Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Všivák (03.07.2017 09:09): Začal jsem to hrát kdysi na nějaké upirátěné verzi, ale zhruba od půlky jsem to jel na GOG verzi, jak hlavní hru tak datáč. Chyby byly i v GOG verzi. Nemyslím si, že bude ve verzích nějaký rozdíl, ale nedokážu to moc posoudit.
@mazar1234 (02.07.2017 18:18): Je pravda, že engine je značně nevychytaný a spustit hru v SVGA plynule je i dnes problém. Nicméně hru jsem dohrál bez cheatů. Problém s velkým množstvím potvor jsem měl až v datadisku. Problém v datadisku byl i s nesmrtelnými kouzelníky (opět chyba), tak jsem to řešil cheatem.
Jediný chyták v původní hře je v některém z levelů 30-39, kdy se začíná v bludišti a z něj se dá dostat jedině postavením zámku do stěny labyrintu s jeho následným zničením a postavením znova, zničením atd, dokud se neudělá díra ve stěně (zničení vlastního zámku Shift-L).
Co se týká velkého množství potvor a jeho nezvládnutí enginem, tak to je v levelech 49 a 50, kdy jsem musel přepnout do VGA (klávesa R), jinak to bylo kvůli rychlosti nehratelné.
Ale jinak hru doporučuji, je naprosto skvělá. A když omrzí, tak doporučuji zkusit aspoň druhý díl, ten už aspoň není tak dlouhý a je zase hratelností o kus dál.
@Všivák (02.07.2017 11:59): Skôr narazíš na väčší problém, limitácia enginu a fatálne bugy - nejaký problém s počtom objektov na mape to je teprve niečo.
Bez použitia cheatov nedokážeš dokončiť level.
JDe v téhleté hře nějaký způsobem přehodit invertovanou myš? To ovládání je fakt peklo.
Možná to chtěli udělat autoři těžší. Jako je fakt, že třeba nějaký letecký simulátor je v invertovaném ovládání samozřejmost, ale tady u koberce mi to moc nesedí.

Problém je, že i kdyby to nebylo invertované, tak ovládání toho koberce není žádná sranda, když člověk letí trochu nahoru, tak se to furt točí jak blázen a jde na mě trochu nausea. A to ani nezmiňuju tu setrvačnost pohybu.

Jinak problém s rychlostí je taky vtipnej no :-)

každopádně je to hra, která mě na začátku úplně znechucovala, ale už jsem ji přišel na chuť. Holt Bullfrog nikdy nezklame.
@mazar1234 (15.10.2012 13:17): Tak to já měl opačný problém, hra byla v SVGA docela pomalá, ať jsem dělal s dosboxem cokoli. Poslední level jsem musel dohrát ve VGA, jinak z toho byla tahová strategie, což by člověk od 18 let staré hry a Core i5 nečekal...
Pořád se chystám na Magic Carpet: Hidden Worlds, tak uvidím, třeba se mi to podaří nějak poladit.
@Chark (15.10.2012 11:18): No problem rychlosti Magic carpetu je v tom ze nema "power lock" a tak cim rychlejsi procesor tym viac FPS az do absurnej rychlosti kedy to ide tak neskutocne rychlo ze sa to ani nahodou neda vobec hrat., Toto mam pri Dosbox cykloch na MAX. Nehratelna rychlost v SVGA, preto treba setupovat vela cyklov, napriklad ak si dobre pamatam ja som daval 100 000 ci 120 000 cycles a islo to pomerne dost dobre a v pohode hratelne. Problem ale je to ze stale sa rychlost meni podla toho kolko objektov je vykreslenych kvoli comu je nutne pocas hrania neustale zvysovat/znizovat cykly podla toho co sa deje na obrazovke.

To bol aj hlavny dovod preco som to po kratkom case prestal hrat. Este ze som si hru dosyta uzil vo svojej dobe, kedy som ale zasa nemal dost rychly komp na SVGA, no co uz replay sa nekonal kvoli vopruzu s rychlostou.

Tusim ze to iste som mal aj s Privateerom 2 pokial sa dobre pamatam, to som tiez ukoncil lebo som stale musel pocas boja upravovat cykly ako ubudalo nepriatelov ci pribudalo.... smola no, co uz.
@mazar1234 (15.10.2012 11:08): Pravda je, že MC má velmi specifické nastavení hry, které jsem snad nikde jinde neviděl. Na jednu stranu si můžu zvolit virtuální helmu VFX-1 (kdo to monstrum ještě pamatuje), na druhou stranu není možné zvolené ovládání editovat.
A co se týká optimalizace, tak taky nic moc. Nikdy se mi to nepodařilo rozjet na plné detaily plynule (obvzláště poslední level byl v tomto ohledu peklo).
@Dan9K (15.10.2012 03:48): Ved letecky simulator, ake invertovanie mysy to kde ste videli?

Ale vazne, mne to tak sice vyhovuje a hram inverted aj FPS-ky od cias kedy som tak intenzivne hraval TIE-fightera ze som potom nedokazal hrat FPS-ku normalne a musel som si proste nejako zjednotit ovladanie. Vyhralo to comu sa hovori "inverted mouse Y axis".

V kazdom pripade nepritomnost moznosti volby v controlsoch je naozaj FAIL a nemalo by sa to stavat.
Dá se nějak prohodit to děsivé obrácené ovládání myši? Asi ne, co...options se v téhle hře moc nevede
Škoda toho datadisku. Asi to bude přísnou politikou EA. Stejně tak je tam Dungeon Keeper bez datadisku.
Obávám se, že datadisku se buď nedočkám, nebo bude samostatně za dalších $5.99...

Teď mě napadlo, že by se to výborně hrálo na iPhonu... Není nějaká předělávka?
Hoši z Bullfrogu teda jeli asi vždycky na něčem, jejich hry patří k tomu nejlepšímu a nejoriginálnějšímu.

Kéž by se na gog objevila i dvojka.
To vypadá zajímavě. Krom toho bych rád věděl, na čem tenkrát hoši z Bullfrogu jeli. To musel být dost dobrý matroš.
Tak jsem to konečně po dlouhých letech dohrál do konce. Vyštrachal jsem savy z roku 1999 z 19. levelu a dnes jsem dorazil poslední 50. level. Obzvlášť ty poslední dva byly opravdu těžké.