Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Papyrus Design Group

USA
Založeno 1987, zrušeno 2004
Papyrus Design Group založil David Kaemmer s finanční podporou Omara Khudari v roce 1987. Od začátku se studio věnovalo vývoji závodních simulátorů s důrazem na realismus. Už jejich první simulace Indianapolis 500: The Simulation vydaná v roce 1989 je toho důkazem. Po čtyři roky zdokonalují tento koncept a v roce 1993 vydávají IndyCar Racing. Také se podílejí na vývoji několika nezávodních her, vesmírném simulátoru Project Nomad a strategii J.R.R. Tolkien's Riders of Rohan.

Ale zásadní úspěch přichází až v roce 1994 se simulací Nascar Racing, které se prodalo přes 1 milión kusů. Této značce se studio pilně věnuje a každoročně vydává další díl či přídavek. Až do roku 2003, kdy vychází poslední hra studia NASCAR Racing 2003 Season. Kromě NASCAR série má Papyrus Design Group na svědomí motocyklovou arkádu Road Rash (1996) a historický simulátor formule 1 Grand Prix Legends (1998).

V květnu 2004 vydavatel Vivendi Universal Games uzavírá studio. Brzy na to David Kaemmer skupuje práva zpátky a v září 2004 zakládá s Johnem Henry společnost iRacing.com Motorsports Simulations.

Nejlépe hodnocené hry