Aktuálne zdarma na Uplay odkaz
Diskuze
Vysadil jsi medikaci či co?
a proč prostě nepošleš tým čumět do zdi, aby mohl rychle odpravit spawnuvší se vojáky?????????... abys nás ušetřil těch kecu kolem??.?
proboha! je to hra! bud její pravidla akceptujete, nebo se na to rovnou vyserte!!! nechápu, proč se kvuli takový konině tak rozčiluješ???????? nestojí to za to . . .
@USER47 (03.11.2012 23:34): Tý jo, asi si to budu muset zkusit zahrát znovu, tohle si už vůbec nepamatuji (ani misi, ani takovéhle potíže).
Grr, už jsem skoro zapomněl, jak příšerně tahle hra dokáže bejt debilní. Jsem v jedenáctý misi - stealth osvobozování zajatců. Potichu s tlumičem vykosím celou základnu, přesvědčím se, že nikde v okolí půl kilometru není ani stopa po nepříteli, přijdu k zajatcům a najednou zničehonic alarm. Šest nepřátelskejch vojáků se mi spawne kousek od zajatců a asi ve dvou sekundách je postřílej - ještě předtím, než se vůbec stačej pohnout nebo já jakkoli zareagovat. Nejspíš to budu muset vyřešit tak, že tam prostě pošlu tým čumět do zdi, aby mohl rychle odpravit spawnuvší se vojáky, až spustím ten neviditelnej trigger. A takovejch momentů je tam víc. Ukládat-umírat-memorovat pozice nepřátel-loadovat-umírat-memorovat pozice nepřátel...stále dokola. To nemá s taktickou akcí nic společnýho. Vypadá to, že s hodnocením nakonec půjdu ještě o dost níž.
@USER47 (13.04.2012 22:58): GR mám prolétlé už mnohokrát a nějakou hardcore hratelnost jsem doposavaď nepozoroval :)
Po letech jsem zase rozehrál GR, protože už jsem si to skoro nepamatoval. Zdá se mi to, nebo to autoři s tou hardcorovitostí poměrně dost přehnali? Mám rád taktický akce, u kterejch se musí přemýšlet, ale aby mě každej nepřítel byl schopen za půl sekundy trefit z dvouset metrů do hlavy kalašnikovem poté co vystrčím hlavu centimetr nad horizont, to už je trochu moc i na mě. Takhle musím sejvovat pokaždý, co udělám tři kroky, aniž by mě trefil neviditelnej nepřítel schovanej v mlze...:/
Zatím jsem v desátý misi a nepřijde mi, že by tam taktika hrála nějakou zásadní roli. Spíš jde o dobrý oči, protože rozeznat někde v dálce pětipixelovýho vojáka, než stihne aktivovat svůj zabudovanej wallhack+aimbot, není sranda.
Zatím jsem v desátý misi a nepřijde mi, že by tam taktika hrála nějakou zásadní roli. Spíš jde o dobrý oči, protože rozeznat někde v dálce pětipixelovýho vojáka, než stihne aktivovat svůj zabudovanej wallhack+aimbot, není sranda.
nebo je to proste na hovno :)
autoři se nechtěli zdržovat s modelováním zbraně... nebo ti prostě chtěli dát lepší rozhled ;-)
Už dlhší čas nemôžem prísť na to, prečo v tejto hre nevidím zbraň, ktorú držím v ruke?
Má to nejaké logické vysvetlenie?
Má to nejaké logické vysvetlenie?
:) asi .. já :).. ale info jsem vzal z games.tiscali.cz
''Valka podle hry'' :D Tohle vymyslel kdo?
jezis tady uz taky. sory ale tahle predpoved mi prijde asi tak uzana jako kdyby rek, ze kdyz bude dost snehu, bude se v zime lyzovat.
A je to tady.. válka podle hry .. Intro k Ghost Reconu z r.2001, co se děje dneska v Gruzii