@
Solidor (04.03.2020 17:27): Tak magii nepodcenuju, ale hlavni postava jede hlavne na strenght (popravde jsem nedal do magie zatim ani jediny bod). Na hard je stejne vic zasadni vitalita a agilita. Pac kdy clovek nema dost HP tak ho budou zabijet kazdy treti souboj a sance na zasah a uhyb je taky dar z nebes. Nepratele oproti normalu maji zdvojeny damage a v pripade criticalu je to opravdu zle, hodne zle. I nepratele kteri treba na normal byli spis cannon fodder dokazi zaridit game over pomerne lehce.
Postavu co je hlavne na fyzicke utoky tvorim hlavne proto ze nepotrebuje na zakladni utok manu ani nic dalsiho a magii nechavam demonum ve zbytku party. Jde proste o to ze hlavne ze zacatku jsou postavy porad bez many a predmety co ji obnovuji proste nejsou snadno dostupne. V pripade dlouhych useku bez moznosti ulozit je jedina moznost do nepratel mlatit takzvane holou rukou, protoze mana dojde, itemy dojdou a pokud nikdo nedokaze zasadit slusny damage zakladnim utokem, je to v prdeli. Pote v kombinaci s criticalem a skillem na zdvojeny damage z nepratel vyskakuji trojmistna cisla pomerne v ranne fazi hry. fyzicke skilly funguji na HP, ktere se obnovuje snadneji nez mana, mnohem snadneji, ale samo maji nevyhodu v tom ze uziraji ty HPcka, coz se snadno vymsti. A taky si uz ted nevybavim jestli v SMT III je skill piercing i na magii, mam totiz za to ze funguje jen fyzicky a bez nej dat toho magora na konci Amala labyrintu nejde:) Je mi jasne za v pozdejsi fazi hry bude penez dost a itemu taky, ale to uz zase bude pozde predelavat postavu na magii.
Kazdopadne magie je treba uz kvuli kamen, nuzky, papir systemu a bufum a debufum, bez kterych by obtiznost hard bylo peklo na zemi.
Tezko rict jestli na to budu mit trpelivost az do konce, pac vim co me jeste ceka a jasne si vybavuju jaky to kolikrat byl oser i na normal obtiznost.
Taky me bavi (opet) jak pomerne lezerne podava hra pribeh a nechava tak trochu na hraci at si plno veci nejak domysli. Sice umoznuje postavu formovat nekolika smery ale zaroven nabizi i moznost...je mi to jedno a udelam si co budu chtit. Trosku mi to pripomina pristup Dark Souls serie, i kdyz tady je samozrejme tech animaci a rozhovoru daleko vic. Hlavni postava vlastne nema zadnou personalizaci, je prazdna jak sud, krome toho ze je polovicni demon a ze mel nejake kamarady. Idealni nadoba na preneseni hracovi fantazie. Chapu ze se na to priznivci Persony tvari dost kysele a zaroven vznika obava o osud SMT V kde uz je ted jasne ze pujde zase o nejake skolaky co budou resit nesmrtelnost chrousta 50x za den :D