Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tommywise (31.03.2020 19:47): > jakmile sem pro kazdeho ziskal snipera
To fakt dávaš každému žoldákovi odstreľovačskú flintu? Ja mám obvykle v každej skupine len jedného, žoldáci bez traitu sniper aj tak nedostanú bonusy za mierenie. Každého vyzbrojujem podľa talentu a ku koncu hry sa najviac vyžívam v nočnom plížení so samopalmi ako je FN P90 + AET náboje a tlmič. Podzemné bunkre musia byť bez automatických zbraní a samopalov peklo!
@Tommywise (31.03.2020 19:47): Ja to hraju na obtiznost normal, na ironmana (tu obtiznost mam upravenou ze to je takovej tezsi normal) a bohate mi to staci - neloaduju a za kampan mam nekolik padlejch ..

kdyz hrajes na obtiznost INSANE, tak tam nabihaj hordy nepratel, tech nepratel je tam minimalne 10x vic .. cemu se divis .. hrajes to save-load metodou na INSANE a brecis tady ze maj tvy zoldaci moc XP :D ... to snad neni mozny ...

a ja masochista to hraju bez loadu, na ironmana a jeste jsem si to ztizil tim, ze jsem si nastavil pomalejsi leveling a skill progression .. furt ti to opakuju a ty tady porad knouras s nejakejma namitkama ...

insane je opravdu insane a neni mozny nebejt ve vychozim nastaveni na konci terminator, kdyz za kampan kazdej tvuj zoldak pokosi 1000 nepratel ..
@ntz (31.03.2020 14:04): tak me se to tak stalo u vsech 3 modu tedy i u Arulco Revisited a Vengeance Reloaded a to na INSANE takze to neni Urban Chaosem.... verim ze stejne bych zkoncil i kdybych snizil nejake levelovani, jen s tim rozdilem ze bych hru dokoncil s mensimi cisly, ale porad s bandou terminatoru. Jedine co dela rozdil je AI patch ktery sem hral spolu s Arulco revisited, a ktery meni taktiku nepratel v v takticke mape ale jakmile sem pro kazdeho ziskal snipera, casem to byla opet stejna pisnicka
@Tommywise (29.03.2020 21:40): urban chaos je hloupej mod a kvuli tomuhle to nehraju ..

a ostane ja si v ini editoru snizuju na pomalejsi uroven levelovani, progress skillu, leceni i opravy (posledni 2 dokonce na nejnizsi moznou)
tak konecne sem dohral Urban chaos,hrano na INSANE.... a je to posledni mod a posledni 1.13 co sem kdy hral, od ted uz jen Wildfire, protoze sem opet hru zakoncil jako obvykle s tymem terminatoru a proste po cca tretine hry je to vzdy dokola to same, jakmile ma kazdy zoldak snipera, je vymalovano. Tak aspon nejake statistiky, hru sem hral 87 dni casu v JA2, dohromady 3859 zabitych nepratel, z toho ma postava ma 537 coz je nejvic, dohromady sem hru zakoncil s 17 zoldaky, z toho 14 ma marksmanship 95 a vic. Nejvyssi dosazeny LVL: 9 . Nejlepsi progres v marksmanship: zlepseni o 26 bodu. Aspon sem narazil na achilovu patu 1.13 nebo modu? nevim co to zpusobuje,mozna oboje dvoje dohromady, protoze vsechny mody co sem hral verzi 1.13 vyzadovali
nevim hraju to 4 mesice ten urban Chaos a zas mam pomalu 20 terminatoru s mrk 95 a vic, kazdy sniper s laser scope,dalekohledem a je to porad dokola,staci rozestavit na zacatku mapy, vystrelit a jen cekat jak nepratele nabihaji na jeden HS za druhym.... stejne jako predtim u Arulco Revisited nebo Vengeance Reloaded. Je na case zahrat Wildfire, tam zadne 1.13, moznosti upravovani v INI nebo tvorby vice postav nejsou a vim ze tohle se mi tam nestalo
@Tommywise (31.01.2020 22:21): je otravne furt neco tunit a nehrat ... o tom zadna .. ja pouze prodavam jak jsem koupil .. ten muj model mi vyhovuje ... navic ja sam hraju pomerne hodne upravenou verzi (u me je treba zaklad ze mam snizeni leceni na nejpomalejsi moznou uroven a taky mam pomerne hodne snizenou rychlost levelovani)

nabizel jsem drive, pokud ma nekdo zajem, jsem schopen nabidnout komplet svoji verzi, napiste mi do PM
@ntz (31.01.2020 13:32): tak zkousim ten tvuj model a je to spis jak predtim, ze se min trefuju, jen mam pocit ze zasadneji marksmanship neovlivnuje trefovani, ze mam zoldaka s 75 mrk a trevuje stejne jak s 99 mrk,.... nevim,mozna to chce to dyl hrat
@ntz (30.01.2020 16:38): no ja tam dal ten aimnas a mysel si ze to je to co pouzivas ty...

takze muzu u vsech polozek dat prumer-stred mezi Aimnas a vanillou abych to mel tak akorat, abych trefoval nejak ne moc ani malo? Jenze ja uz nevim jak to mel nastavene predtim kdyz to trefovalo malo... to bylo defaultni nastaveni toho modu Urban Chaos

Cemu rikas male nebo velke mapy? Dyt sou vsechny velkosti stejne, lisi se jen tim jak sou zastavene domy, hustota stromu atd.. ne? Ja hraju Ueban Chaos a tam je hodne budov a ulic...

ty si nehral UC?
@Tommywise (30.01.2020 13:45): to jsme si nerozumeli ...

ja nejvic hraju prastarou verzi ve ktery ten .ini soubor neni 1:1 kompatible se soucasnou verzi ...

Ja jsem te odkazal na NCTH dle aimnas, ktery je prizpusobony na veliky mapy a oproti vanilla to cth tam trefuje mnohem vic/lip/presnejc ... rekl jsem ti, ze se na to musis kouknout sam, ze musis porovnat cth z aimnas s CTH z 1.13 vanilla a zvolit tam nejakej kompromis a jako referenci jsem ti dal sve CTH s tim, ze to funguje na malych mapach optimalne ...

muzes prosim postnout na nejakej pastebin server tvoje soucasne CTH ? pomuzu ti to nejak upravit ..

jinymi slovy: tady je moje stare CTH https://susepaste.org/view/raw/db18e714 .. porovnej se svym vanilla (ktery trefuje malo) a s aimnasem (https://github.com/aimnas/core/blob/master/Data-AIM/CTHConstants.ini) kterej zase trefuje hodne a uprav si to sve cth aby bylo podobne tomu memu ... defakto staci upravit pouze ty hlavni veci

NORMAL_SHOOTING_DISTANCE
DEGREES_MAXIMUM_APERTURE
@ntz (30.01.2020 11:15): k jednomu linku si napsal: tady mas link na moje NCTH ze stare verze, ktere funguje naprosto bezvadne

a k tomu druhemu linku tohle: tady mas aimnas verzi NCTH ktere pouzivam ja a tohle je docela dobry


jen ted nevim kterej z tech dvou sem pouzil ja, musel bych se podivat a porovnat, kazdopadne podle tvych slov sou oba v cajku :)
@Tommywise (29.01.2020 20:59): ja jsem ti nerekl jak to mas nastavit ... ja jsem to odkazal na resources ktere ti umozni si to prizpusobit, abys' to pochopil a moh si to nastavit dle libosti ...

taky jsem sam rikal, ze tohle NCTH nastaveni z AIMNASu je `too much' a ze ja si to nastavuju na neco mezi vanilla 1.13 a AIMNAS
no ted jak sem to nastavil podle NTZ tak sou zas vsichni presni a opet jen muj tym staci rozmistit na kraj, namirit vsemi zoldaky snipery strategicky do prostoru a cekat... pak je jeden headshot za druhym jak nepratele chodi ke me a po te staci jen s par zoldaky vycistit sektor od zbytku zakempenych nepratel... ja mam proste u kazdeho snipera s vybavou a v zaloze nejakej automat. jinak to hrat ani uz neumim
@Tommywise (08.01.2020 12:23): Supersilné zásahy mám rád a sú aj v základnej hre. Marksman a sniper dostávajú 5% a 10% bonusy k poškodeniu za každý klik, ktorý spravíš pri mierení s puškami. Sniper teda automaticky dostáva za najpresnejší mierený výstrel (7+1 klikov pri mierení v polohe ležmo) až 80% k základnému poškodeniu. K tomu treba prirátať postih na zbroj cieľa až -50% za prieraznú muníciu, alebo dokonca kombinovaný postih na zbroj -30% a bonus k poškodeniu +70% za AET náboje a pri základnom poškodení 40 dostaneš s bonusmi za mierenie a muníciu výslednú hodnotu 100-200 aj keď má cieľ najlepší protibalistický obleček s titánovým plátom.
@ntz (05.01.2020 23:02): tak sem to konecne nasel, ja to totiz hledal v INI editoru... nastavil sem to podle toho tveho aimnas vsechny polozky a je to konecne rozdil, trefuju se daleko presneji a i zasahy ubiraji min. Diky za pomoc :)
...ale jo je tam ten rozdil znat, po te co sem NCTH vypnul se vichni vic trefuji...

jen by me zajimao proc davaji vojaci takovy damage... neni vyjimkou ze po zasahu sniperem oni me nebo ja jim uberu az 200 zdravi

a mam dalsi problem, nemam zadne rakety a tezke zbrane jako RPGcka, sie sem se este k poslednimu mestu nedostal ale uz sem skoro v pulce hry a porad nikde nenarazim na tezkou techniku s kterou bycch v zaveru hry nicil tanky, tak jako ve vsech ostatnich modech ktere sem hral predtim
@ntz (07.01.2020 09:40): ja hraju Urban Chaos - verze 2014 stable. Ja sem v ini vypnul NCTH uplne, kde by mel byt ten puvodni JA2 default system, ale nezda se mi ze bych se nejak vrazne trefoval vic. Resp. je to o neco lepsi

Dalsi vec je ze nepratele ac mam body armor 70-80 procent tak me po zasahu bezne ubiraji 100-200 zdravi, tejne tak po vybucu granatem. Ja jim ubiram bezne kolem 50-80
@Tommywise (05.01.2020 21:50): Takze jsem vcera udelal velkej test JA2 s defaults settings ...

Je to presne jak rikam ... AIMNAS ma velikou CTH a da se pouzivat .. Pro normalni JA2 bez AIMNAS (ve kterem jsou velke a predelana mapy) dokonce snizuju nastaveni abych se netrefoval tak casto .. Dokonce to delam v samotnem AIMNASu ..

Pokud hrajes normalni JA2 s originalnima sektorama, tak zmen

NORMAL_SHOOTING_DISTANCE = 90
DEGREES_MAXIMUM_APERTURE = 10
GRAVITY_COEFFICIENT = 8.0

BASE_MARKS = 1.2
MOVEMENT_TRACKING_DIFFICULTY = 50
tady mas link na moje NCTH ze stare verze, ktere funguje naprosto bezvadne:

https://susepaste.org/view/raw/db18e714

prosim porovnej co tam mam s tim, co tam mas ty a pak si uprav to tvoje - tohle ti fungovat v poslednich verzich nebude, ale tech zmen tam neni tolik a fundamentalni jsou jen asi 3 nebo 4 veci

jak jsem psal drive ... ja v novejch verzich pouzivam NCTH nastaveni z aimnasu (vse jsem linkoval nize) tak jak je a naprosto mi vyhovuje a funguje o dost lip nez vychozi
[neexistující příspěvek]: postoval jsi znovu stejnou vec ... navic nesmyslnou ..

prosim udelej co jsem ti rekl, porovnej CTHConstants z aimnasu Vs CTHConstants ze tve verze ... bud rovnou pouzij CTHConstants z AIMNASu a nebo podle toho uprav jeste lepe tve soucasne ... kdyz to porovnes, krasne na tom uvidis, co tam s tim ztropili
tady mas pomerne novej thread, kterej se tim zabyva:

http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=msg&th=23871&start=0&

tady mas aimnas verzi NCTH ktere pouzivam ja a tohle je docela dobry

https://github.com/aimnas/core/blob/master/Data-AIM/CTHConstants.ini

uz jsem psal nize .. jde o to nebejt linej a cist co pisu a na co odkazuju ... porovnej CTHConstants.ini s vyse odkazovanym CTHConstants z aimnasu a pouprav tve CTHConstants.ini podle toho .. klicove je co jsem psal uz drive, nebavi me to opakovat ... klicove je asi

NORMAL_SHOOTING_DISTANCE
DEGREES_MAXIMUM_APERTURE

++ ja mam zvedle ty 4 BASE_* pro CTH bez aimingu
@Tommywise (05.01.2020 21:50):

> 7z l SCI_JA2v1.13_Revision_8704_on_GameDir_2482.7z | grep CTHC
2014-02-19 14:50:52 ....A 21104 Data-UB/CTHConstants.ini
2014-09-10 13:15:47 ....A 21871 Data/CTHConstants.ini
2014-11-03 14:19:38 ....A 21870 Data-1.13/CTHConstants.ini
no zjistuju ze sem uplne levej, mam zoldaky s mrk 995 a vysssi, vsichni snipery se vsemi optikami a delkohledy ruznymi a me procento uspesnosti zasahu je mizive, to bude zrejme to NCtH.

ale ja nikde CTHConstants.ini nemuzu najit, nasel sem jen constants.ini a tam je jen nejake AP a AB nastaveni nebo co ale nic menici Chance to Hit.... neco malo jde nastavit v tactical difficulty nastaveni
@ntz (31.12.2019 20:06): Tommywise má pravdu, kukni do toho *.ini súbora pre NCTH ktorý si linkoval o pár príspevkov nižšie:

BASE_DIFFICULTY_NOVICE = -30.0
BASE_DIFFICULTY_EXPERIENCED = -10.0
BASE_DIFFICULTY_EXPERT = 0.0
BASE_DIFFICULTY_INSANE = 10.0
@Tommywise (31.12.2019 19:35): obtiznost nema s NCTH nic spolecneho ... a co se CTHConstants.ini tyce, tak to si nastavis jen jednou a pak to pouzivas vsude ...

edit: sorry, mas pravdu:

BASE_DIFFICULTY_NOVICE = -30.0
BASE_DIFFICULTY_EXPERIENCED = -10.0
BASE_DIFFICULTY_EXPERT = 0.0
BASE_DIFFICULTY_INSANE = 10.0

^^ ja mam tohle nastaveno pro vsechny obtiznosti na 0.0
a ja jinak nez na insane nehraju,tak verim ze i tohle meni nastaveni celeho toho NCTH oproti napr obtiznosti normal, nebo expert
@ntz (31.12.2019 19:15): to bych se mohl vykaslat,toho je moc na to abych se s tim paral, stejne mod dohraju, odinstaluju a jdu na dalsi kde prece to nastaveni je zas jine... a zas znova nastavovat hodiny to stejne? :(
jinak jeste abych se doplnil co tweakuju ve svem NCTH:

1) zvysuju vliv sily na strelbu davkou, tzn slabsi postavy hure strili davkou a nebo full-auto se zbrani s vysokym recoil - eg 7.62 AK-XY maj velkej recoil oproti NATO 5.56 ... ja mam teda ale pomerne dost upravene i ty zbrane xml fajlech

2) zvysuju postih za strelbu na pohyblivej cil

3) zvysuju postih k CTH kdyz je zoldak zranenej ...

++ tam mam jeste asi neco :D
@Tommywise (31.12.2019 18:58): NCTH se da tweakovat ve fajlu CTHConstants.ini

ja obvykle pouzivam (lehce upravene) tohle:

https://github.com/aimnas/core/blob/master/Data-AIM/CTHConstants.ini

pokud chci quickly increasnout sanci na zasah, bez nejakeho velkeho prekopavani CTH, tak modifikuju tyhle

BASE_EXP = 3.0
BASE_MARKS = 1.4
BASE_WIS = 0.8
BASE_DEX = 0.8

na ja2 foru je nekolik threadu o tweakovani NCTH pomoci INI fajlu ... pokud je nekdo zvyklej jen na OCTH (old CTH), tak mu pripada, ze s NCTH netrefi vojackove ani vrata od chliva ... ja tweakuju NCTH ze jsem nekde mezi napul cesty mezi OCTH a default NCTH ...

bohuzel jsem na chalupe a nemam tady notas s JA2, takze nemohu sdilet sve dokonale vytunene CTHConstants.ini ...
co se toho NCTH tyce, tak to se da upravovat jen v tom ini ze? Ale tam je v souvislosti s tim NCTH tusim x nastaveni tak vubec nevim jak co nastavit,ja konkretne tohle nechavam defaultni, tedy tak jak to dany mod nastavene ma. Ted hraju Urban chaos a jediny rozdil oproti minulemu modu vnimam ten ze jaksi odpadava vyhoda odstrelovani ze strechy, tedy ze kdyz su na strese tak mam pocit ze nepritel je presnejsi ze zeme a trefuje me vic nez ja jeho ze strechy a naopak.

a zda se mi ze kdyz mam snipera s ruznymi vylepsenimi tak se hur ttrefuju nez v predchozim mode i s zoldaky s MRK nad 95, procentnost uspednosti zasahu je mensi
1) nevyužívam
2) nastavil som si starý CTH systém + starý zameriavač
3) nope, vypnuté
4) nevyužívam a rádio vôbec nenosím, ale súperi ma už párkrát zbombardovali a je to pakáreň
5) všimol som si, že teraz je okrem opravy defaultne nastavená aj potreba čistenia; hneď na začiatku je v inventári novej postavy sada na čistenie zbraní a Barry holt pred každou opravou najprv všetky kvéry vyčistí. Nezistil som, kde sa to vypína, ale nie je to žiaden problém, čistenie zaberie len pár herných minút
Potrvá pár mesiacov, než to dohrám, nastavil som si obtiažnosť expert. Do laptopu pribudlo pár webstránok, kde sa dá najímať 1-20 veteránov do miestnej milície, alebo meniť získané špionážne materiály (intel) za letecký prieskum terénu. Vždy som bol zvyknutý trénovať milíciu sám a to isté platí o prieskume sektorov, tieto nové quality of life featurky teda veselo ignorujem. Upravili a rozšírili tuším aj kvesty. Pár dní po oslobodení prostitútky Marie som dostal email od Kingpina, v ktorom ma žiadal o jej prenasledovanie a popravu, na to si zo starších štvorkových verzií nespomínam!
@valcik (19.12.2019 17:33): bezva, diky ... tak to delas dobre :)

nechces se pls podelit o dojmy z techto takto vysokych buildu a pripadne v kratkosti okomentovat nejake nove (pripadne stare a pozoruhodne, nebo jen pozoruhodne) ficury co tam jsou ... ?

ja jsem zaseklej na svym starym mocne upravenym buildu 4870 a ty novejsi buildy jsem realne nehral - ackoliv jsem delal takove to rychlozkouseni, eg ruzne 8xxx jsem nainstaloval nekolikrat, vzdycky pustil novou hru, udelal rychlej drassen a pak to nechal .. diky
Nakoniec mi 1.13 behá aj na desinách. Pomohol súbor, ktorý nastaví v registroch viaceré flagy DirectX kompatibility pre ja2.exe. Je priložený k poslednému buildu, ak by niekto riešil podobný problém so zatuhnutím hry pri tvorbe postavy.
@90210 (26.11.2019 12:25): jo Wildfire je jinde co se zastavenim tyce,to je podle me idealni a tak mela vypadat puvodni JA2 na opacnem konci je Urban chaos ale tam mam nekdy pocit ze je o zas moc zastavene, sama ulice a hala nebo barak.

Ja taky nechapu proc nekdo neudela novej JA v nove grafice ale porad 2d izometricke, jen proste vymakanejsi,lepsi fyzika, detaily, pohyby voajku apod....protoze precho do 3D je krok ulne mimo, cehoz jsou dukazem 'pokracovani JA2'
@OndraBS (26.11.2019 00:21): Tvurci hry uz nejaky ten patek (asi 16 let) neexistuji.

Grafika mi nevadi. Moje asi jedina hnidopisska vytka ke hre by byla ta, ze nektera mesta, nebo lepe receno osady, vypadaji z urbanistickeho hlediska nerealisticky. Dal bych o neco vice obytnych domu do Drassenu nebo Chitzeny, ale nejvic "mimo" je v tomto smeru Balime a hlavne Meduna, coz je hlavni "mesto" skladajici se z cca 5-ti domu a netusim, jak mze cela zeme uzivit a poskytnout strechu nad hlavnou vice, nez cca 50-ti jednotkam, ale je jen moje osobni "uchylka".

BTW ty sektory trochu zrealistictil" Jagged Alliance 2: Wildfire.
@ntz (23.11.2019 21:40): Díky za tip. Předpokládám, že grafika je stále stejná. Mne už to nebaví na to koukat. Vím, že to sice sem do této diskuse moc nepatří, ale byl bych rád, kdyby tu grafiku jednou někdo zjemnil, ale tak, aby se vše nezmenšilo. Ovšem chápu, že to už je hodně práce. Jedna z mých nejoblíbenějších her je UFO 1 a stále si přeji, aby se našel někdo, kdo vylepší grafiku do současného rozlišení a jinak vše zůstane původní. Jen tu grafiku, nic víc. Divím se, že to tvůrci té hry stále neudělali.