@Drolin (11.10.2017 19:29): Pro mě bylo asi nejvíc frustrující, že ten samotný nápad ovlivňovat příběh skrze psychologii hráče zajímavý určitě je, ale ve výsledku je to jen iluze - iluze obalená pitomým příběhem. Po dohrání TLC jsem jen tupě zíral do monitoru - takhle naštvaný jsem ze hry nebyl už dlouho.
Takový The Novelist má podobný koncept (možná, že se autoři dokonce TLC inspirovali). Pohybuješ se po domě jako duch a nahlížením do vzpomínek účastníků rodiny, která v něm žije, můžeš tím, že za ně v klíčových momentech určitým způsobem rozhodneš, ovlivnit to, jak příběh dopadne, Přičemž konec je v zásadě také jakýsi tvůj psychologický profil, a to tvých životních priorit. Příběh sice nenabízí nic super atraktivního (řeší se v zásadě všední život), ale z čistě herního hlediska je ten koncept zpracovaný lépe.
Takový The Novelist má podobný koncept (možná, že se autoři dokonce TLC inspirovali). Pohybuješ se po domě jako duch a nahlížením do vzpomínek účastníků rodiny, která v něm žije, můžeš tím, že za ně v klíčových momentech určitým způsobem rozhodneš, ovlivnit to, jak příběh dopadne, Přičemž konec je v zásadě také jakýsi tvůj psychologický profil, a to tvých životních priorit. Příběh sice nenabízí nic super atraktivního (řeší se v zásadě všední život), ale z čistě herního hlediska je ten koncept zpracovaný lépe.