Díky. Asi zvolím Honest Hearts, Old World Blues, Dead Money a Lonesome Road. :-)
Diskuze
Hmm... Hrál jsem to jak vyšly (Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues, Lonesome Road). Ale možná není od věci to trochu proházet a začít Old World Blues, pak Dead Money, Honest Hearts a nakonec Lonesome Road. Ale je to jedno. Druhý způsob je asi brán, že ti vysvětlí (resp. spíše vyspoiluje) původ jednoho z družníků. Lonesome Road každopádně jako poslední.
@Malignus (22.09.2016 20:20): tak jak vyšly - dead money, honest hearts, old world blues, lonesome road.
@Jab (komentář): V jakém pořadí doporučeš hrát DLC?
Ty noční potvory v testu x-8 jsou hrozně odolný. Po nalákání dvou končím většinu polomrtvý bez nohou. Nějaký trik? Proplížit se nejde.
Hraju s jsawyer modem, mám level 34 z 35 po nějakých 90 hodinách hraní. Ani nepoužívám T-51 power armor, chodím jen s desert ranger armor a stejně se mě už prakticky nic nedotkne :)
Takže z hlediska challenge už je to pasé, ale nevadí mi to, ještě v OWB to místy challenge bylo a drtivou většinu hry taky.
Díky za info ohledně DLC, dodělám tak jeden dva questy a pustím se do LR.
Jo a ta silenced sniperovka z OWB je vynikající. Ale anti-material rifle mám stejně nejraději :)
Takže z hlediska challenge už je to pasé, ale nevadí mi to, ještě v OWB to místy challenge bylo a drtivou většinu hry taky.
Díky za info ohledně DLC, dodělám tak jeden dva questy a pustím se do LR.
Jo a ta silenced sniperovka z OWB je vynikající. Ale anti-material rifle mám stejně nejraději :)
Problém LR je v tom, že obecně obsahuje nejlepší vybavení a (nejspíš i) nejtužší nepřátele, takže po dokončení už v normální hře nebude moc možnost jak vylepšit postavu, vybavení nebo finance. Což může být trochu demotivující.
@Paul (16.08.2014 21:23): Veľmi pekný prierez DLC-čkami v skratke :) Lonesome Road má spojitosť s Tebou a je ukončením Kuriérovho osobného príbehu. Ja osobne som ho hral tesne predtým, než som skončil hru napadnutie/obrana Hoover Dam, no myslím, že nevadí (z príbehovej stránky), ak si ho zahráš predtým - ja som sa bál, aby som nebol underpowered v danej lokácii, to bolo všetko. [/spoiler] A osobne by som prijal, keby bol dohrateľný až po hlavnej dejovej línii, viac by mi to tak chronologicky sedelo.[/spoiler]
@Paul (16.08.2014 21:23): Lonesome Road mělo původně být ústředním děním hry a příběh zapadá přesně do hlavního questu, ať už jsi kdekoli. Pustil bych se tam raději dříve než-li později.
@Paul (16.08.2014 21:23): Hlavní témata v LR jsou: Kurýr a jeho život před FNV a vliv žetonu na kurýrovo okolí... Plus nějaké to filosofování o spravedlnosti a pomstě atd.
Tak jsem se prokousal třemi DLC. Kdybych je měl zhodnotit, tak Dead Money mělo dobrý společníky (mute, schizo) a atmosféru, Honest Hearts nejhezčí lokaci a celkově se mi líbilo nejvíc, a Old World Blues by se mělo jmenovat Fetch Quest Blues, protože v tomhle ohledu bylo otřesný. Ale zase mělo nejluxusnější dialogy, třeba Muggy nebo Toaster jsou geniální, nemluvě o Dale nebo vlastním mozku.
Každopádně teď se chystám na Lonesome Road, akorát nevím jestli tam jít už teď, nebo si to nechat na později v main questu. v MQ jsem teprv poprvé potkal House, který mi řekl ať mu dodám ten platinum chip. Má Lonesome Road nějakou spojitost s main questem ?
Každopádně teď se chystám na Lonesome Road, akorát nevím jestli tam jít už teď, nebo si to nechat na později v main questu. v MQ jsem teprv poprvé potkal House, který mi řekl ať mu dodám ten platinum chip. Má Lonesome Road nějakou spojitost s main questem ?
no tak ak ste hrali za 10 ST 10 END borcov, tak to možno bolo easy, ale ja so svojou nebojovou postavou, bez spoločníkov a muškou krípla som si pekne zanadávala keď sa na mňa vyrútili spoza rohu piati a také odrby ako stealh boy neprešli :D :D :D
..a tak to má byť. Kto si nastaví Very Hard, nech len pekne hopká! :-P
edit:
Na Hard je to naozajstný záhul, legendárna mucha bloatfly likviduje kuriéra na jediný zásah a pritom je takmer nezraniteľná. Guľky z AMR cez ňu preletujú bez účinku, uberú jej snáď 1% života! :-o
Škorpióny doktora Mobia však pobíjam tromi údermi protónovej sekerky.
edit:
Na Hard je to naozajstný záhul, legendárna mucha bloatfly likviduje kuriéra na jediný zásah a pritom je takmer nezraniteľná. Guľky z AMR cez ňu preletujú bez účinku, uberú jej snáď 1% života! :-o
Škorpióny doktora Mobia však pobíjam tromi údermi protónovej sekerky.
A co z toho?
Na Very Hard tam tancuješ jak s ďáblem v těle. Obzvláště bez holopušky.
Na Very Hard tam tancuješ jak s ďáblem v těle. Obzvláště bez holopušky.
Všetci spomínajú tuhých protivníkov, čudné. Na normálnej obtiažnosti znesie robotický škorpión maximálne dva-tri zásahy z Holopušky.
ad komentář: Samé lži a pomluvy!