Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (11.10.2017 19:29): Pro mě bylo asi nejvíc frustrující, že ten samotný nápad ovlivňovat příběh skrze psychologii hráče zajímavý určitě je, ale ve výsledku je to jen iluze - iluze obalená pitomým příběhem. Po dohrání TLC jsem jen tupě zíral do monitoru - takhle naštvaný jsem ze hry nebyl už dlouho.

Takový The Novelist má podobný koncept (možná, že se autoři dokonce TLC inspirovali). Pohybuješ se po domě jako duch a nahlížením do vzpomínek účastníků rodiny, která v něm žije, můžeš tím, že za ně v klíčových momentech určitým způsobem rozhodneš, ovlivnit to, jak příběh dopadne, Přičemž konec je v zásadě také jakýsi tvůj psychologický profil, a to tvých životních priorit. Příběh sice nenabízí nic super atraktivního (řeší se v zásadě všední život), ale z čistě herního hlediska je ten koncept zpracovaný lépe.
@Artran (06.10.2017 15:42): Zajímavé. Takto bych tedy o TLC nepřemýšlel - naopak jsem si hru zcela užil (jasně, psychologický test není ani trochu vypovýdající a příběh je spíše béčkový) a jako na celek vzpomínám velmi pozitivně. Zase něco trochu neokoukané na poli videoher.
Ten konec (resp. konce) tomu tedy nasadil korunu. Příběh jak z nočního klubu televize Nova a namísto výsledku psychologického testu jsou si mohl rovnou přečíst horoskop. Jediné, co je na tom aspoň trochu zajímavého je zápletka a útržky knih a článků, které člověk může nalézt po domě. Ach jo, to byl zase jednou omyl.
Chtěl jsem, ale zjistil jsem, že jsi všechno podstatné napsal - ta hra je skvělá po dobu hraní (srovnání s Fahrenhaitem je na místě), ale po dokončení vyplynou tebou zmíněné chyby jako neovlivnitelnost a menší interaktivita prostředí.

Ale jinak pro potencionální hráče jasné doporučení!
jo, ale mě se POV nelíbil, takže by tě asi moc nenalákal, spíš ty napiš koment k TLC, mínus čeká :-)
Jj, ale za takový co jsi napsal k Tendru bych se nezlobil - nalákal mě k jeho zahrání :)
Jednou se to dalo tolerovat, ale dvakrát? to už je trochu moc! :-)

Výsledek testu měl několik odstavců, ale na jedné stránce byl jen jeden, musel jsi se proklikat. Pokud tě neuspokojil, možná holt nejsi zajímavý případ :-).

Komentář k POV možná bude, ale krátký, něco jsem ti psal už do PM.
Řekl bych, že psa určitě zabila Kathryn jako součást terapie, dalo se to v náznacích vyčíst z deníku...i když Michael už byl na konci docela vyšinutý, takže nevěděl, co dělá :-)
Každopádně se to chystám rozehrát dvakrát znova, nejdřív půjdu Kathryn ve všem na ruku a potom ještě jednou se ji zase od začátku budu snažit hned vyhodit.
On ten konec byl docela svérázný - jestli se pamatuju dobře, tak poté, co ji Michael vzal kladivem po hlavě, tak poslední záběr byl na ústřední trojici v Judyině pokoji, kdy Kathryn leží v posteli, pár se k ní chová jako k dítěti a Kathryn vyčítavě kouká do kamery na hráče... Zajímalo by mě, kdo zabil toho psa:) Třeba to byla sama Alisson...:)

Při mém prvním hraní myslím Michael zabil Kathryn a zakopal ji na zahradě.
Koukám, že jsi se dopracoval ke stejnému "kladivářskému" konci jako já :-), někde jsem četl, že to může skončit i tak, že Allison se zamiluje do Kathryn a Michaela vyhodí z baráku, ale jak se k tomu dopracovat těžko říct, protože návod nikde není.
Když jsem se poprvé o hře dozvěděl, téma a zpracování mě zaujalo natolik, že jsem nelitoval času a prostředků a projekt si sehnal. Nedávno jsem hru znovu dohrál (s jiným závěrem) a dokonce jsem o ní napsal ve svém blogu.