Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

"WG opět nalhalo, že je něco zadarmo a nebylo, protože mi to sežralo nějaké prachy byt všude bylo free free free. "

Tohle opravdu není pravda. WG právě před Vánoci rozdávalo a to docela hodně, podle počtu let, co jsi ve hře registrovaný, jsi dostal odměnu a ne zrovna malou. A WoT opravdu samo od sebe žádný prachy nežere ;)
Další rudej bot brečí a vymýšlí konspiračky jenom proto, že nemá absolutně šajnu jak fungujou mechaniky v téhle hře? :)

Btw, ještě se mi za 6+ roků nestalo, že by mi hra sežrala reálné prachy, proti mé vůli.
@FildasCZ (21.01.2019 18:52): Mody ale nejsou součástí hry :) Základní hra bez módu ti těžko řekne, jaký dmg si způsobil neviditelnému tanku, protože (teď vynechme artyny) by ti to potvrdilo, že tam stojí, a on by byl vlastně prozrazen i když by nesvítil ... což by pro něj byla docela nevýhoda ...
@Bursoft (21.01.2019 18:13): Naposledy jsem to hrál s modama :) a ty to počítaly, tak nevím. Každopádně je to k čemu dobrý, když vím, že něco trefím přesně a nic mu to neubere :)

Třeba mě fascinuje scorpion op premium :). To zase za rok moho zahrát :)..
@FildasCZ (21.01.2019 16:52): Půlka toho postu mi přijde, že buď neznáš mechanismy hry nebo je něco špatně ve tvých rukách... Ano, MM je asi nejhorší, co kdy ve WoT byl skrz ten pattern systém, ale jinak je to víceméně furt to stejný.. pár mega OP premiáků, který kurví osmičkovej MM ještě víc i bez toho patternu, ale jinak se nic nezměnilo

To, že když trefíš artynou na blind, tak je správně, že nevidíš, kolik jsi dotyčnýmu ubral, funguje to stejně i s normálníma tankama.. Plus ty blind shoty mají jasný pravidla, kdy víš, jestli jsi tank trefil nebo ne, žádnej bug tam s arty není..
@FildasCZ (21.01.2019 16:52): Já si ještě pamatuji, jak jednou zavedli na chvíly bitvy národ proti národu, ta hra byla tak nevybalancovaná že určitý národ proti jinému měl již dopředu rozhodnotnuto, zda-li vyhraje/prohraje. Zlatý WTčko...
@FildasCZ (21.01.2019 16:52): A zkoušel jsi už Armored Warfare? Není nás tam sice tolik, jako ve WoT, ale přijde mi to jako daleko férovější hra. I když asi nesedne úplně každému, přece jen je to trochu něco jiného :-)
Tak jsem to pře Vánoci začal hrát :D WG opět nalhalo, že je něco zadarmo a nebylo, protože mi to sežralo nějaké prachy byt všude bylo free free free.

No moje postřehy. Balanc pořád stupidní a na hovno, jako prve možná i horší. Premium vozidla jediné, které chválím MM :D Je IS-2, kde jsem byl casteji v top zebricku. Jinak má zlaticka t34 porad mezi destikama a plechovka.

Dále.. Potesilo mě rozsah zásahu u arty, ale zklamalo mě, ze je to snad je u rusáků :D

Dneska jsem si potvrdil pořád neopravený bug a to ten, že když artynou trefím tank, když ho nevidím, tak mu to bud sebere zivoty, ale nezapíše se mi to, a nebo z 85% strela ho trefí a ale nic neubere. To jsem často chytal rage.
Dále pak nesmyslné, že mám kolikrat 100% zásah a střela je mimo kruh docela někdy dost.

Jinak lehky tanky u frantíky mě stvou páč mi mé oblibene AMX dali do 9 třídy. A druhé tak to má snad jen 32% vyhru..


Nějak nerfli i brity medáka ten mě bavil a ted je, jak lehký tank..


Sečteno podrtženo ve hře jsem nechal kolem 100 hodin možná 200 během dvou měsíců :) výsledek je ten, že bez premia tanku člověk prostě nevydělá a je to o ničem.

Dále mám premium tanky 4-5-6 a ty nic nevydělaj což mě mrzí.
Sice jsem měl pujceny 6 tank stredni a ten něco trochu vydělal, ale i tak. Nejvíc mi vydělalo is-2 premium což jsem čuměl.

Naopak jsem si všiml, když mám premium účet prostě se mi lépe daří
@mrazikcomp (26.11.2018 16:22):

Alfa medaile
Beta medaile
Alfa emblém
Beta emblém
5 000 bonů
5 000 000 kreditů
T-50-2, sovětský lehký tank na VI tieru
Speciální 3D styl pro tank T-50-2
Odznak pro Alfa a Beta testery
Různé barevné pozadí jména – barva se bude lišit, aby rozlišovala mezi Alfa a Beta testery.

Tak děkuji WG, no :D
Chceme upozornit, že bude záležet na roce vaší registrace, nikoliv na konkrétním datu. Příklad: hráč, který se zaregistroval 31. 12. 2013, získá stejné odměny jako hráč, který se zaregistroval 1. 1. 2013.

Odměny budete moci získat od 28. 11. 2018 do prosince 2019.
Za jeden rok služby:

Možná jste zde nováčci, ale i tak tu pro vás máme krásný dárek!

Medaili za 1 rok služby.
Emblém za 1 rok služby.
1 000 bonů
1 000 000 kreditů

Za 2-3 roky služby:

Jsme vděční, že i nadále hrajete World of Tanks a prožíváte s námi adrenalinové tankové zážitky. Připravili jsme si pro vás za váš čas a jako poděkování za vaší aktivitu ve hře malý dárek.

Medaili za službu, která bude reprezentovat vaše roky ve hře.
Emblém za službu, která bude reprezentovat vaše roky ve hře.
3 000 bonů
3 000 000 kreditů

Za 4-5 roky služby:

Jste s námi už přes polovinu času, které uplynulo od vydání WoT. Byla to docela dlouhá cesta a jsme si jisti, že si ještě můžete zavzpomínat na zavedení nové fyziky tanků, boje v bitvách po boku s tanky Hellcat a KV-1S a také boje na mapách Přístav (Port) a Dračí hřeben (Dragon ridge).

Medaile reprezentující počet let od zaregistrování vašeho účtu.
Emblém reprezentující počet let od zaregistrování vašeho účtu.
4 000 bonů
4 000 000 kreditů
T-50-2, sovětský lehký tank na VI tieru

Za 6 let služby:

Viděli jste věci, čemu by ostatní nevěřili? Útočící tanky, visící na okrajích kopce bez pádu? Horskou roklinu na mapě Lakevill? Dominanci vašich nepřátel s mohutným KV, které se rozsvítili díky VK 28.01 a T-50-2? Jistě jste to vše zažili, protože jste veteránem World of Tanks: vzácným svědkem úsvitu hry a jejích klíčových milníků.

Medaile reprezentující počet let od zaregistrování vašeho účtu.
Emblém reprezentující počet let od zaregistrování vašeho účtu.
5 000 bonů
5 000 000 kreditů
T-50-2, sovětský lehký tank na VI tieru
Speciální 3D styl pro tank T-50-2

Alfa & Beta Testeři:

Je skutečně úžasné, že jste se před takovou dobou objevil jako tester a tak dlouho zůstáváte, abyste pomohl hru rozšířit a vylepšit jí. Jsme rádi, když mezi našimi hráči máme takové lidi, jako jste vy: elitní veterány, kteří zanechali svou stopu (nebo stopu pásu) na DNA hry World of Tanks a snadno si vzpomínáte na věci, na které si sotva někdo bude vzpomínat. Mohli bychom dokonce říci, že jste součástí World of Tanks!

Alfa medaile
Beta medaile
Alfa emblém
Beta emblém
5 000 bonů
5 000 000 kreditů
T-50-2, sovětský lehký tank na VI tieru
Speciální 3D styl pro tank T-50-2
Odznak pro Alfa a Beta testery
Různé barevné pozadí jména – barva se bude lišit, aby rozlišovala mezi Alfa a Beta testery.
Abych pravdu řekl, mě ani ten MM nevadí, spíš naopak. Mě vadí to, že to hrajou samí dementi, před dávnem jsem radši smazal XVM, abych se na to nemusel dívat, ale ono se stačí podívat na ty nicky a jak hrají a hned mě to zas přestane bavit ... poslední dobou hraju tak max 5 bitev za den a to mi stačí ...
@Thellwin (09.08.2018 01:34): Pattern MM mě netrápí tolik, co nevyváženost týmů na základě skillu. Vím že je to ohranej song a funguje to tak od prvopočátku, ale netuším, proč na to WG prostě nereaguje po tolika letech.
@Bursoft (09.08.2018 00:48): Tak to ten první den byl spíš výjimka, díky pattern MM už je to víc než rok domrdaný a jedinej tier, který na tomhle profituje jsou devítky, které teď může jako nejhorší scénář potkak max. 5 desítek. Desítky hrajou většinou full X tier bitvy, osmičky v tak 80 % bitev nejsou top tier atd. atd. a tohle platí když pojedeš po tierech dolů až někam k pětkám. Změna toho mm na ten šablonovitej 3-5-7/5-10/15 bylo absolutně to nejhorší, co se za celý ty roky co WoT hraju, stalo.
Tak jsem to po víc jak roku dva dny po sobě rozehrál a mám dojem, že si zase rok dám oddych :D

Grafika - docela dost jsem to zkoumal, nechci upírat bezkonkurenční optimalizaci, vypadá to dobře a jede to dobře, ale jak jsem psal dřív, na prdel mě to teda neposadilo. Vadí mi hodně pomalý dočítání textur i po začátku bitvy, všelijaké efekty se snaží být až moc eye-candy a v některých mapách to ruší.

Fyzika - otravná, všechny věci, co se rozpadají se nepřirozeně zasekávají do tanků, dokud nezmizí, není v tom cítit opravdu nějaká reálná váha, kovový křídlo od letadla se chová stejně jako seno nebo cihlová zeď, vypadá to divně.

Ale toto jsou pozlátka, gameplay je furt stejnej. Mám pocit (opravdu jen POCIT, žádné konspirace), že matchmaking server je nabušenej velkou řadou výjimek a pravidel, podle kterých se člověka snaží navnadit nebo později nasírat... Potřeboval jsem doexpit T-34/100 (ČSR, tier 7), asi 30k XP. První den jsem dal za 3 hodiny 20k cca, prostřídával jsem to s jinýma tankama. Druhej den jsem dal 6k za 4 hodiny. Prostě první den krásně vyrovnaný bitvy, co do skillu hráčů, rovnoměrně rozhozený top-middle-bottom tier bitvy a tím pádem krásný výsledky. Druhej den 90% bitev proti T9 s kečupovým týmem, bitvy cca na 2 minuty, většinou masakr. A platilo to i pro jiný tanky. Nebaví mě to, kvůli tomuto jsem to přestal hrát.

Btw. jak jsou ty mapy předělaný do "HD", tak se na začátku bitvy nemůžu vůbec zorientovat, na jakou stranu jet nebo kde stojím, je to fakt velká změna, jak jsou ty mapy domodelovaný i "za hranicí".
@Gordon (21.02.2018 19:42): Lákalo by mě si vyzkoušet ty moderní tanky. Ale já bych se tam nedoexpil. WT jsem zkoušel, a to ne jednou. Vždycky, když mě WoT na čas omrzelo, tak jsem hledal alternativu. Bohužel, u WT jsem vždy vydržel jen pár bitev a šlo to zase pryč z PC. Zkrátka mě ta hra ničím nenadchla. Přitom neříkám, že je špatná, jen mi prostě nesedla :-/
Nevidím v tom chybu, koho nezajímaj tanky, nehraje tanky, koho nezajímaj letadla nehraje letadla. Dává to logiku? :)
Tak samozřejmě mluvím o tankách a jejich uvedení ve WT. Vzhledem k tomu, že mi ta hra byla vždycky ukradená tak fakt nevím, jestli to vyšlo současně a nebo až po letadlech, já zkoušel tanky.
Já WT zkusil, asi 5 bitev a vůbec mě to nezaujalo. WoT a jeho styl mi sedí daleko víc. To samé AW, když pominu problémy s tím, abych se vůbec dostal do bitvy, tak opět po pár bitvách jsem to zase opustil, bylo to ošklivější a horší WoTko, nenašel jsem jedinej důvod, proč to hrát dál.

A to, jakej přehnanej hype ve stylu "tohle bude zabiják WoT" obě ty hry před vydáním a krátce po něm měly, tomu se musím s odstupem času jenom smát :)
@Najlvin (21.02.2018 18:26): Určitě WT někdy zkus, nevyvážené to není, to většinou říkaj ti co tam furt umírají protože neumí hrát moderní stroje, sice se najde nějakej stroj (kometa) který je naprosto nepoužitelný, ale to není chyba vyvážení hry, U vysokých úrovních tanků nevím jak to je, ty nehraju.
@Gordon (21.02.2018 17:30): Nic se neděje náhodou, i to proklínané RNG se řídí určitými pravidly. Neříkám, aby se hráč spoléhal na náhodu, ale aby se spíše snažil svým hraním minimalizovat situace, kdy ho ta náhoda může pěkně potrolit. Samozřejmě ale i ta náhoda dává hře určitou míru napětí. Kdyby všechna děla střílela přesně na střed, už by to tak zábavné nebylo. Nevím no, mě ta přesnost ve WoT nijak extrémně nikdy nevadila. Ve většině případů nemám problém trefit to, co potřebuji. Jasně, že občas něco netrefím, i když mám doměřeno. Ale je to jen hra, žíly si kvůli tomu trhat nebudu. Ta hra má prostě takto nastavená pravidla a já to akceptuji. Ale na tom se asi neshodneme :-)

Já WT nehraji, tak nevím, jak to tam chodí. Jen jsem zmínil to, co mám z doslechu. Jasně že spousta lidí přehání, je to to samé jako ve WoT. Podle některých WoT umírá už asi 4 roky a do roka skončí :D Ale pochopil jsem, že lidi nadavají na to, jak ve WT staré tanky potkávají ty moderní a že to není dobře vyvážené. Ne že by mě ta hra nelákala - ty moderní stroje se mi tam líbí. Akorát mě absolutně nesedí ten styl bitev, a to, že si po smrti můžeš vzít další tank a vesele bojovat dál, rozhodně za výhodu nepovažuji. Mně se právě na WoT líbí ten primitivní styl bitev - prostě 15 na 15 a každý jeden život. Člověka to nutí být opatrnější, taktizovat a dvakrát si promyslet, než něco udělá.

Jako nejlepší kompromis mezi WoT a WT se jevilo Armored Warfare, ale ta hra bohužel totálně ztroskotala na naprosto nezvládnutém marketingu, což je velká škoda. Teď už ji skoro nikdo nehraje - a přitom to mohla být zábavná hra kombinující hratelnost WoT a zpracování WT. Škoda jí...
@Najlvin (21.02.2018 14:54): WT do háje rozhodně nejde, nikdo tě nenutí hrát moderní stroje, u těchto her je prostě třeba si zvyknout že v komunitě neustále vykřikují lidé kteří volájí o tom jak jde vše do prdele. Moderní tanky ve WT přinesly kouřové clony, ablativní pancíč, naváděné rakety, raketové granáty na sheridanu, nové typy munice a vícevrstvý pancíč. (které nestojí půlku tvé herní měny), Na moderních stíháčkách pak máš i raketometné zásobníky, jsem zvědav jestli přidají na budoucí stíhačky i radarem naváděné střely. Na apríla dokonce otestovali helikoptery a brzy budou už i lodě. Rovněž tam vůbec není potenciál k tomu se vztekat když mě někdo sundá, protože stačí nasadit další tank a můžu pokračovat či se mu dokonce pomstít. WoTko mě v tomhle prosrě nasírá, nebaví mě pokáždé se vrátit do garáže, akord když na tieru 6-7 + už jsou takové bitvy prodělečné. U WT jsem nikdy nezažil že by byla bitva prodělečná i když jsem prohrál, snad jen u raketové Komety.

@Najlvin (21.02.2018 14:54): "Nic se ve hře neděje náhodou", no právě že se náhodou děje skoro vše od začátku do konce... :D A jestli má střelba na 100m představovat 1 kilometr, tak nevím co je špatně s tím rozptylem... To je jako kdyby arkádové FPSko měla útočnou pušku která má rozptyl na 10 metrů se zaměřením, jako brokovnice, to je prostě kravina. Myslím si že kdyby tu přesnost udělali alespoň trochu reálnou, tak hry budou odsejpat rychleji a bude to víc o těch zkušenostech a skillu, spoléhat na náhodu není taktika ani skill ať si to omluvíš jak chceš, je to prostě jen náhoda a náhoda je pánem frustrace a frustrace je největším nepřítelem PC her... (pokud nehraješ medžiky)

Od té doby co upravily to zaměřování mě to prostě už nebaví a to jsem nebyl vůbec marnej hráč, ta hra mě frustrovala každým výstřelem do úplné píči.
@Najlvin (21.02.2018 16:32): Hmmm, já to teda zkoušel jen na testu, ale spíš než OP mi to přijde k hovnu ... Rld větší a alfa menší než klasická 268, přesnost, zaměřování taky horší, DPM o dost horší ... a otáčení taky katastrofa ... jediné co to má je ten pancíř a rychlost, ale celkově mi to přišlo spíš k pláči než k užitku ... ale zas tolik s desítkama nehraju, takže to nemůžu tak dobře hodnotit ... to bych spíš řekl že ta 705tka nová je dost OP ... 430U jsem porovnával a zaměřením stejná 121Bčko je statově o něco lepší skoro ve všem, takže bych to viděl akorát na počáteční boom, 121B už moc nejezdí, tak se to nezdá, že je to OP ...
@themacs (21.02.2018 15:49): Mám na mysli hlavně Objekt 268 Variant 4, čelně téměř neprůstřelné a rychlé skoro jako medko. Ale i ta 430U by si možná trochu zasloužila zhoršit, a to ji sám mám v garáži. Není to jen můj názor, myslí si to většina lidí i kvalitních hráčů. Ale kdo ví, nakonec si na to všichni zvykneme a bude nám to fuk :-)
@themacs (21.02.2018 15:49): Já dal jednou tuším 4k. Ale nic to nemění na tom, že je to (aspoň pro mě) jeden z nejhorších zážitků ve hře :D Progrindil jsem se téměř až na konec, ale poslední 4000 xp na borsiga jsem prostě vzal z freeček, už jsem nesnesl pomyšlení, že bych ten tank měl ještě někdy hrát :D
@Bursoft (21.02.2018 13:47): Tak jasně, ve hře jsou samozřejmě tanky lepší a stejně tak i horší. Ono to snad ani jinak nejde, aby byly všechny stejně dobré. Defender je kapitola sama o sobě, to mě ani nepřekvapuje - ten tank byl silnější, než by měl být, ostatně i proto už se nedá koupit. Ale od té doby už ho lidi tak nějak akceptovali, naučili se proti němu hrát a tak dobrý jako z počátku už taky není. Já ho teda nemám, ale spousta lidi na něj nadává, že je to plečka s křivým dělem. To samé se dá říci o Liberte a Patriotovi. Ono já mám takové podezření, že dnes značná část lidi hraje už jen s prémiáky, a to ne ani tak proto, že by měly být výkonem lepší než normální tanky, ale jednoduše proto, protože nač jezdit s obyčejným tankem z technologického stromu, když můžeš jet se stejně dobrým tankem, který ti ještě k tomu vydělá kredity navíc... Asi se na tom neshodneme, ale za mě ty prémiáky nejsou takový problém. Ostatně, v bitvě mi je celkem jedno, jestli potkám neprostřelitelný prémiák nebo tank z technologického stromu. Nedělám mezi nimi rozdíl, a že těch problematických strojů, proti nimž je obtížné bojovat, je v technologických stromech taky dost. Dokud prémiový tank výrazně nepřevyšuje svým výkonem standardní tanky na svém tieru, je mi celkem jedno, co WG prodává v prémiovém obchodě.

@Gordon (21.02.2018 13:53): To se samozřejmě stává, děje se to nám všem. Ale pořád platí, že pokud je celý tank v kruhu, tak ho nemůžeš minout. Čím větší vzdálenost, tím je samozřejmě pravděpodobnost minutí vyšší. I když většina střel lítá ke středu zaměřovače, tak je tam zkrátka nějaký faktor náhody, který to může poslat ke kraji kruhu. To je věc, se kterou by se každý hráč měl naučit dopředu počítat. Dá se to eliminovat výcvikem posádky, správným vybavením a spotřebním doplňkem. Jasně, nepůsobí to moc realisticky, ale je třeba si uvědomit, že bitvy ve WoT probíhají ve zmenšeném měřítku a že vzdálenost 100m ve hře třeba odpovídá 1km v reálu. Kdyby ty tanky na tak malém bojišti byly přesné jak v reálu, byla by to nuda.

Pokud neprorazíš 100mm pancíř, i když bys ho teoreticky prorazit měl, tak to má nějaký důvod. Nic se ve hře neděje náhodou. Náboje ztrácí se vzrůstající vzdáleností penetraci, heaty neprochází přes představný pancíř, apcr má horší normalizaci. Svou roli hraje i odezva připojení, protože vlivem zpoždění ne vždy to, co vidíš na obrazovce, odpovídá tomu, co se děje na serveru. Těch proměnných je tam celá řada. To by chtělo replay a podívat se, co se v té bitvě skutečně stalo. Vysvětlení se vždycky najde. Samozřejmě mohlo jít také o chybu, i to se přirozeně může stát ;-)

@Gordon (21.02.2018 14:37): Zábavněji to zní pro tebe, ale co ti chudáci, co tě potkali? Zrovna o WT se mluví, jak jde do háje díky tomu, že tam přidávají stále modernější a modernější tanky :D
@Thellwin (21.02.2018 14:06): "Někdy", no mě to přijde že celá hra je spíše přitažená za vlasy, to neřeším, to jak ten systém upravily mi prostě nevyhovuje a nebaví mě to, je nuda se netrefit třikrát za sebou do tanku nebo prohrát deset bitev za sebou jen kvůli tomu že se sedmičkou hraju proti devítkám.

Je to škoda, dřív to byla prča.

@Bursoft (21.02.2018 14:08): Srovnávat mechanismy se nemůžou to je pravda, WT je prostě simulátor, WoT arkáda. Zábavnost ale srovnávat můžu, a tady prostě WT vede, sestřelit totiž deset tanků, schodit třítunovou bombu na tři tanky naráz, nebo hrát tři různé tanky v jedné bitvě prostě nejenom že je zábavnější pro mě osobně, ono to i zábavněji zní. :))
@Gordon (21.02.2018 13:53): WoT a WT se mechanismem hry nedají srovnat. WoT je arkáda a bez takovýho mechanismu by byly bitvy vyřízený do 2 minut. WT se hraje na podstatně větších mapách a snaží se to být víc simulátor (i v arcade módu). A taky myslím, že za dobu, co WoT existuje, se děla i tak zpřesňovaly, člověku výjde víc snapshotů, než by si tipl podle statů..
Je to arkáda se svýma pravidlama, která někdy úplně nejsou shodný s realitou. Berte to jak to je. RNG dává ... RNG bere ... taky si někdy zanadávám, ale pořád mě ta hra baví, protože se jí dokážu se změnama, který do ní přicházej přizpůsobovat.

Pokud se někdo v nějaké větší míře netrefuje, tak bude problém mezi klávesnicí a židlí. Já se za ty roky trefuju +/- pořád stejně spíš i lépe a jediné změny, které mi s touhle statistikou dokázaly pohnout nezávisle na mě byly ty globální buffy/nerfy přesnosti.
@Najlvin (21.02.2018 13:44): Tak mě nebaví mířit dělem do geometrického středu tanku který není daleko ani 100 metrů, mít "zameřeno", vystřelit a nakonec jen sledovat jak střela v půlce případů letí mimo a mě to stojí prozrazení pozice či oplátku.

Se znalostí tanků nemám problém, přijde mi ale nereálné že určitým německým "flakem" neprorazím něčí pancíř i přesto, že tam má pouhých 100 mm pancíře který ani není moc naúhlovaný. Ta hra pro mě prostě nefunguje.
A to se za špatného hráče opravdu nepovažuji.
Ve WT nemám problém s hlemýždím tankem zníčit třeba šest jiných, tady je zázrak když se trefím.
@Najlvin (21.02.2018 13:08): Tak z mýho pohledu je OP právě ten tank, ze kterých zkušení hráči ždímají 1800+ base xp hry. Sebelepší unicorn nikdy nenastřílí 5k dmg se Sturer Emilem, páč je to shit největšího kalibru. Zároveň jsou to ale i tanky, se kterýma i ti horší hráči dávají lepší výsledky. Tady jsou ty staty dost neúprosný (prvních 10 tanků s nejlepším WR za posledních 30 dní na 8 tieury jsou premka (a ano, beru, že 4 z nich se nedají srovnávat, páč jsou to třeba rewardy)). Stejně jako já mám největší počet tady těch "lepších" her (rozumněji 1500+ base xp) s E25. Pak se ti sejde pár takových lehce nadprůměrných hráčů s Patriotama proti tobě v bitvě (nebo ještě líp v platoonu) a jsi v prdeli. Možná to mám zkreslený, páč naposled jsem tu hru hrál opravdu v době, kdy byl boom taky těch počmrkaných tanků, takže to samozřejmě pařil každej, ale pochybuju, že by to lidi zničehonic omrzelo.
@Gordon (21.02.2018 13:33): Děla nestřílí nahodile, ale v mezích svých parametrů, které by měl člověk před bitvou znát. Je potřeba doměřovat a mít dobrou posádku, ale i tak je potřeba počítat, že je tam nějaký rozptyl. Se vším se dá naučit pracovat, i s tímhle na první pohled nepřesným systémem. A to pak dělá rozdíl mezi dobrým a špatným hráčem. Stejně tak taktika na mapě, využívání pozic, reagování na dění v bitvě a umění předvídat, kdy je potřeba zatlačit a kdy je naopak nutné se stáhnout. Ta hra umí být zábavná, pořád. Jen je tam tolik věcí, které je potřeba zvládnout, že to není úplně jednoduché. Já s tím taky pořád bojuji a považuju se jen za průměrného hráče, jelikož dělám stále chyby :-)

Prémiová munice je prostě jen lepší, ale o to dražší munice. Můžeš ji používat, ale i nemusíš. Jen to pak budeš mít složitější. Já se ji snažím nepoužívat vůbec. Většinou se dá vystačit s municí základní, ale pak je to o znalosti tanků, kam se s jakou penetrací dají prostřelit.
Ten Gameplay je naprosto otřesný, děla střílí nahodile jak praky, taktizovat moc nejde protože spíše záleží jak tě to hodí do mapy a kam pojedeš, gameplay založený víceméně na náhodě pro mě není zábavný...
Sem to přestal hrát ve chvíly kdy wg sázel jen jeden novej tank z papíru za druhým.
Btw ty typy munice a fakt že apcr či heat stojí majlant, když normální neumí penetrovat jak by měla je hrozný.
V kombu s nesmyslnou nepřesností děl katastrofální.

Ta nová grafika je ale úchvatna a moc mě nenapadá důvod ji shazovat, argument jaký je rok je podle mě stupidní.
@Bursoft (21.02.2018 12:35): Samozřejmě co člověk, to názor. Však jen diskutujem a každý si stojíme za svým. Tak to má být :-) To tvrzení, že nikdy nebudou prémiáky lepší než normání tanky, už dlouho neplatí. Ona se totiž taky změnila jedna zásadní věc, a to že nové prémiáky už nemají omezený MM. Podle mě je jen dobře, že ty prémiáky jsou teď +- na stejné úrovni jako jiné stroje na stejném tieru. Taky, kdo by si chtěl kupovat za reálný peníze horší tank, že? Někdy je to slabší, jindy trochu lepší - ale čert to vem. Zase tak velké rozdíly to nejsou a pořád platí, že zásadní část úspěchu není v ani tak v tanku, ale v tom, kdo ho řídí. Můžeš mít kvalitní tank, třeba nadstandardně silný, ale pokud ho bude hrát někdo, kdo to neumí, stejně uhraje kulový. V tomhle jsou daleko horší tanky jako Type 5 Heavy - to je tank, na který skutečně není potřeba skill. Pancíře to má tuny, prostřelit se to dá většinou jen prémiovou municí a přitom s ním de facto nemusíš vůbec mířit. Díky houfnici ti stačí jen trefit tank, kamkoliv, a vždy je z toho slušný dmg. Myslím, že ani ta E-25 není tak OP, jak se říká. Sice už se běžně neprodává, ale upřímně ten tank zas tak často nepotkávám a většinou není problém si s ním poradit. Ono taky záleží, co jsi viděl za videa - přirozeně se každý pochlubí tou nejlepší bitvou, ale dosahuje takových výsledku v každém klání? V rukou zkušeného hráče samozřejmě dokáže nadělat paseku, ale u hráčů s takovým skillem je OP každý tank - stačí se podívat třeba na Marty_vole. Nemyslím si, že by tohle byl nějak velký problém WoT (tedy když pominu tu prasárnu z poslední aktualizace, ale to snad ponerfují). Daleko víc mi vadí artycheat, prémiová munice a hlavně demence hráčů, kteří nedělají se svým tankem to, co by dělat měli. Jenže to jsou věci, které se asi nikdy nezmění :-)
@Najlvin (21.02.2018 11:57): Ok, grafiku nechme grafikou, mám na to holt jinej názor, test server jsem hrál cca hodinu (a myslím, že je to hodně subjektivní věc tak jako tak).

Nicméně proti těm OP tankům se ohradím. Pro zkušenější hráče s WR nad 52% jsou některý tanky absolutní nářez, sám mám E-25 a moc dobře vím, co se s tím dá uhrát. A ačkoliv Skorpiona, Defendera nebo Patriota nemám, viděl jsem až moc bitev v rukách zkušených lidí a je to prostě kopanec do prdele pro lidi, co za takový tanky nehodlají utrácet nemalý prachy a snaží se tu hru hrát opravdu F2P. Určitě je to mou skepsí, že na WoT už koukám kritičtěji než dřív, ale určitá pravda na těch OP prémiácích je, nemluvě o pradávných WG tvrzeních, že nikdy nevydají premiák lepší, než expenej tank na stejným lvlu (což třeba porovnání T32 vs Patriot je opravdu vtip).
@Bursoft (21.02.2018 10:39): Hrál jsi vůbec tu verzi 1.0? Všechno je tam úplně nový, nic jen přetexturovaného tam není. Každá mapa má svou vlastní unikátní sadu modelů - tím je každá mapa teď odlišná a má svůj specifický styl a příběh. Samozřejmě stromy a drobné dekorace se na některých mapách opakují, ale to je jen část modelů. S tím, jaké to má "skromné" nároky, je ta grafika naprosto dech beroucí a osobně jako člověk pohybující se v herním designu ji řadím na velmi vysokou úroveň. Co se týče prostředí, ty mapy jsou prostě celé vymodelované úplně od znova, a když k tomu přičtu přípravy všech podkladů a modelů, muselo to trvat spoustu času. WG tuším někde zmínilo, že jedna mapa jim se vším všudy zabrala 8 měsíců. Samozřejmě nedělali mapu po mapě, na to mají hromadu lidí. Ale i tak. K tomu si přičti úplně nové věci, jako jsou nové zvuky, hudba, efekty špinění tanku, realistická voda, havok - a máš z toho de facto úplně novou hru. Skutečně to bude největší update hry, a to se rozhodně nedalo uspěchat. Nemyslím si, že to přichází pozdě. Doteď WoT nemělo nouzi o hráče a nebude ji mít ani pak. Grafika samozřejmě není všechno, ale WG moc dobře ví, že pokud chtějí dál udržet WoT na trhu a konkurovat ostatním hrám současnosti, tak se téhle zásadní proměně nevyhnou. A já jsem za to rád, protože to tu hru zase do značné míry oživí.

Scorpion vůbec nepovažuji za OP tank. V podstatě většina tanků, které se svého času označovaly za OP, už dávno takové nejsou a některé ve skutečnosti ani nikdy nebyly. V MM taky nevidím žádný větší problém - je to prostě random a podle toho to taky vypadá. Lidi na to budou nadávat vždycky, ať už bude jakýkoliv, protože vždycky je lepší obviňovat hru než hledat chyby u sebe. A že by WoT nějak výrazně přicházelo o hráče je diskutabilní. Hraju ho už několik let a když se podívám na svá staší videa a kolik bylo v danou dobu online hráčů, je to pořád víceméně na stejno. Samozřejmě celkově tam nějaký pokles asi bude, ale to je u takto staré a zaběhlé hry celkem přirozený vývoj. Po verzi 1.0 to zase natáhne spoustu hráčů, ať už těch nových, tak i těch starších, co se k tomu ze zvědavosti zase vrátí. Jinak se za ty roky nic moc nezměnilo a pořád je to to staré WoT, jako bývalo kdysi. Sice nastaly nějaké změny a další přijdou, ale většina hráčů se změnám přizpůsobí a za chvíli se zase jede ve starých kolejích.

Pokud někomu přijde, že se hra mění k horšímu a že to dříve bylo lepší, tak je to jen nostalgický dojem. Veškerá kritika a pocit, že to jde do háje, je způsobena především tím, že dotyční už spíše odehráli tolik bitev, až je to zkrátka přestalo bavit. To pak člověk hledá chyby i tam, kde nejsou. Znám to moc dobře. Každého to jednou omrzí, to je přirozené a nevyhnutelné. Ale to neznamená, že je to hrou jako takovou. Ta se pořád hraje víceméně stejně :-)

Jinak nové tanky jsou potřeba. I tohle doplňování již zaběhlých stromů. Ta hra je o expení a dokud je co expit, má ta hra šanci uržet u sebe spoustu hráčů. Bez toho by se na to už polovina lidí vykašlala. Je to prostě hnací motor hry. Letos mají do hry přijít dva nové národy, jedním z nich Italové s novou mechanikou dobíjení. Takže zase bude něco nového. Nevím, podle mě v tomto směru dělají, co mohou. Třeba tě to pak zase chytne, kdo ví. Já si teď taky dávám od hry několika měsíční pauzu, protože mě to poslední dobou fakt jen štvalo. Ale to je hlavně můj problém, hru z toho moc vinit nemohu. I když samozřejmě jsou tam věci, které mi vadí. Ovšem ty mi vadily vždycky a nezbývá nic jiného, než se s tím smířit. Artyny se prostě ze hry nikdy nesmažou :D
@Najlvin (21.02.2018 10:17): Oči mám dobrý, ta grafika prostě taková bomba není, aby mi z toho padla huba na začátku 2018. Nehledě na tu práci co je v pozadí si stojím za tím, že ten update grafiky přišel pozdě a pomalu, ve chvíli, kdy už je jasnej odliv hráčů. Plus mohly vývoj outsourcovat, stejně jako s HD modelama tanků (pokud to teda i tak nedělali). Tvrzení, že jedna mapa mohla trvat několik měsíců mi přijde přehnaný... velká část map sdílí hromadu modelů (domy, stromy, různý zábradlí, i ty blbý šutry), co jsem viděl, tak hromada modelů je opravdu jenom přetexturovaná, nikoliv zcela nová.. Nechci, abyste mě chápali špatně, obdivuju jejich práci, že se do toho vůbec pustili a rozjeli to takto dobře, jenom si myslím, že hra má větší problémy, než grafiku..

Gameplay - zabitej od chvíle, kdy do hry přišel první OP osmičkovej premiák (Skorpion), samozřejmě následovali další, matchmaking totálně v hajzlu, přidávání zbytečných lajn do už tak přecpaných národů (třetí německá heavy lajna, 3. ruská heavy lajna, nějaký další ruský medka, apod.). Poslední zajímavá invence přišla se Švédama.. Tu hru jsem miloval (a taky v ní utopil dost peněz), ale už to prostě netáhne..
@Bursoft (21.02.2018 09:37): Tak to si zajdi k očnímu :D Smekám před nimi, protože takhle přepracovat celou hru do nové grafiky fakt není jen tak. To není jen o texturách a efektech, ale o kompletním remodelování všech modelů ve hře - od kamenů přes veškerou vegetaci až po domky. Přepracovat jednu mapu do HD musela být práce tak na několik měsíců. Pohybuji se v herním vývoji a vím, co tyhle věci obnáší. Nemluvě o tom, kolik financí to muselo spolknout. S tím, jaké to může ještě přinést komplikace, je to od WG docela odvážný krok. Protože kdyby to udělali špatně nebo se jim něco nepovedlo, mohlo by to taky být to poslední, co by udělali. WoT je pro WG prioritní produkt, bez něj by nepřežili. Ale ta změna už byla nutnost. Oni moc dobře vědí, jak je pro ně WoT důležité, a tímhle mu dost významě prodlouží životnost na dalších pár let. Nemluvě o tom, že to přitáhne spoustu nových zvědavců a novou generaci hráčů.

Co se gameplaye týče, to je věc druhá, nicméně ten se zase tak moc za ty roky nezměnil. Nevím, nač si pořád tolik stěžujete ;-) Mně osobně vadí jen artycheat a občasné přidávání špatně vyvážených tanků, viz aktuálně ruská TD. Nicméně tam je to tak evidentní, že na náparvu, věřím, nebudeme čekat dlouho.
@themacs (21.02.2018 09:29): Tady ale nejde o nový engine, prostě do toho nacpali DX11 a pár efektů, větší práce byly asi ostřejší textury, ale i tak... s jejich budgetem to mohlo přijít dřív si myslím. Minimálně na Vánoce to už mělo být v oběhu. Ale to asi není důležitý, je pravda, že hra vypadá docela pěkně a dali si práci s optimalizací, ale nevidím moc rozdíl mezi tímto a např. 3 roky starou PC verzí GTA 5.