Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Až na to dělostřelectvo, které je až moc pohotové (jakoby granáty visely celou dobu ve vzduchu a při zaměření jen spadly na cíl, lol) to vypadá fajně a předpokládám, že ruské tanky budou OP :-))
@Akhera (04.10.2013 20:31): Graficky špica, hlavně konečně někoho napadlo, že by pásy mohly kopírovat terén. Nicméně myslím si, že to bude příšernej opruz.. každej vezme to nejmenší a nejtrapnější letadlo, co umí házet bomby a tank je v řiti. Mapy budou možná větší, ale ne tak propracovaný (a vybalancovaný). Podle mě to bude o dost jinej gameplay, než WoT. Jestli lepší nebo horší, to uvidíme..
@Arc (04.10.2013 20:53): Jenže to video není o nic kostičkovanější, než normální 720p videa.
Jak moc hratelná je kombinace letadel a tanků se ještě uvidí, ale já věřím že kdyby to nebylo fér, tak to Gaijin do světa nepouští. Pokud vím, původní plán byl nějdřív udělat jen pozemní bitvy zvlášť a kombinace měla přijít až později. Že je to už teď je důkaz že tomu věří.
Zaměřování je realističtější, protože střelec nemá milisekundové reakce a tudíž nefunguje jako stabilizátor, jak je tomu ve WoT. Díky tomu War Thunder nepotřebuje umělý rozptyl - nepřesnost za jízdy vzniká zcela přirozeně
@Akhera (04.10.2013 20:31): "Kostičkovaného? Vždyť má 720p" kamo tys to zabil :D kvalita videa nerovnáse jeho rozlišení ;)
A zrovna kombo tanků a letadel mi nepřijde moc férové a taky nevidím nic realističtějšího na tom zaměřování jak popisuješ.
@Akhera (04.10.2013 20:31): Vypadá to hoodně luxusně, navíc ty tanky jsou fakt propracovaný a vypadají nádherně, ne jak plechovky ve WT to ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je prostě fakt, krásně se i chová v tom terénu, prostě špica! Každopádně zde zas budou mít převahu náckové :D

@Matthew.J (04.10.2013 20:20): já zas nic ohromujícího neviděl na WT, ala scifi tankové bitvy OP prototypů, které nikdy nesjeli ani z pásu :))
@Matthew.J (04.10.2013 20:20): Kostičkovaného? Vždyť má 720p. A už podle tohodle videa se dá usoudit v čem má WT navíc:
kombinované bitvy tanků a letadel
větší mapy
lepší animace, grafika a zvuky
realističtější zaměřování (a to je arkádový mód, kdo ví jak v historickém)
lepší spotting systém
nehratelné dělostřelectvo (soudě podle faktu že lehké a střední tanky si můžou přivolat AI dělostřelecký útok)

@Arc (04.10.2013 18:09): Tohle je arkádový mód. Takže to asi bude všude
@Akhera (04.10.2013 17:52): "World of tanks ať se jde vycpat" na základě toho rozkostičkovaného videa, mně přijde dost odvážné. Určitě si to zkusím, graficky to vypadá moc pěkně, ale nic tak ohromujícího jsem tam teda neviděl. Třeba mňa to zaujme víc až zveřejníja nejaké informace. Dost mně vadí, že aj při maximálním zoomu je to pořád pohled 3tí osoby. To snad v plné hře nebude.
@Aba (04.10.2013 18:18): Netušil sem že píšeš větu a nerozumíš jí, toš to pak nadále nemá cenu pokračovat v konverzaci když ani nemáš ponětí co si napsal před tím ;)
@Akhera (04.10.2013 17:52): Grafikou je to úplně někde jinde, ale nevím jestli by mě bavilo hrát tanky bez HPček (1 shot 1 kill), ale letadla vs tanky to se mi zdá už trochu nefér, a myslím si že na Arcade Battles budou jen tanky samotné
@Aba (04.10.2013 16:18): Ale to víš že sou tam HPčka, jak jinak vysvětlíš že neumlátím jeden motor (MOTOR!!) za 1000 nábojů .50 cal u rusáků/němců, ale u čehokoliv jiného to dám na pár dávek (ano opravdu MOTOR, jak sem psal s trefování problém nemám ;)) nebo že mi BB-1 (bomber) dá pár včeliček do motoru prakticky čehokoliv co mám a shořím na popel (nehraju moc němce/rusy a mám low tiery do 7mičky), historicky rusové měly naprd letadla a už vůbec neměly takový "pancíř" aby je někdo nesundal na pár dávek na správné místo (ergo ve hře sou HPčka ;))
@Arc (04.10.2013 06:11): to já taky ne, to se neboj, musíš střílet totiž na motory :D

Nezlobím se na tebe, prostě to tak není hpčka můžeš mít klidně deset miliónů, jsou ti k hovnu, když toho za sebou ani za boha nesestřeseš. Ale je fakt že já jsem třeba nízkej tear 8 takže víš nevidím, ale na tomhle levelu jsou prostě britové zvýhodnění jako prase.

kámoš s beaufighterem 17 killů za hru(všechno1vs1) průměr 10 killů(pokud ho někdo netaranuje) všechno na jednu dávku, nutno dodat že je to jinak prostě totální lama a když sedne do nečeho jiného, jen ho slyším brečet :D
@Aba (04.10.2013 00:25): zvláštní že mě častějc sejme BB-1 nebo LaGG 3 než jakýkoliv britský/americký stroj a taky zvláštní jak kanónem neubiju základní bombardér ani kdybych se rozkrájel (kritická místa RUS/DE), ale jakmile potkám jinou nation tak je to v pohodě, prostě maj větší HPčka a nezlob se ty na mě to de krásně vidět ;)
@Arc (03.10.2013 21:15): jo a proto, že mají rusáci tak dobrý stroje všichni létají jako na potvoru s Beaufighterem a spitfirem, fakt cool! Rusáci mají stroje stejně dobré možná až tak o 3 tiery vejš, to je to co kritizuju, zatímco Beaufighter se ti otočí stejně rychle jako Il-2 a se čtyřmi kanony tenhle stroj sundá na jednu dávku(hpčka jsou k hovnu, není to kritérium to si na mě nezlob kord v modelu simulace jako je preferován ve war thudnerovi) to samé Pe-3 vejš. Spitfire proti tomu se může jen s větší rychlostí a modlit se, aby jsi mu dal takové poškození že půjde prudce pod svých 17 S na otočení, jinak pápá :D
[neexistující komentář]: zvláštní že sou rusáci a němci přesílení i co do HPček
edit komentáře a hodnocení hry, jináč už asi vím co zkurvili tím patchem XD
@Hoonza (30.09.2013 11:30): Ze začátku když nemáš vytrénovaného pilota skutečně umírá dost často... ale stačí jeho vitalitu vytáhnout na hodnotu kolem 20... to je atribut, který u pilota trénuju nejvíc a zřídkakdy se mi stane, že by mi umřel.
@Aba (21.09.2013 19:16): Teď přesně nevím, co to bylo za verzi, ale bylo to tak měsíc zpět - přineslo to víc bugů než vylepšení - úplně se dojebaly zvuky, piloti umírali tak 50x častějc než předtím a celé se to hrálo tak nějak divně, asi už to spravili, protože včera jsem to ze zvědavosti párkrát zkoušel a je to celkem v klidu...

Jinak mně osobně nejvíc vadí to umírání pilotů a to jen protože to podle mě nefunguje tak, jak by mělo. Myslím si, že hra by bez toho byla zábavnější a nebylo by to jen o haluzi - schválně, kolikrát během hry sestřelíte letadlo jiným způsobem než zabitím pilota? Celá ta hra na mě působí strašně haluzáckým dojmem, hraju dvě hry za sebou, v jedné sestřelím třeba 10 letadel úplně na pohodu a ani při tom neumřu a v té druhé si ani neškrknu, přestože střílím do stejných míst a vidím, že z nepřátel se sypou trosky, tak jim to nic nedělá... Nevím no
@Gonzalez (21.09.2013 12:19): Jo tenhle systém moc dobře nevychytali, stejně tak když ty někoho kropíš, máš jasnej kill a někdo ho zramuje, nedostaneš ani prd. Dále mi vadí DMG systém, kdy sem dead aniž bych měl mrtvou posádku nebo rozpadlé letadlo a občas maj bomby nulový účinek.
Dokonce občas když kropím nějaké letadlo, dám mu 1-2 kritické zásahy, odvalím to jinam a nic za něj nedostanu (ani kill ani asist) když ho pak někdo sestřelí, to je prostě WTF (a časem to není, někdy dostanu kill/asist mnohem později a to su i půl mapy daleko)
@sxg (29.09.2013 23:41): to je tvůj kanál? Já mám rád tyhle kompilace na tutoriálky, kde člověk sestříhá svoje nej úspěchy :D pak to slouží jako tutoriál, ale zas na druhou stranu to vypadá jako machrování :D
Mě na hře nejvíc štve, když třeba se snažím sestřelit bombardér (což je někdy pořádná fuška), ten začne hořet, padat k zemi a těsně před nárazem do země ho ještě pokropí nějakej idiot a kill se přičte jemu
@Hoonza (21.09.2013 10:23): Mno já spíš vidím zase často statečné tupce co se proti 5 ochotně vrhnou a nesledují zbytek letky. Zkušenost z hraní mam ale odlišnou zkušenost, ono stačí trochu komunikovat s teamem a jde to. Furt je možnost vytvořit si vlastní letku a tak si i kvalitu týmu posychrovat.

tak to asi nemá smysl zkoušet, až bude čas. Holt mp hry jsou tak dobré, jako je dobrá komunita a hráči, co je hrajou.
@Aba (20.09.2013 17:03): Já už se tomu vyhýbám, ale vidím to u ostatních hráčů, kteří se na obloze sráží o stošest. Taky se mi často stalo, že jsem byl za ocasem nepříteli a než jsem ho stačil sestřelit, tak narazil do někoho z našich a mě pak ještě sejmuly letící trosky. Mně je to ale už celkem jedno, nehrál jsem to už nějakou dobu, příjde mi, že jak se to stalo populární, tak se tam nahrnulo strašně moc tupců a prakticky pořád boje probíhají 5vs1 (máš za sebou vláček nepřátel) - tohle nemá s teamplayem nic společného, to je prostě jen o tom, že si netroufnou na 1v1, protože umí akorát zavěsit se do vláčku a doufat, že zrovna oni sestřelí toho chudáka, který nemá šanci. V HB se to už stává taky... Ale říkám, mně je to jedno, přestal jsem to hrát a čekám na tanky, moc si od nich ale neslibuju, jsem moc náročný :-)
@Hoonza (20.09.2013 16:46): mno tak tohle zrovna ne, ale očividně popisuješ situaci kdy si jeden z těch dvou "dementů". Dá se tomu jinak velmi snadno pohodlně vyhnout. V jiném případě nevím proč ti to vadí(tedy že se ti to nestává). Jinak k čelnímu rammingu potřebuješ dva dementy, takže...nemůžeš svádět vinu přeci jen na oponenta?
A to, že se taranování používalo na bombardéry je přecijen něco jiného než když se tady magoři čelně sráží stíhačkama.
@sxg (19.09.2013 14:44): ? střemhlavé útoky se dají robit celkem v pohodě a přesně, já teda moc ted nechápu co ti na tom vadí, jestli provedení?
Samozřejmě na to ale musíš mít typ letadla.
a ešte ma tam sre, že sa nedajú robiť strmhlavé útoky, pretože je to zameriavanie bômb zmrvené, i keď je pravda, že na real som to hral iba zo stíhačmi, vyskúšam tam, nech tu nepíšem bludy.
@sxg (18.09.2013 13:16): rakety jsou bomba na bombardéry !
Mam s nimi i pár sestřelů v leteckých soubojích, ale s nimi střílet je um a více méně o štěstí, o to hezčí, když ti to s nimi vyjde, jinak 100 % využití na pozemní cíle.
Ja najviac používam náboje pre prepadové útoky a krátke dávky. Rakety sú úpe nap, iba na lodičky sa mi osvedčili.
@Hoonza (komentář): chtěl bych tě upozornit, že nabourání nepřátelského letadla, vyžaduje mnohem více schopností s pilotáží a umu, než sestřel. Dále taranování bombardérů(narazení do jejich ocasních ploch, kabiny, nebo motorů) bylo vojenskou taktikou, napsanou v mnoha příručkách( např. Luftwaffe), během celého období druhé světky. Za tímto účelem pak byly dokonce sestaveny ke konci dvojky speciální letky Luftwaffe(bez pancířů s kulometem jen 50 nábojů aby se dostaly nad bombardéry a měly tak lepší pozici pro taran)Bylo tam něco ve smyslu, když na to nemáš výbavu tak ho na kuř. Tudíž taranovaní v téhle hře patří mezi špičku, nikoliv nooby.
Ahoj, jaké nábojové pásy preferujete ?pokud se to tu řešilo , příspěvek vymažu ...
Dost mi vadí systém bodovaní, kdy hráč může dostat body za sestřel i když jeho terč havaroval vlastní chybou. Příklad: střílím po někom na obloze, on ani neopětuje palbu a padá hořící do moře, já ovšem nevyberu zatáčku, poškodím si křídlo o strom a následně také spadnu do moře. Pak mi tam skočí obrazovka, že ten nebožtík, který už se dávno válí někde na dně, mě sestřelil... Takhle je prostě příliš snadné přijít k bodům, často mi na obrazovce skočí, že jsem někoho sestřelil, aniž bych o tom věděl.