Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kdyz tak koukam na statistiky tech, kteri to dohrali a napsali komentar, tak me prekvapuje hraci doba kolem 16-17 hodin. Ja jsem teprve v 7.patre a uz mam 14 hodin. Je pravda, ze to hraju na hard obtiznost, ale i tak. Anebo spis ve snaze prijit na vse chodim dost casto kolem dokola a zkoumam a zkoumam :)
Ještě dotaz, platí na střelné zbraně ten útok ze zadu ( abilita assasin ) nebo je to jen na nože?
Ahoj :)

Díky moc za nápady ale jde mě práve o atributní body jestli má u minotaura cpát něco do int a obratnosti nebo u člověka válečníka ? Popřípadě má cenu dávat silu a inteligenci zloději?
@Barbar (17.05.2012 17:08): Někde níže jsem svou družinu popsal... á tady to je:
Human Fighter- Swords/Armor
Minotaur Fighter- Sekery/Athletic
Human Rogue- Střelné zbraně
Human Mage- Cold/Spellcraft
Minotaurovi jsem dal později ještě pár bodů do Armor (tuším 16), aby mohl používat i těžké zbroje.

U základních statistik dej bojovníkům body do Síly, Obratnosti, Vitality, Zloději asi hlavně tu Obratnost a Mágovi Int.
@Barbar (17.05.2012 17:08): Minotaurovi stačí 10 bodov do obratnosti, zvyšok do sily a k tomu rys Headhunter. Keď ho potrénuješ na ťažké zbroje, obstojí v každej potýčke. Človek-bojovník sa oplatí vytrénovať na ľahké zbroje, meče a uhýbanie (Evade). S energiou sa u bojovníkov vôbec netráp, aj keď ju počas boja minú, rýchlo sa obnoví.
@Barbar (17.05.2012 17:08): Stejnou sestavu jsem jel, uhyby ani magii nejel ani jeden z valecniku. Jeden daval vic bodu do zbroje, aby mohl pouzivat ty nejtezsi, druhej vic do vitality, aby vydrzel. Zlodeje jsem jel uhyby + dyky a spokojenost.
Ahoj chtěl bych porosit pomoc

nevím jak rozdělit staty

Chci mít minotaura a člověka Válečníka ve předu a zloděje a mága vzadu, ale nevím jestli válečníkům mám dát něco do ůhybu a do magie ( protože magie je i na spec udery) a co dát zloději ....

Mag ten pojede jen vit a int.

Děkuji za jakoukoliv odpověď.
@Isair (30.04.2012 15:28): Pravdu díž, i když zrovna já jsem na to nějak extra nemyslel a v půlce hry se mi začlo dít to, že jsem v inventáři už neměl místo, nebo jsem začal nabírat příliš váhy, právě kvůli nadměrnému množství loučí, takže jsem prostě začal vyhazovat. A od nalezení té modré kouzelnické koule, která sama vyzařovala poměrně silné světlo, jsem na louče hodil bobek úplně.
@hellhouse99 (30.04.2012 13:51): Aby si se nedivil. Dojde na puzzly, na kterých budeš muset spotřebovat slušné množství předmětů (které už nemusíš mít možnost získat zpátky). Taky ale třeba pořád uvolňovat místo v inventáři na důležitější věci. Jestli máš ale 8 kopí a 8 štítů a seš na druhém podlaží, tak to bez výčitek klidně zahoď.
Je někde ve hře nějaký obchodník, kde můžu později prodat nalezené předměty? Jsem teprve ve druhém patře, tak mě jen zajímá jestli se mám tahat s předměty nebo je nechat napospas
Tak nevím, jestli to někdy dohraju. Ty klikací souboje mě vyloženě iritují. Je nějaký jiný způsob, jak útočit, aniž bych pořád klikal pravým tlačítkem myši na zbraně?
Teda desítka mi dává pěkně zabrat. Devítka byla v porovnání docela procházka modrým sadem, mi příjde.
@valcik (22.04.2012 20:38): Tak tam jsem byl taky v té 13. Ale nevšim jsem si, že v těch celách je pytlík (klíč?) po stisknutí tlačítka na zdi se jen přesune do jiné cely až pak zmizí uplně - předpokládám že se objeví někde na dostupném místě. Zahajuju soutěž o ten největší Slowrun.

Edit: @valcik (22.04.2012 20:38): Díky za tip. Už jsem našel. A přitom je to tak jednoduchý. Prostě se musím víc koukat kolem sebe :-)
@hellhouse99 (22.04.2012 19:41): Hups, tak to je iná mreža, než som myslel. Pardon. Na Gamebanshee sa už objavil kompletný návod, ale čítaním si pokazíš hru! V každom prípade, tu je mapa druhého podlažia, kľúče sú v miestnostiach 10 a 13. K trinástke sa dostaneš cez teleport, ten má číslo 11.
http://www.gamebanshee.com/legendofgrimrock/walkthrough/level2.php
(Predtým som písal o kľúči číslo 6, ten si už našiel.:)
Kdyby někdo náhodou nevěděl co s časem, jistý pongsifu už zhotovil speedrun, ve kterém hru dohrál v čase 1:01:52 s dvěma bojovníky, jedním kouzelníkem a jednou zlodějkou na lehkou obtížnost - http://www.youtube.com/watch?v=emUW0Yka-fQ. Dle jeho výzkumu se s trochu těžším segmentováním dá s více méně stejnou strategií na tutéž obtížnost dohrát hru za nějakých 45 minut, páč je to z větší části čistě o šťastném nepřátelském spawnování.

Zmiňuju se o tom z toho důvodu, že tím LoG dost možná sklidil další rekord - takhle brzy po vydání žádnou hru ještě nikdy nikdo nespeedrunnul (aspoň podle SDA). ^_^
Tož ta devítka byla věru ďábelská konkrétně tedy Temple Grounds...ty respawnující se modrý dinosaur-like obludy mě solidně potrápily...a pak i některé ty hádanky, že. No, teď to vidím na backtrack do šestky, resp. jedenáctky, if you know what I mean. T_T
Jo, o devítce jsem tu toho slyšel už hodně. Těším se. ^_^ Nicméně už v osmičce začalo opět poměrně pozvolna ale hezky přituhovat. Ty elektrobóly jsou roztomilé. >_> (a dva ogříci v úzkých chodbách najednou společně s pavouky a těma hořícíma lítacíma potvorama taky nebyly úplně snadná překážka).
Statistiky těsně před vstupem do osmého podlaží.
Ani nevím, proč se s tím chlubím. Asi jsem na sebe docela pyšnej. T_T Ten sedmý level mi ale celkově přišel nějak divně lehkej s vyjímkou tamním železných dveří, které jsem prostě nemohl otevřít, aniž bych nesnížil detaily a naboostnul si tak fps...trvalo skoro půl hodiny, než mě napadlo to zkusit >_>). Do teď obtížnost citelně rostla a najednou průchod s prstem v nose. A to jsem čekal, že slimes budou představovat větší problém. No ale předpokládám, že se to zase hezky nahodí do normy.
66/71 secretů, 4/7 treasures, 10/10 iron doors, u achievementů přesně nevím, anžto mi několik pater před koncem začal blbnout router a byl jsem tak nucen LoG dohrát v offline módu.

Určitě plánuji si to brzy rozehrát znovu s jinou partou... bylo to fajn.
To já to hrál 2x, s první skupinou do 10. patra, to jsem moc tajných skrýší nenašel nějak, pak jsem si složil jinou skupinku a s tou se mi hrálo o dost lépe, ale už jsem většinu hádanek vlastně věděl. Takže mi to trvalo kousek přes 9 hodin, 54 tajných skrýší objeveno, 4 poklady a 5 lebek nalezeno, 10 železných dveří otevřeno, 428 kouzel sesláno a 16 lektvarů namícháno, kroků 18330. Postavy jsem měl všechny čtyři na 13. lvl a tři z nich byly pár stovek exp od lvl 14. To jsem měl člověk ženská bojovnice pěstmi hbitá, minotaur bojovník s palicemi ve zbroji, lapka lizardman zaměřený na vraždění a dýky, insectoid ohnivý mág se spellcraftem.
Úspěchů 34/40, ale nějaký jsem vyhnal uměle jako míchání lektvarů, 500 seslaných kouzel a 100x hod kamenem, to bylo hned, stačilo dát každé postavě kámen. =)
Tak nakonec 64/71 secretu, 5/7 treasures, 10/10 iron doors, 31/40 achievementu (zadny nafarmeny, hazet 100x kamenem se mi fakt nechce). Dle Steamu jsem ve hre stravil nejakych 26 hodin, tak cca 3 hodiny z toho bylo idle, cisty herni cas 15 hodin dle statistiky ve hre.

A libilo :)
Tož ten slime dungeon je dobře brutální. Jsem si myslel, že když se tam vrátím až ze sedmýho levelu, budu dostatečně připravenej...a stejně jsem se musel natřikrát vracet ke krystalu. O.o
Mě na tom zatím vadí snad akorát fakt, že abych se něco dověděl o nějakým předmětu, musím ho nejdřív šoupnout do inventáře. Nějaké popup okénko, které by vyskakovalo rovnou, bych opravdu uvítal, páč inventář mám zpravidla zcela nacpán. ;__;
Což o to, hra mě taky bavila až do konce, ale dokážu si představit nějakou výraznější invenci, ať už by se týkala prostředí nebo třeba nepřátel. Každopádně i tak jak hra stojí, je to super.
Jestli si můžu dovolit poznámku k té tunější zatoulané vítce na účet rostoucího stereotypu a útočící nudy - Dokulhal jsem se sice teprv do sedmýho levelu, ale zatím mě to baví čím dál víc. R_R