. U SMT tam vysel jeden dil hlavni serie a myslim ctyri spinoffy, Digital devil saga 1+2 a Shin Megami Tensei: Devil Summoner - Raidou Kuzunoha vs. the Soulless Army + Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon (asi dva nejdelsi nazvy her co kdy kdo vymyslel, lol )
Sance tu urco je, jeden cas byl Resident Evil taky exluzivita Nintenda a dnes to uz neplati. Mozna Solidor bude vedet vic?
Nejlepsi SMT co jsem hral, vlastne to bylo uplne moje prvni setkani s touhle serii. Doufam ze se k tomu jeste jednou dostanu, do tretice vseho dobreho:)

Kdyz to vyslo na PS2 jako novinka, a bylo to v prodeji i u nas jako vubec prvni SMT hra, vubec jsem netusil do ceho jdu. Ale proste bylo to japobsky rpg tak jsem to zkusil. A udelal jsme tenkrat dobre, neskutecna hra, co me asi na mesic uplne vyradila z provozu (skoda ze EU verze mela tendence se v Amale zasekavat, ale nakonec to nejak preci jen slo). Po letech jsme si to dal jeste jednou na PS3 z mnohem lepsi znalosti jak serie tak anglictiny a bylo to jeste lepsi.

Skvela atmosfera, soundrack, dungeony a treskuta obtiznost. Doporucuju!
Dovolim si misto komentare dat odkaz na moji recenzi co jsem psal na Bonusweb kdyz hra byla aktualni, mohl bych ji zkopirovat jako komentar ale bohuzel z ruznych duvodu pod ni neni moje jmeno, takze se tomu radsi vyhnu. Uz jsem ji sem nekam jednou daval, ale ted je na spravnym miste. Jeste jsem byl takovy jrpg zelenac a nemel ani internet, takze ta recenze je takova noob made:)
odkaz

PS: a diky za pridani, pane Solidor :)