Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám to ale štěstí :) Staglands jsou druhá hra po sobě, kde jsou hádanky a odpovědi na je třeba mj. hledat i v manuálech! Tedy přesněji řečeno zde to je Elrein's Handbook, což je jakýsi soubor poznámek první NPC postavy, kde je popis světa, nestvůr, celkové lore. (předchozí hra byla adventura Conquest of Camelot). Tohle se mi moc líbí !
@Richmond (01.05.2018 13:01), @MickTheMage (01.05.2018 13:38): Zrejme dialógová možnosť pre tých, ktorí hrajú rolu zúrivého a vzťahovačného psychotika, nadnášaného vlnami bludných predstáv svojho pomýleného ega. Dôležité je, aby hra takéto odpovede patrične vyhodnotila a ponúkla správnu spätnú väzbu nielen paladinom, ale aj hajzlíkom. V Arkáne sa napríklad Torian Kel pridal iba k postave s patrične odpudivou reputáciou.
@MickTheMage (01.05.2018 13:38): V takovém případě dát do setupu zatrhávátko "Chovat se jako debil" a je to vyřešeno :)

Pochopils ten War Book? Je to tak, že jakmile ty skilly "equippnu" (Tedy přiřadím je do těch 3 slotů, tak se aplikují? Zatím trochu tápu především v těch možnostech Aptitudes...Zvládnul jsem jen filozifii, což mi umožnilo zjistit, že Bandita je level 2 :)

UPDATE: Už jsem na to přišel :) V obrazovce s postavou se ty ability objeví v seznamu, takže hurá :) Potřebuju nutně najít bič, rozhodl jsem se svou postavu usměrnit, tak aby z ní byl bičman! :)
Narazil jsme zatím na první negativum hry, které ale asi patří ke všem rpg hrám, které se chtějí chlubit, že mají větvené dialogy apod. Prostě nabídky na odpovědi jsou někdy úplně scestné. Toto mě urazil už v Dragon Age, které jsem úplně dík tomu zavrhnul. Tady to je zatím první vykřičník, tak uvidíme, zda to nebude časté...Příklad. Od jedné NPC dostanu tip na jinou NPC, kterou mohu přibrat do party. Po nějako době tu NPC potkám. Dialog začne tím, že já jej oslovím, zda se nechce přidat do party. Adept souhlasí a zeptá se, kam se půjde. Zjevně logická otázka, pokud daný člověk není úplný retartd. Ovšem mně naskočí 3 možnosti a jedna z nich je ve smyslu, co si to ty idiote dovoluješ zeptat se na něco takového. Nezlobte se na mě, tohle prostě je úplně špatně. Ano, mám i jiné možnosti (naštěstí, v DAO jsem měl třeba jen pitomé možnosti), ale proč za každou cenu rvát do těchto dialogů ty idiocie? Přijde mi to jako trend. Na obranu těch dnešních rpg her dodám, že to měly i některé staré hry, ale nebylo to tak časté.
Tak si budu muset přečíst manuál ještě jednou a projít si kompet znovu postavy, které jsem si vytvořil :) Než jsem vybojoval první souboj, popsal jsem skoro 2 A4 bloku poznámkama. A pak jsem konečně vylezl na vzduch, prošel pár soubojů, zíral na způsob, jak zde funguje magie, zíral, jak každou chvíli někdo umírá. Pak první minipuzzle, vyžešený pomocí kouzla. Pak jsem našel deníček, který se krásně četl. Uff. Je to zatím hodně vtahující, pohlcující, komplexní jak prase, krásně jiné rasy než v obvyklém fantasy. Jeslti tohle vydrží po celou hru, tak se zblázním radostí. Konečně po Dark Sun RPG nikoliv z první osoby, které mě neskutečně drží. Atmosféra krásně deprézivní :)
@Richmond (18.04.2018 19:29): Spoliehame na teba, že to ako jediný aj dohráš celé!

Ja som sa svojho času rozhodoval či kúpim Staglands alebo Xulimu a nakoniec som išiel radšej do Xulimy, toto už mi prišlo až moc user-unfriendli.
@Phoenix (18.04.2018 15:28): Mně je celkem fuk, jak toho technicky dosáhli. Schválně jsem to porovnával s Pillars of Eternity a nemůžu si pomoct, třeba obrazovka postavy/inventáře/kouzel, tovše se mi mnohem víc líbí ve Staglandech. K téhle hře se to hodí. Mně fakt přijde ,že všechny Baldursovky jsou graficky na jedno brdo. To samé jsem měl s adventurní sérié Blackwell, taky jen okopčený grafický styl z 90.kových adventur a stejně se mi to líbilo než ty novější kousky. Ale je fakt, že já jsem ztracenej případ :(
@Richmond (17.04.2018 19:31): Co aspoň trochu vypadá ... mno, dokud někdo neodstraní ten příšerný "pixel art" filter, tak to nehraju. Nejsem žádná graphic whore, ale tohle je IMHO pozéřina nejtvrdšího kalibru. Dříve takto hry vypadaly proto, že nic lepšího technicky nebylo možné. Dnes tak vypadají proto, že si někdo myslí, že se úrovni devadesátkových pecek přiblíží tak ... že naemuluje zastaralou grafiku použítím nějakého post process filtru.

Vždyť to nemá žádnou logiku. Kdyby šel alespoň vypnout.
Nainstalováno...Bude ale potřeba projít manuál a ten hankdbook, jak se zdá :) Tvorba postavy docela osvěžující :) Konečně něco z nové produkce, co aspoň trochu vypadá a není to naleštěná zadel!
@mazar1234 (23.06.2016 21:45): Nie suboje su ine. Niektorym sa da vyhnut a ist naproti bande protivnikov je na zaciatku samovrazda - doslova. Problem je, ze je tempo bojov ine ako si zvyknuty z BG alebo Pillars a treba si na to zvykat. Ale cim zacinas byt silnejsi, tym lepsie zvladas aj suboje. A imho, nezdalo sa mi, ze by tych subojov bolo moc...a to som na moc subojov ja dost citlivy :)
@HEX (23.06.2016 20:57): Takze slabina su suboje?
A ja som si z dostupneho infa myslel, ze to ma skor malo narocnych subojov, nez ako pises "souboje jsou naprosto příšerné. Je jich hrozně moc" - cize skor iba zdlhavy opruz?

To ma teraz dost odradilo a to som si myslel, ze skor problem bude absencia denniku a akychkolvek "auto-info-features".

No asi som sa dobre rozhodol ked som si nakoniec vybral z komba "Staglands vs Xulima" tu Xulimu.

Ale je pravda, ze som mal ist nakoniec aj tak radsej do tej Rimskej hry... kua ako sa to vola, zasrany mozog... google.... Age of decadence!
Hraju. A teda atmosféra je boží, i když vlastně nedokážu přesně určit, odkud se tam bere. Z některých rozpixelováných potvor mi jde hlava kolem, jsem na čtvrté mapě a zatím jsem skoro nic nenakecal, tak nevim, kde se tam to tajemno bere. Ale souboje jsou naprosto příšerné. Je jich hrozně moc a celý jsou jen o tom, na sebe neupozornit celou smečku příšer, ale pečlivě je lákat na neférovku pěkně po jedné. Po každé souboji samozřejmě všechny členy party zdlouhavě léčit kouzlem. Děs.
@HEX (14.06.2016 17:03): "koupím do zásoby"
To je právě ten problém. Kdybych v zásobě neměl 50 her, tak bych to taky hned koupil. Ale momentálně si říkám proč to kupovat, když se k tomu možná ještě hodně dlouho nedostanu a za rok by to mohli prodávat ještě za polovic. Přesvědčily by mě jen nějaké pozitivní ohlasy, to bych pak v seznamu posunul výše. Ale jestli to nikdo nemá pořádně vyzkoušené, tak to asi passnu.
Tak času mám dost. Podle toho co se tam píše, jakmile je jednou hra deal, tak zůstane jako deal po celou dobu slev. Ale tak dlouho asi potřebovat nebudu a prostě koupim do zásoby :)
@ugraugra (14.06.2016 16:15): Nekupoval jsem, protože jsem doufal, že jejich kickstarter na Copper Dreams bude mit tier, do kterého přihodí právě i Serpenta. Neměl. Ale sleva na GOG je lákavá, nevíte, jak dlouho bude trvat, jak dlouho můžu nad koupí koumat?
@ugraugra (14.06.2016 16:15): Este ne, rozsiahla hra...stoji v rade splus s dalsimi rozohranymi vecami :( Momentalne sa totiz snazim dohrat ten Dragon Age, aj ked neviem ci radsej nebudem hrat Serpent :), co je urcite lepsia hra. Odohral som pred rokom nejakych 10 hodin a obavam sa, ze si tiez uz nebudem pamatat co a ako. :) Xulima, tam tiez lezi rozohrana, South Park, rozohrany a to za chvilu zacnu vychadzat dalsie veci. :)
setkal se někdo s tím, že mu po změne lokace se hra začne sekat? Jediné, co pomůže, je restart hry...
@Marcusss (05.06.2015 12:16): Mně přijde právě že i graficky se hodně inspirovali Baldur´s Gate(ale darklands taky nepochybně), proto mi trošku ten popisek nesedí. Když jsem četl rozhovor s autory, tak sami tvrdí, že se graficky inspirovali u obou her. Popisek ale tvrdí, že pouze v Darklands.
@Micky (05.06.2015 11:49): Hned první text na jejich kickstarter kampani:

The vision for Serpent in the Staglands is a mix of the addictive build customization of ARPGs and party control and role-playing elements of games like Baldur's Gate and Darklands. A throwback to cRPGs of the past with fresh new role playing designs and combat mechanics.
[přesunuto z komentářů]

chci se jen zeptat, kde autor popisku bere tu jistotu, že hra je inspirováná Darklands? Nikde nic takového jsem vývojáře tvrdit neviděl.
chci se jen zeptat, kde autor popisku bere tu jistotu, že hra je inspirováná Darklands? Nikde nic takového jsem vývojáře tvrdit neviděl.
Fakt me sere, ze podle toho, co lidi pisou na forech, jde opet o hru, ktera si vyzada jeste nekolik patchu, nez bude bezpecne jí začít hrát.
Dúfam, že Mick to hrá od rána do večera aby som si mohol čoskoro prečítať obsiahly článok na jeho blogu.