Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Han22 (komentář): No tak u MI3 byl predevsim problem v tom, ze autor puvodnich dvou dilu LucasArts opustil a novi scenaristi se tak museli vyporadat s onim hodne podivnym koncem dvojky, coz se jim sice relativne podarilo, ale puvodni autor Rod Gilbert to pry cele zamyslel uplne jinak, nikdy ale presne nerekl jak a stezoval si, ze by napr. nikdy nenechal Elaine vzit si Guybrushe, coz byl priznejme si hodne trapny a nepochopitelny moment, kdyz clovek hral trojku po prvnich dilech. Trojka uz neni tak vtipna jako predchozi dily a komixovy vzhled hlavniho hrdiny byl prisernej, ale porad to byla vyborna adventura a vlastne jedna z poslednich velkych klasickych rucne malovanych 2D adventur. Vsechno ostatni, co kdy vyslo se slovem Monkey Island v nazvu, nestalo za nic.
Ja by som ludi, ktorym sa utrhol kabel z prdele moc nepocuval ;) Remaky su totiz fajn a uplne na novy level ich posuva prave novy dabing. Jasne, tzv. "vylepsena" grafika remasterov nemusi sandut kazdemu (nehladiac na to, ze sa snazi priblizit stylu Curse, nie uplne najstastnejsie, ale... zamer je tam jasne citatelny).

Stale sa da prepnut do povodneho vyzoru. Len, akurat prvy remake to ma bez moznosti dabingu. Ale mam taky pocit, ze existuje sposob ako ho dostat aj tam. Remake druheho dielu je potom uplne bezproblemovy, kedze tam dabing po prepnuti sa do stareho vizualu ostava. No problem here! ;-)
@Drolin (22.03.2018 21:32): Jj, aj ja som sa už potešil...a vidím, že sa po GOGu opičil aj Steam...alebo naopak? Každopádne, 7 éčiek do toho kľudne investujem :D

Viete niekto, či GOG alebo Steam nejako prispôsobili rozlíšenie pre Full HD, alebo aspoň pre širokouhlé obrazovky?

EDIT: Už netreba, našiel som si sám po návrate z práce :-)
@Drolin (22.03.2018 21:32): Funguje dobře jako samostatná adventura ale i tak si myslím že si hráč hru více užije pokud hrál předešlé díly jako je tomu u většiny rozsáhlejších sérií. Například takový vtip se Stanem nemá šanci nováček pochopit :D
Dá sa to ešte niekde kúpiť? Steam ani GOG to neponúkajú a pokiaľ nutne nemusím, tak warez nechcem.
4strougy - Desiva zasekavacka urcite ne, ale parkrat jsem tam solidne vykysl. Nejobtiznejsi me paradoxne prisel prvni chapter, naopak ke konci jsem hral pomerne plynule.

Jinak skoda toho zaveru, ten je opravdu sesekanej kvuli nedostatku casu pred vydanim hry.
90210: Mně teda CMI jako až tak děsivá zasekávačka nepřijde, když to třeba porovnám s nedávno hraným Samem a Maxem... Prostě mi přijde, že v rámci humorně laděných adventur se zde jedná o v rámci postupu ideálně vyváženou kombinaci humoru a logiky, kdy se na vše nakonec dá přijít. Ano, pár záseků tam bylo, to je takřka v každé slušné adventuře, ale nikdy to nedospělo k momentu, kdy bych byl úplně bezradný a zoufal si. Což je fajn, že.
Zrovna CMI je docela zasekavacka a to na obe obtiznosti, kdy jsem paradoxne na ty lehci vytuhl treba na tom, ze jsem asi hodinu hledal cim zadelat diru v lodce v zatoce a nedoslo me, ze s ni muzu normalne odjet a diru musim zadelat jen na hard.
Ale jo, to chápu, taky dokážu zuřit v momentě, kdy netuším jak dál a mám pocit, že vše logické jsem už zkusil. A když pak po marných pokusech postoupit dále v návodu zjistím, že postup byl založen na tom, že támhle kdesi na začátku jsem přehlídl jakýsi obskurní miniaturní předmět a teď po 2/3 hry ho potřebuju, aniž bych se mohl vrátit zpět, tak nadávám jak špaček :-) Ovšem zrovna tady mi to tak nepřijde, na vše se nakonec s trochou snahy dalo přijít a tak mi nápověda přijde zbytečná. A díky existenci návodů mi přijde zbytečná i nyní, ona pak hrozně provokuje to vzdát dříve, než se o vyřešení problému člověk pořádně pokusí. (Jinak true-gamer opravdu nejsem, ovšem návod používám pouze ve stavu zoufalství, kdy už vážně netuším, kudy kam)
Myslim to naprosto smrtelně vážně. Já už prostě v současné době nemám náladu na to bejt hodinu zakyslej a hledat kde jsem co přehlídl. Čim jsem starší, tím jsem větší cholerik a jakejkoliv zásek delší jak 5 minut mě dokáže nasrat. To bys nevěřil jak se u her vztekám když mi to nejde :) A tak jsem si jednou řekl, že už na to kašlu, že se chci u těch her na starý kolena hlavně bavit a ne si hrát na nějakého true-gamera, co považuje použití návodu za smrtelný hřích, a přitom bejt na prášky z toho, že jsem nezkusil zkombinovat ponožky s banánem, čímž jsem se odsoudil na dvě hodiny běhání po hře.

Jo a tu nápovědu ve hře samozřejmě můžeš i nemusíš použít. O tom to je.
ugraugra: To s tou nápovědou myslíš vážně? Mně se třeba tenhle trend vůbec nelíbí, přijde mi, že se tím postup ve hrách strašně zlehčuje a podporuje to určitou lenost hráče řešit komplikovanější hádanky. A navíc zrovna tahle hra není až tak hrozně komplikovaná, aby se nedala dokončit bez nápovědy.
No baviť sa dá veľmi dobre, ale bez znalosti MI 2 neviem koľko percent hráčov pochopí o čom v závere ten Guybrush A LeChuck točia. :)
Nutný to není, já předchozí díly taky nehrál (bohužel...) a bavil jsem se výborně.
Hmm, tak v podstate CMI pokracuje zhruba niekde tam, kde MI2 konci. Poznat jednotlive postavy je zaklad, ale spoznat sa daju aj pocas hrania 3 dielu, no. A co sa tyka toho... herne je to uplne to iste co predchadzajuce hry. Klasicka advntura (vdaka bohu za to :) ).
Chtěl jsem se zeptat, jak moc je nutné k vychutnání tohoto znát předchozí díly? Přiznám se, že mi nepřijdou moc atraktivní (herně ani graficky), ale tento se mi z videí moc líbil (narozdíl od čtyřky, ta je fakt velký hnus), tak jsem uvažoval, že bych jej zkusil.