Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (05.04.2021 15:20): To je fakt, co teď tak pročítám weby, těch rozdílů tam je dost (byť zase na druhou stranu core gameplay zůstává), to by si možná vlastní profil zasloužilo. Ale zatím trochu poupravím současný. Návrh mi byl zamítnut s tím, že N-Gage verze má přednost, čili doplním jen nějaké informace do popisku. Schvalující mi psal, že N-Gage verze má prý dokonce i multiplayer, což ta PC verze nemá.
@Isair (05.04.2021 03:41): Tak další hra co by mohla mít dva profily, ale těch tady je. A vlak přes to tady nejede.
Jinak tam můžou být popsané obě verze v jednom profilu, což je sice nepřehledný, ale řešení to je.
@special_plan (05.04.2021 01:43): ok zajímavé, teď jde o to, jestli tu nechat popis N-Gage verze či PC. Osobně hlasuji spíše pro PC, protože mám pocit, že většina hráčů zde si Xanadu Next zahraje právě na něm, může současný popis působit zbytečně zmatečně (obě vyšly +/- ve stejnou dobu, takže tohle bych nezohledňoval, PC verze tedy pouze v Japonsku). A asi bych tam jen přidal krátkou zmínku o tom, že N-Gage verze má příběh a mechaniky odlišné.

To nechť si asi rozhodnou správci obsahu a buďto mojí úpravu zamítnou, či ji schválí.
Btw, co je to s popisky k téhle hře? A tím nemyslím jen DH, kde to pravděpodobně přidávající opsal odjinud, ale i jiné weby. To jej jeden napsal blbě a všichni ostatní už to jen kopírovali či co?

Jaká Momo? Ve hře vás nikdo žádnou Momo hledat nevyšle. Jaký lovec Marion Berck? Hlavní postava je rytíř (neustále je popisován jako "knight", ještě tu nadto tento řád má celkem bohatou historii, čili to není jen plácnutí do vody) a navíc je to poměrně "no name" postava, hráč si jej pojmenuje sám, ve hře pak mlčí.

Dále nepřesnosti ohledně vývoje postavy, žádná volba "třídy" při level-upu se nekoná, pouze klasické rozdělení šesti bodíků do statistik, což však jde provést pouze v chrámu u kněžky.
Karty guardianů se nedají kupovat ve městě, ale dají se nalézt v dungeonech.
Už jsem poslal úpravu popisku ke schválení, pokud se výrazně (tj. i příběhově) neliší NGage verze od té PC, pak je tam spousta nepřesností.
@Charllize (01.04.2021 21:18): Děkuji za lichotky! Když ještě Frit tahal kačera, tak jsme zde informoval o anglickém překladu. Xanadu Next jsem stahoval svého času ještě z underground-gameru a zkoušel hrát, ale spíše mám dnes k tvorbě Nihon Falcom averzi.
Tedy ale nevím, jestli mi úplně vyhovuje to ovládání klávesnice + myš, na hře je až příliš vidět, že je dělaná po vzoru YS série a podobných "Zeldovin", kam se ovládání "keyboard či gamepad only" hodí více, ne že by se to ovládalo na K+M nějak špatně, ale je to takové zvláštní, není to jako Diablo a jemu podobná ARPG (často se mění kamera, postava nejde tam kam chcete po jednom kliku, ale prostě se pohybuje za kurzorem, pokud držíte tlačítko pro chůzi a působí to... zvláštně, neustále mám chuť ovládat to šipkami na klávesnici), budu si na to muset asi chvíli zvykat. Samozřejmě tu je i možnost to hrát na gamepadu, jenže ten aktuálně nemám k dispozici. Nechápu, proč tam nepřidali i možnost ovládání pouze na klávesnici jako u YS série... (byť by asi museli překopat systém inventáře, páč ten je aktuálně dost Diablovský, čili ideální na myš).
@Isair (01.04.2021 21:25): Přesně, já vůbec nevěděl, že ta hra vyšla na steamu a díky tvému příspěvku jsem si ji tedy dnes přidal do wishlistu. Takže snad někdy! Mohli by na PC naportovat víc N-Gage her.

Ale jinak jo, chtěl jsem si jen rýpnout. :)
Jo? Ne. Bylo to takhle. Isair jelikoz na to nedavno narazil na GoGu si vzpomel ze by to me zkusit a jelikoz oser tak mu prislo fajn to sdelit. No a jelikoz to vykouklo na hlavni strane tak Frita to otevrel (uz vubec nevedel o cem se tu pred deseti lety psalo) a rekl si ze by bylo super rypnout do zdejsiho herniho seladona Drolina, protoze bylo zcela jasne ze bude reagovat. Jelikoz to je presne Drolova parketa a prispevek o vzdusnych zamcich ohledne hrani her umi podat s takovou gracii ze DH se barvi v rozich do ruzova.
Takze abych to nejak sumarizoval: Diky nasranemu Isairovi si Frita s chuti rypnul, nahnal vodu na mlyn Drolovi ktery zafabuloval a konec pribehu. Zadna verna komunita, vodeni za ruce po letech ani vzpominkovy vecer pod vrbou :D
@Charllize (01.04.2021 20:17): Nejhorší na tom je, že jsem si, jak jste to tu zmínili, uvědomil, že už se na tu hru chystám, resp. zvažoval jsem jí/měl ji v povědomí, 10 dlouhých let, člověk až nevěří, jak to letí.
@Drolin (11.11.2011 15:57): Samozvaný odborník na hry a Japonsko v roce 2011 nevěděl o existenci N-Gage. :( A o 10 let později stále nevidím hodnocení. Tak kdy tedy vyzkoušíš? Čekám na komentář po 2 hodinách hraní!
Kdyby měl někdo také problém s black screenem po úvodní scénce na loďce (nechtějí se přehrávat videa), stačí v režimu kompatibility nastavit "Windows 8 režim kompatibility", na netu se dost špatně hledají informace, které by tento problém řešily.
Zase jsem nad takovou blbostí strávil půlku odpoledne :/ (přitom se divím, že tam GoG nezaškrtnul tu kompatibilitu rovnou, většinou to u svých her dělají), snad to alespoň bude stát za to.
Fg: No aby sis získal její srdce v 80. letech, potřeboval bys nějaký pekáč bez střechy na čtyřech kolech, s potahy álá leopardí kůže, zlatý medailón a rozhalenou havajskou košili. Kupoval bys jí u baru jedno pivko "Bud" za druhým a asertivně tvrdil, že jsi producent.

A jak to udělat v současnosti? Možná by stačilo zaklepat na dveře její vily v lepší čtvrti a říct, že se jmenuješ Jerzy Kozlowski a zatoulal se ti na její pozemek pejsek. Východoevropským jménem a psím kukučem bys ji možná dojal. :D
to je hra podle toho filmu? :D Olivia Newton John musí vypadat dobře i digi (:
Drolin: A proč ne? I na malých platformách vznikají hry, které se nikam jinam nedostanou. Xanadu Next byl ale port z herního telefonu Nokia N-gage, tedy konzole. ;) Autoři šli co se týče poptávky cestou nejmenšího odporu - Nokie zoufale potřebovala nový hry, a tak je povolení vydat to na N-gage jistě moc nestálo. Pokud jim za to Nokie přímo nezaplatila. Na PC to vydali zas proto, protože věděli že tam není přetlak JRPG typu dnešního Folklore, Nier, FF série etc., jako na Playstationu, kde by navíc museli platit poplatky Sony.

A ten trh s PC hrama tam bohužel opravdu malý je. Vem si, že je to místo odkud konzole vzešly. PCčkářů je tam ještě méně, než tady konzolistů v poměru k PC hráčům. V Číně je to jinak. PC je tam populární víc než dost, ale platících hrácčů je tam v poměru na obyvatele málo, ale to jen kvůli pirátství, které se ale bude snižovat, až se z Číny stane podobně výdělečný trh s PC hrami, jako je dnes Rusko, který pak zakrátko překoná poněvadž miliarda lidí je prostě miliarda. :D
Gunár: V tom případě by mě zajímalo, proč se vydavatelé rozhodli vytvořit Xanadu Next pro pc (pokud vím, tak na jiné velké konzoli nevzikl), pokud by tam ten trh byl tak malý.

"I'd like to translate Falcom's underrated PC masterpiece, Xanadu Next! In addition to being a hugely fun game, it's also not nearly as text-heavy as a full turn-based RPG would be (i.e. if I were to attempt to translate, say, a Legend of Heroes title!), and all of the dialogue that does exist is written in a decidedly stylistic, medieval voice, which is EXACTLY the kind of thing I LOVE working with."

To nezní špatně, někdy asi vyzkouším.
Drolin: Ach jo, řekl bych že v Číně a Japonsku si PC hráči užívají mnohem více papírových krabic než v Evropě a USA, protože třeba v JP je PC trh tak malý, že místním vydavatelům stojí lákat kupce pěknými obaly. :/

To druhé vypadá jako čínské Fable a Jade Empire v jednom. :)) To by mohlo být zajímavé.