Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

buď chtějí opravdu přilákat telata z CoDu nebo to bude vážně action only :( no, bude se muset odmyslet opět Hitman(jako Splinter Cell) a hned se to bude hrát líp...
To by 47 nikdy nedokázal - takové pohyby. Vždyť on nevyskočí ani deset čísel do vzduchu...
Ale skvělé jsou ty easter eggy: video. Ještě jsem čekal, že předvede u té řeky tanec na parketu.
@Walome (27.05.2012 21:53): A jak jsi dohrál Requiem? Já stále umíral. Při strategii zaběhnutí za roh mi došly náboje a než jsem přebil, dostali mě. Tak jsem utíkal ven, ale při tom množství výstřelů se to povedlo zhruba jednou ze tří pokusů. Když se mi podařilo utéct, schoval jsem dole do kumbálu na zahradní náčiní, ale zase jsem pak musel utíkat tak ,aby viděli, kam běžím. Přiběhli ke kumbálu a pak jsem je mohl začít odstřelovat. Pitomci nezkusili otevřít dveře, a to mne viděli přes mříže.
A tady jedno video, jak poslední misi splnit jako souhru nešťastných náhod. Hromadná nehoda na schodech.


Vzpomínky a to video mi připomnělo, jaká v té hře byla mizerná inteligence nepřátel.
@Hrdlodus (27.05.2012 21:47): Nooo, to je pravda, ale aspoň je tam ta možnost neudělat si ze hry kardinální voser :)

Na hard jsem prošel jen čtyřku a je to vo nervy. Hlavně epilogem jsem se skoro neprostřílel. Ale tak to je oschopnosti hráče a chuti jet na hardcore.
@Chuck (27.05.2012 12:12): Tohle je předváděcí gameplay. Ukazují, co vše nový Hitman umí. ve čtvrtém díle také byla úvodní mise pouze tutorial. Vývojáři slibují, že fanoušci holohlavého zabijáka nebudou zklamáni. Vývojáři Conviction již předem tvrdili, že nový díl bude akčněji pojatý, takže se vědělo, do čeho se šlo.
A jako věrný fanoušek se nebráním mírnému odklonu, pokud bude dobře zdůvodněn příběhem. Nebo realističností. Pokud jde o realističnost, v minulých dílech by svědci zmínili podezřelého plešouna s tetováním na zátylku. Takže třeba kvůli tomu by musela postava jednat trochu jinak. Dá se o tom přemýšlet, protože v nějakém videu nebo na nějakém obrázku jsem viděl 47 s náplastí přes jeho EAN.

@Walome (27.05.2012 14:56): Všechny díly jsem hrál na nejtěžší obtížnost a tam nebyla možnost uložení postupu. Takže tento (dle některých) neduh nevymýtili ve dvojce, ve trojce ani v zatím posledním dílu. Nutí to jednoduše hráče hrát obezřetně, aby se stále nejistil ukládáním.
@Kubulus (27.05.2012 14:21): A bohužel u druhého dílu musíš vystřelit maximálně tolik kulek, kolik máš zabít cílů = mizí ten skvělý pocit, když do někoho nasypeš celej zásobník z pistole :)

Hlavně nechápu jednu věc - v prvním díle hitman svým tělem odstrkuje listy rostlin, v dalších dílech to není. A taky jsou vidět na těle stopy po kulkách, což taky zmizelo a je to zase až v blood money.

První hitman by byl fajn, jen to sejvování tam je debilní.
@Walome (27.05.2012 12:56): Krčení se za nábytkem nikdy nebyl Hitmanův styl :-)

@ViRus (27.05.2012 12:39): On první díl ani moc stealth hrát nejde, zato ostatní naprosto. V dalších dílech dostáváš hodnocení, do kterých se zahrnuje i to, kolik lidí přišlo k úhoně a jestli tě někdo odhalil nebo zachytila kamera.
Nekoukal jsem, nesnášim tahle videa, kdy ti ukážou celou misi. ALE vypadá to dobře, jsem na to zvědavej. Konečně bude mít hitman možnost bejt opravdu hitman a ne jen šmudla krčící se v koutě, jehož jedinou dovedností při boji nablízko je fackování :)
@ViRus (27.05.2012 12:39): Tak jako tak to bude kombinace obou stylů, z čehož většina hráčů podle zvyklostí téhle série nebude zrovna skákat radostí. Já mám naopak brouka v hlavě, jestli nemám udělat historicky moji první předobjednávku za 779 Kč.
@Chuck (27.05.2012 12:12): Já ti nevím, nejspíš tam budou i jiné mise, ale teď co mám rozehraný první díl, ve kterém mně připadá 47čka více jako zabiják, jenž se neschovává, ale načasovává správný okamžik. V té první půli bych třeba já převlékl šaty za toho poldu a až ta druhá část toho videa dává trochu té akce, že se ví kde je. Jinak, ale povedené a až budu mít za sebou 1,2,3,4 plynule navážu na tento díl :-)
Co tak koukám např. na tohle video, tak mě to utvrzuje v tom, že odpůrci Conviction budou mít u HA fakt problém.
@USER47 (13.05.2012 11:50): Ty bedny, to je největší haluz - hlavně nechápu účel prázdný bedny :-D

Na dvojce mi zase vaděj ty spojovací mise, kdy je účelem jen přejít mapu. Na druhou stranu člověka nic nenutí hrát to na SA, protože odměnu dostaneš jen za prvních pět misí.
@USER47 (13.05.2012 11:50): Souhlas. A, sice jsem obě hry hrál ji před delší dobou, ale mám dojem, že Silent Assassin měl možná různorodější lokace. Ruské kožichy a hlavně japonští nindžové byli osvěžující.

V Blood Money byly bedny, ale do Absolution vývojáři připravili skrývání těl do skříní. A rozesmálo mě, když jsem viděl, jak je tam rovná do jedné skříně.

Silent Assassin má jeden výrazný prvek obtížnosti. Podezřívavost. Stačilo procházet kolem stráží příliš pomalu a prohlédli převlek. V Blood Money toto bylo ulehčeno.
"Vlastně asi největší zápor BM je v tom, že na silent assassina se to nedá dohrát na první pokus, protože neznáš všechny mechanismy mise."

Zrovna Blood Money jsou v tomhle docela lehký a předvídatelný a SA se dá ve většině misí udělat i bez nějakýho dlouhýho studia všech možností, pohybu stráží apod. Každá možnost na tebe zdálky křičí a dokonce i načasování pohybu všech postav v levelu ti hraje do karet.

Ve druhým díle je to o hodně větší fuška, často musíš dlouho čekat a pak něco udělat v malým oknu, abys nebyl odhalenej. Navíc tvoje cíle obvykle nemaj narozdíl od BM takový koníčky jako postávání na balkóně nad propastí či postávání nad jezírkem s krokodýly (samozřejmě bez bodyguardů okolo). O těch příhodnejch bednách všude v Blood Money ani nemluvě. Druhej díl nemá tak hezký a rozmanitý levely, ale herně je mnohem lepší - a při stealth hraní i těžší.
@Walome (13.05.2012 09:45): Ano. I v předchozích dílech byl potlačení stealth akce. Některé mise nejdou udělat způsobem "procházet, zkoumat, hledat, pracovat s mapou a zjistil vhodnou cestu". V některých hraje dokonce roli i čas, že 47 musí něco stihnout dřív než někdo někam dojde.
Ale asi to vždy jde obhájit ve smyslu "profesionální zabiják se zkušenostmi umí předvídat nejpravděpodobnější možnosti, nejlepší postupy a má zkušenosti - třeba kdy odpálit lustr, aby spadl na probíhající osobu".
@Hrdlodus (13.05.2012 09:29): Jojo, to mě taky fascinuje, jak ten čárovej kód má bejt děsně nenápadnej. A s tím lustrem souhlas.
Vlastně asi největší zápor BM je v tom, že na silent assassina se to nedá dohrát na první pokus, protože neznáš všechny mechanismy mise. Možná to platí i o předchozích dvou dílech.

Na pětku se těším, jsem zvědavý, jak hru změní. Třeba bude hitman mít konečně koule a dokáže člověka zabít beze zbraně a jak je z videí vidět, umí víc než "paci paci" při soubojích z blízka.
Hral som síce všetkých Hitmanov, ale ani jedného som nedohral do konca.... :/
Mal by som to niekedy napraviť ;)
@Walome (13.05.2012 08:19): To ano. Odstranit každého potichu a potajmu. A teprve potom, když po mně nikdo nebude střílet, odstranit všechny potenciální svědky. (Přeci jen, až policie bude vyslýchat svědky, tak na plešouna s EAN na týlu se vzpomíná snadno. Teprve v pátém díle, konečně, 47 maskuje svůj kód.) A na karnevalu to byl vážně problém. Dlouho jsem si nebyl jistý, zda se noví stále negenerují. Navíc jsem neměl tolik střeliva, tak jsem tam hodinu nebo víc pobíhal s nožem. V hodnocení potom karnevalový dav nepočítali do mrtvol.
Jinak v opeře se mi to s tím lustrem nelíbilo. Ani jedna oběť se pod lustrem neobjeví, takže mě musí napadnout, že po zastřelení herce na jevišti, poběží jeho miláček přímo za ním pod lustrem. Ale to pak budu mít zlomek vteřiny, abych na něj shodil lustr a navíc s perfektním načasováním (než doběhne pod lustr, než bomba vybuchne po stisknutí tlačítka). A on ten blbec zakopne - přímo pod lustrem. To jsem nemohl předem vědět. Takže varianta s lustrem je přitažená za vlasy.
@Kubulus (12.05.2012 23:33): No dyť právě, jak jsem psal: "články v novinách, který tu bombu vůbec neberou v potaz" - o bombě ani slovo. A nevím, co je elegantní na bombě. To mi ve hře právě vadí. A když to chceš udělat na SA, tak konkrétně s tím lustrem ji použít musíš. Možná to jde i jinak, ale ne elegantně.

@Hrdlodus (13.05.2012 03:32): To právě ne, mě to baví po vzoru jedničky - zabij koho chceš, ale nesmí tě vidět/slyšet/najít mrtvoly, protože pak po tobě půjdou.
@Walome (12.05.2012 22:55): Pobít všechny ozbrojené složky a potom si vychutnat vřeštící, pobíhající civilisty. No, také mne občas překvapili, když jsem někde nechal povalovat zbraň a zatímco jsem si užíval s ostatními, nějaký aktivní hrdina sebral tu stříkačku a hezky to do mě napumpoval. Ve chvíli, když již po namáhavé práci nehrozilo žádné riziko.
@Walome (12.05.2012 23:12): V novinách právě nepíšou, že to je nehoda. Většinou tam stojí: "(Jméno oběti) killed. Police suspect Blood Money is involved." Patří to pouze do statistik, abys na tom vydělal body. Ber to jako odměnu za elegantnost.

Logiku hru to nenarušuje, protože to nikdo za nehodu v klasickém slova smyslu nepovažuje. Už jen kvůli tomu, že tolik fatálních nehod se ve stejnou dobu na stejném místě nestává.
@CJ (12.05.2012 23:05): Mně právě ne, přišlo a přijde mi to jako velká díra v logice hry. Hlavně pak jsou vtipný ty články v novinách, který tu bombu vůbec neberou v potaz.
@CJ (12.05.2012 23:00): Ale to je právě ta největší kravina na celý hře - "hm, tenhle lustr spadnul poté, co u něj vybouchla bomba a zabil toho mafiánský bosse, co byl pod ním... to je ale náhoda!"

:-D
@CJ (12.05.2012 22:50): Teraz jdu spát :) Ale zejtra se chystám na vinici. Hezky je pěkně všechny v tichosti povraždit. To je totiž to pravý umění - zabít jich co nejvíc a nevyvolat paniku. Proplížit se umí každej jouda.
Ta první, tutoriální, mise je takovej vopruz, to svět neviděl... a hlavně je povinná, což mě deptá nejvíc. Ale už ji mám za sebou a hurá na starý známý mise :)
@NateLogan (02.05.2012 07:38): Jak Metal Gear Rising? Dyť ten byl vyjmečný! To až potom to doprasili S Metal Gear Rising: Revengeance - to je zhovadilost a ostuda značce nejvyššího stupně(osobně mé největší herně-životní sklamání), takže neplést si důležité pojmy. No jak Splinter Cell, tak už i Hitman jsou znásilněné, už nic nenaděláme, je to škoda, ale hlavně u Splinter Cella mě to mrzí, jak to dopadlo, jelikož to byla má oblíbená série.

Ale vždyť je to jen přiblížení se CoD a vydělání více peněz...hardcore fandu je málo, aby z toho mohli nějak zvlášť profitovat...
@Chuck (02.05.2012 02:32): Nedá. To je jako udělat z MGS obyčejnou řezničinu... Tedy Metal Gear Rising :-(

Tyhle odklony od základních konceptů hratelnosti beru jen pokud původní hra měla nějaké mouchy. SC: Chaos Theory byla u mě víceméně dokonalá hra. Blood Money je taky pro mnohé dokonalá hra, takže větší změna konceptu pro někoho bude vždy krokem zpět.
@NateLogan (01.05.2012 20:14): Asi návrat ke kořenům :-) Teď jsem si rozehrál znovu dvojku, a tam kde v Blood Money jde Hitman k zemi po několika zásazích, takže i ten rambo styl je třeba provést s rozvahou, ve dvojce stačí vytáhnout pistoli s tlumičem nebo rovnou někomu sebrat samopal, a zastřelit každého, kdo se objeví v zorném poli, taktiky ani netřeba.

Ta hra to ani nějak nepenalizuje, akorát na konci dostane hráč hodnocení "Mass murderer" :D
Další Stealth hra změněna na Akční hru se stealth prvky. Ještě by tam mohli hodit povinné akční/střílecí pasáže a bude to kompletní. Což nebude zas takový šok jako u Convictionu, Hitman šel často projí Rambo stylem. Aby to ale nedopadlo jako Kane & Lynch 2 :(