Kaos Studios je americký vývojářský tým založený v roce 2005 ve státě New York. Část zaměstnanců dříve pracovala u vývojářského studia Trauma Studios.
V roce 2008 vydalo Kaos svou první hru s názvem Frontlines: Fuel of War. Jednalo se o akci z první osoby, která se zaměřovala na fiktivní konflikt mezi Western Coalition (USA, EU) a Red Star Alliance (Čína, Rusko).
V součastné době (červen 2009) studio chystá FPS s názvem Homefront.
V roce 2008 vydalo Kaos svou první hru s názvem Frontlines: Fuel of War. Jednalo se o akci z první osoby, která se zaměřovala na fiktivní konflikt mezi Western Coalition (USA, EU) a Red Star Alliance (Čína, Rusko).
V součastné době (červen 2009) studio chystá FPS s názvem Homefront.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.