Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Co mám říkat já? :D já ke konci hry zabíjel hodně civilistů, aby se spawnuli benga :D jsem potřeboval vyexpit brokovnice a kulomety na dvacku :D
@BINGMAN (05.01.2021 21:09): Tak, správně. Taky mě to nějak nutilo hrát podobný role play, ale obráceně - když jsem měl úkol třeba něco ukrást lidem kteří byli jinak vlastně docela v pohodě, infiltrovat klub nebo tak něco, tak jsem jel vždycky co nejčistší stealth a přecházel na nonlethal hacky. I když jinak za mnou zůstávaly hromady mrtvol.
@Guldy (05.01.2021 20:56): Určitě tak nepůjdou všechny mise, ale mám v plánu to zkusit při nějakém dalším hraní - bez takedownů to podle mě půjde docela dobře, když budeš vhodně používat hacking (oslepení, ohlušení, cripple movement)
Zajimalo by me, jestli nekdo hru dohral bez jedineho killu.. A nemyslim ani mlaceni obuskem, ale skutecne pacifist mode.. Coz by znamenal cisty stealth a spravne snad i bez take downu, coz je taky nasili :D ale to se snad neda. A hlavne ja bych to takhle hrat teda nedokazal. Mam rad akci. Proto jsem tam behal jak Genji z OW.
Ked ma nieco vytaca, tak su to tie bugy s UI, ktore zvykne vypadnut alebo sa nejako divne zaseknut alebo... proste casto robi blbosti. Who knows why :)
@Paul (05.01.2021 20:02): Jj, tak to se dá předpokládat i tady, rok dva podpory. No Man's Sky je ovšem jiný příběh. Proto bych to nesrovnával. Ale věřím, že v kompletní edici to bude ještě lepší hra. Akorát od toho nečekám zázraky. Jsem velmi skeptický, co se týče případně vylepšené AI, apod. Hodně si uškodili velkohubými prohlášeními. Snad se z toho všichni poučí(me).

Btw, řekli, kolik těch velkých expanzí má být? Dvě?
@BUMTARATA (05.01.2021 19:31): Tak než ta kompletní edice vyšla, tak vydali nějakých 12 patchů, 16 DLC a 2 obří datadisky...a tenhle rok ještě vyjde nextgen patch, i na PC.

Jinak souhlasím že ten leak zní velmi nedůvěryhodně (ačkoliv třeba pojem dev comp tomu jakoby dodává trochu vážnosti).
@AlieN (05.01.2021 19:22): Počkej. Nebyl? Vyšla kompletní edice a šmitec, ne?

Multiplayer bude separátní hra.

Ten leak popisuje jeden generický bug, který nedává smysl, jakožto důvod vyřazení celého arcu, takže ne, nedává mi to celé smysl.

Ano, zní to pravděpodobně, je to tak vystavěné, jako všechny tyhle „leaky“, opírá se to o známé informace a využívá konfirmačního biasu čtenářů. Ve výsledku je to ale buď celé pravda, nebo to celé pravda není, a když cítíš nebo je i celkem zjevné, že tam nějaké věci nesedí, tak…
@BUMTARATA (05.01.2021 19:10): Dobré pripomienky.

Ten post samotný beriem ako niečo neoverené, no ak sa im v DLC čkach podarí dodať kopu príbehového obsahu + doladia veci, čo teraz nefungujú/sú rozbité (spawnovanie polície, čiastočne stealth, etc...) + vyoptimalizujú to, tak to bude pecka.

Ak z toho podzemia ešte niečo ostalo a rozhodnú sa k nemu vrátiť, budem rád :)
@BUMTARATA (05.01.2021 19:12): Máš pocit že Witcher 3 by byl opuštěný? :P
Hlavně si ale nemyslím že by hru nechali být víceméně tak jak je proto, že mají plány s tím multiplayerem - což je potenciálně dost lukrativní, stačí se podívat na GTA V - a na to nutně potřebují udržet zájem hráčů, a mít pozitivní image. Tu teď spláchli do záchodu a pokud plány na cokoli dalšího s Cyberpunkem nechtějí scrapnout, což je blbost, tak na tom musí o to víc zapracovat.

Btw vzhledem k tomu v jakém stavu hra vyšla, tak si to, že jeden další zabugovaný quest radši vyhodili než aby hru odložili a dodělali ho, dokážu představit strašně snadno. Pokud ten quest neměl následky ve zbytku hry, tak to ani nemuselo být obtížné.
Ten leak vypadá jako klasické smíchání zpráv o tom co ve hře "mělo být" aka původní nápad který byl rychle opuštěný, a na čem skutečně pracovali nebo třeba už skoro měli hotové. Třeba ty zamčené dveře - klidně můžou být právě přípravou na další potenciální rozšíření v DLC. Neodsuzoval bych to šmahem jako blábol, hodně toho zní dost pravděpodobně, ale ani nevěřil všemu.
@Charllize (05.01.2021 18:55): Vařím z praxe a ověřuji si informace. Samozřejmě se můžu mýlit, nebylo by to poprvé, ale tohle je s největší pravděpodobností blábol. Jmenoval jsem jen pár věcí, ale je tam toho více, třeba když píše o tom, že většina zamčených prostor měla být lootovatelná, za pravé, technicky neproveditelné, za druhé, nijak by to té hře nesloužilo, protože jak si sám upozornil, není to sandbox.

Content se nestříhá kvůli JEDNOMU bugu. A kdyby byl ve hře plně implementovaný, jak naznačuje, tak by ho nebylo tak jednoduché dostat ven, fixnout bug by bylo levnější.

O podzemí sami mluvili pár let nazpátek, takže video se klidně objevit může, no.
@BUMTARATA (05.01.2021 18:13): No Man's Sky vyšlo taky jako čistě singleplayer, multiplayer tam přidali snad dva roky po vydání.

A čekám že tam budou přidávat věci minimálně jako u Witchera, kde afaik taky nepřibylo úplně málo věcí - ale taky to nezměnilo hru od základů. Tu jde překopat až s mody, které tady podle jejich vyjádření hodně chtěji podporovat taky.
@BUMTARATA (05.01.2021 18:13): No Man Sky neni jen multiplayer, a mozna vetsi cast lidi to hraje single. A lidi od toho nejdou, hlavne proto ze to je sandbox, coz CP neni. A myslim ze to prirovnani od toho cloveka s tim co to je nema zadnou spojitost. Ta spojitost je v tom ze NMS byla nedodelana a rozbita hra, stejne jako CP, a daly ho po case dokupy, proto to prirovnani.
Content se klidne muze vystrihnout kvuli bugu ktery se neda rychle vyresit, kdyz tlaci datum vydani, nevim proc by to tak nemohlo byt.
Varis z vody a svych dojmu a co jsi si kde precetl. Je to stejny fake jako muze byt ten post toho udajneho vyvojare.
To ze ta hra ma potize se poprit neda a tech duvodu bude milion a v tom vsem poznat jak to je, nejde. Ani se neda verit tomu co rikaji ofiko a ani se neda verit tomu co nekde nekam napise.
Za pet let se nekde objevi video gameplaye z podzemi Night City a Keanu nekde v rozhovoru zmini ze tam misto nej mel byt uplne nekdo jiny a ze ho tam daly kvuli tomu ze byl popularni, a budes koukat jak sova na to, akorat ti to uz v te dobe nikdo nepripomene, pac to bude jedno:)
@SilentWolf (05.01.2021 17:34): ad Reeves: Trocha kritiky něčeho, co ví, že se stejně nezmění, aby si dodal na autenticitě.

Víceméně ale jen volá po navrácení cut contentu, ale ten se nevystřihává kvůli bugům, ale protože obecně nefunguje, je nedodělaný, není zábavný, hry mají obecně spoustu cool cut contentu, který nikdy nespatří světlo světa. Žádný No Man's Sky se konat nebude, tohle je single player, lidi to dohrají a jdou od toho, na Steamu už to droplo o 80 %, stejně tak od toho půjdou po čase vývojáři. Na No Man's Sky si pak můžou hrát v tom multiplayeru, o který usilují, což bych jim teda nepřál.
@SilentWolf (05.01.2021 17:34): Je to celý postavený černobílé, naivně, tak, jak chceme slyšet. Ale především je to plné nesmyslů, jakože první patche vyjdou AŽ v březnu, ale hra, tak jak ji zamýšleli, bude UŽ v červnu, plete si výrobce aut s taxislužbou, mluví o tom, že nějaký Miles napsal sidequest (nikdo s tímhle jménem v titulcích u téhle činnosti není), nejznámější toho jména je Miles Tost, ale to je level designer, nebo ten generický bug, který sám o sobě nedává smysl a který měl zavinit, že vystřihli celý arc, to je strašná blbost.

Jinak je myslím zřejmé, že patchování způsobí další odklady, první příbehový DLC bych tedy neočekával příliš brzy, nepřekvapilo by mě, kdyby bylo až na podzim.
@Paul (05.01.2021 13:08): A já beru zpět, že by bylo lepší to nepřekládat, protože se mi psychovize (a další slang) velmi zalíbila. Původně jsem si myslel, že se tím myslí jen ta činnost, ale protože to označuje i ty nahrávky, psychovize mi dává dokonce větší smysl než braindance. A zdrobnělina pévéčko je v kontextu všudypřítomnýho péčkovýho materiálu zlato.

@SilentWolf (05.01.2021 13:17): Nechci ti kazit radost, ale ten „leak“ je očividnej fejk, vlhký sen nějakýho zklamanýho fanouška, který vůbec nedává smysl. Celé je to postavené tak, že zlí kravaťáci sebrali hru hodným vývojářům a že ti teď potřebují od nás slyšet, že chceme cut content zpět a bla bla bla, včetně spousty nesmyslů jako, že vystřihli celý arc kvůli generickýmu bugu, apod.

První DLCéčko, hádám, bude nějaká konina, kosmetický věci, kyberpsychouš č. 451, apod.
@kristmeister (05.01.2021 16:12): Problém z hlediska lore s tím nemám úplně zásadní, ale viz ta má poslední věta, a ten pocit katarze na konci že jsem prošel "peklem" a splnil nějaký náročný úkol když se konečně doplazím k Mikoshi by byl silnější.

A jako hacker-polobůh: Chtěl bych aby na mě naběhlo tisíc lidí naráz a já jim všem dal mor, zkratoval výzbroj a vypálil jim mozky, hahaha, muhaha, MUHAHAHHAHA!! :D
@AlieN (05.01.2021 16:06): Tak bylo tam řečeno, že Arasaka má víc budov, takže veškerá ochranka nebude v téhle budově a Rogue ten plán dělala tak, aby se to stihlo dřív než tam stihne přijet celá armáda. Navíc víš jak, v Arasace si nejspíš nemyslí, že by 3 človíčci dokázali vyvraždit celou budovu po zuby ozbrojených vojáků v armorech :D
@kristmeister (05.01.2021 15:40): Ano, a byl ten konec hodně cool, ale pořád je toho málo.
Když do nejpřísněji střežené budovy ve městě nabořím s bombardérem a probíjím se skrz patra dolů, tak bych tam čekal doslova armádu, cannon fodder co se mi odhodlaně vrhá před hlavně aby padl při obraně svých corpo bossů, ne jen pár pěšáků a velkého mecha.... když navíc půlku z těch co tam jsou ještě nakonec vyhladí Alt. A je to stejně hlavně o tom že mě tam boje baví, a takhle to skončí zbytečně rychle
Prošel jsem si ostatní dva hlavní konce (ten secret si nechám na další průchod) a oba taky hodně dobré - těžko se rozhodnout který z nich je příběhově zajímavější, všechny se moc hezky doplňují. Ale jako u všeho, chtěl bych je delší a obtížnější, chybí mi tam pár úrovní probíjení se přes masy žoldáků Arasaky navíc.

Každopádně oceňuji že udělali tři (či snad čtyři) kompletně jiné finálové mise a lokace, to je hodně fajn. Byť pořád je mi trochu líto že se ten výběr konce neřídí přístupem hráče během celé hry, k čemu se víc přikláněl (jako u voleb backgroundu postavy je to finále jasně rozdělené na streetkid, corpo a nomad) a je to jen o tom finálním rozhodnutí... ale faktem je že takových her ani moc neexistuje.
@kristmeister (05.01.2021 13:15): počkat, v tom minivideu jsou záběry normal ze hry, nic z DLC, a žádný konkrétní info tam není. Možná tím jako chtějí indikovat že bude zahrnovat Judy, ale asi bych to zatím nepovažoval za kdovíjak směrodatný.
@Feidias (05.01.2021 13:16): určitě, však jak v Zaklínačovi 3.

Ale hlavně to bude cut content, co se jim na poslední chvíli rozbil a nezbyl čas to fixnout. :D

Pokud je leak pravdivý a opravdu si teď berou jako vzor No Man's Sky, bylo by to asi to nejlepší, co by Cyberpunk do budoucna mohlo potkat. A něco mi říká, že si dlouhou dobu nedovolí vydat cokoliv placeného.
BTW jak se tu nedávno facepalmovalo nad překladem Braindance = Psychovize, tak podle Ženíška (aktuální vortex) byla první verze toho pojmu "Virtuálek".

Myslím, že můžeme být rádi. :D
@marwel (05.01.2021 07:13): Dlho som ho porušený nemal, lebo som telá neschovával (v blízkosti neboli žiadne kontajnery), len zaniesol kdesi za roh a ked som niektoré potom už ku koncu schoval, tak som si to nevšimol.

Blbé je, že ani savy mi z doby predtým, než sa to stalo, neostali, musel som loadnúť celú misiu odznova.


@SilentWolf (05.01.2021 06:56): Toto sa občas stáva aj mne, alebo to, že postava sa sama od seba rozbehne a zasmykuje, napriek tomu, že celý čas držím crouch.
Do hája, teraz som ale dobre nasraný:

Robím vedlajší quest "Goodbye, night city" počas ktorého emám zabiť ani jednu osobu - už asi 2 hodiny celý areál stealthujem a všetkých len omračujem - len aby mi na konci hra povedala, že som túto podmienku nesplnil a fixerka mi vynadala.

Som čumel jak pero z gauča, že jak je to možné, či náhodu niekto niekoho nezabil alebo nejak neublížil omráčenému telu - tak som deprimovaný a nasraný loadol quest odznovu - a zisťujem, že v tomto areáli, pokiaľ ktorékovšek omráčené telo schováte do akéhokoľvek na to určeného kontajneru, počíta to ako zabitie.

Ma porazí.
@Paul (04.01.2021 23:02): Bude dlc a podle teaseru bude V, Johnny a Judy. Píšou Early 2021, tak snad maximálně konec února, protože na jaře mi vyjde Oddworld: Soulstorm a ten mi netrumfnou ani 5 DLC. Tak šup komentář :)
@Bursoft (04.01.2021 23:04): přesně tak. Ale chvíli jsem tedy v Mikoshi strávil rozhodováním.

S koncem jsem spokojen, ta jediná third person cutscéna na konci skvěle fungovala, podobně jako závěr Blood and Wine. Jen mě mrzí Takemura :) Jeho Rot in Hell vzkaz, i když ho chápu.
Jsem zvědav na jiné možné konce..někdy pro další dohrání.