Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jako oni tu betu vynechali jo, zítra jedou na ostro, to zas bude waterloo... tož bych měl tedy zakoupit :-)
Tak jsem si dal právě predownloadovat RS, byť jsem si ho stále nekoupil. Budu ho moci hrát za jen za riflemana :D
@Bodkin (27.05.2013 00:10): ve Steamu byl bug, o kterým věděli od minulýho září a stačil fix, který by zabral tak 1-2 hodiny. Ignorovali maily, na forech byla minimální (aby se neřeklo) nebo nulová odezva (mazali thready a posty). Ten "bug" "zneviditělnil" určité servery a muselo se na ně připojovat přes konzoli, což pro některé hráče byl problém, takže skoro celej rok byly servery mrtvý s minimem hráčů (4-12). Nakonec to nějak pořešili správci serveru na DH a po dvou týdnech ty servery zas ožily. Tejden na to se na Steamu zázračne objevil patch, který opravil i jedničku, takže ožily i ty 2-3 servery (jeden je ten z ruské komunity pro 50 hráčů)
@Hoonza (26.05.2013 23:31): Jak se o to snažili?

Mě se líbí, jak jsou schizofrenní. Někde byl rozhovor s jejich ředitelem o tom, jak jsou CoD hráči nevděční spratci, když pro ně udělali speciální mód a jim se to nezdá dost dobré, přičemž v první řadě jim neměli vůbec podkuřovat, stejně to hrát nebudou tak jak tak a kvůli tomu je tam třeba to idiotské levelování :'(
Nejsmutnější věc na celé Red Orchestře je chování Tripwire, kteří jsou tak zoufalí z malých prodejů RO2 a brutálního úbytku hráčů, že se snažili sabotovat Darkest Hour. Něco na tom studiu je hodně prohnilého.
@MCZ (26.05.2013 14:38): Souhlas, řeším to Classicem.

@Longin (26.05.2013 14:45): Střelba v jedničce byla naprosto nesmyslná, místy u různých zbraní to vypadalo, že šli autoři schválně overthetop, aby jejich hráči měli pocit 1337 skillu. Jinak zoom i zadržování dechu je až moc, naštěstí to řeší classic.
@Bodkin (26.05.2013 13:05): ah ano. Střelba v jedničce vyžadovala skill zatimco ve dvojce je každej brutální ostrostřelec, v očích má zabudovanou optiku na přibližování a do plic se každému vejdou hektolitry vzduchu, kterej může při míření zadržet a ze střelcova ramene se stane ocelový opěradlo na pažbu zbraně
(jedno, že uběhl kilometrovej maratón (většinou s pokrčenýma nohama) s plnou polní)
@Bodkin (26.05.2013 11:43): Systém XP je postavený na hlavu - zkušenější hráči jsou tak oproti nováčkům nejenže jaksi... zkušenější, ale hra je navíc sama zvýhodňuje. Nechápu, proč se člověk musí k bajonetu "prohrát" a proč si ho později nemůže během hry sundat. Sprintující kulometčíci. Chybí Luger. A další a další.
V jedničce kempení nebylo pro hráče žádné terno, protože nebylo tak jednoduché někoho zabít, ve dvojce je ten systém krytí, kdy stačí zmáčknout čudlík, aby se hráč "přicucnul" ke zdi / překážce, tím pádem už pak ani nemá jakoukoliv snahu se pohybovat, takže jen vykukuje a je z toho trošku Moorhuhn. Věřím, že kdyby byly mapy větší, nebylo by to kempení tak otravné - viz. mapa Bridges of Druzhina, která je o dost širší než defaultní mapy a souboje jsou tam zajímavější
@Longin (26.05.2013 11:55): A to mě znova přívádí k tomu, co přesně tím myslíš, protože co si vzpomínám na jedničku, tak tam se kempením taky zrovna nešetřilo, všichni zalezlí na dobrých místech odstřelující dobývače přehupující se přes kopec.
@Hoonza (26.05.2013 11:48): a strhává to k otřesnému camp stylu, ten sicce v 70-80% odpovidá reálným bojům na východní frontě...jenomže RO má to být hra s nějakým poměrem hratelnosti a realističnosti a to se RO2 moc nepovedlo.
Poslední dobou zaznamenávám nával hráčů z dvojky do DH
Mě tam chybí kombinované souboje tanky / vozidla / pěchota. Tanky jsou v RO2 úplně k ničemu, mají své vlastní bojiště, které téměř neovlivňuje zbylé dění na mapách. Navíc to trvá tak 3 vteřiny než přijedete od spawnu k protivníkovi, lol... Prostě designově v tomto Tripwire totálně selhali, chůze, krytí, střela a tak jsou fajn, ale k čemu to pak je, když celý koncept nedává smysl...
@Longin (26.05.2013 11:28): Já vím, už jsme jednou kolem toho kroužili a já osobně tam tak velký posuv v kvalitě gameplaye nevidím (mezi RO a RO2), takže jsem do toho nechtěl zabředávat.

Ale jo, mrzí mě, že tam nejsou volní tankisti, že mi nemůžou ustřelit ruku v zápěstí i s puškou a takové věci, ale pořád tam nevidím tak katastrofální rozdíl.
"RO2 je míle nad všema CoD a BFkama a CSkama, byť by ji prospělo, kdyby na ni zase začali makat a upravovat a opravovat a budovat." s tím souhlasím, ale stále je to špatná hra jak obecně hratelností tak porovnáním s jeho předchůdcem a DHčkem
@Bodkin (25.05.2013 21:44): "Nízké hodnocení to má proto, že spousta lidí od toho očekávali něco jiného než dostali. Plus pro nějaké sestavy je to pořád docela zabugované."
Jenom to ne. Nízké hodnocení to má i proto, že ta hra je prostě špatná!


@Majkee (25.05.2013 22:04): zapomeň na to, co jsi viděl v traileru atd. Ta hra neskutešnej camper strike.
Přesvědčovat tě do jedničky resp. do modifikace Darkest hour nebudu, protože ta hra je jenom pro fajnšmekry
@Majkee (25.05.2013 21:40): Tak já si myslím, že jsem v hodnocení ještě mírný. Jednoduše mě zklamalo to, co jsem dostal, protože je to dost daleko od toho, co Tripwire slibovali. Neměl jsem ani tu sílu sesmolit komentář, protože by byl hodně dlouhý a hodně rozhořčený. Arma 2 je ale úplně jiný level, RO2 je spíš jen trochu realističtější Call of Duty
Může mi někdo vysvětlit proč to má tak nízké hodnocení ? Hratelnost vypadá skvěle, nekompromisní střílečky typu Arma 2 mám rád. Uvažuju o koupi, ale nevím zda RO2 anebo rovnou datadisk z Tichomoří. Je tam nějaký rozdíl v hratelnosti ?
Já tam těch 40% zlevněných mám, ale stejně jsem ještě nehrál ani jedno RO. Navíc teď po koupi Cognition začínám šetřit na Mortal Kombat, který dnes ohlásili oficiálně port na PC!
jn
zato po fixu server listu v jedničce je tam poslední dobou docela nával :D