Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Kaos Studios Kaos Studios Kaos Studios Kaos Studios
USA
USA
USA
USA
Založeno 2005
Založeno 2006
Založeno 2006, zrušeno 2011
Založeno 2006, zrušeno 2011
Kaos Studios je americký vývojářský tým založený v roce 2005 ve státě New York. Část zaměstnanců dříve pracovala u vývojářského studia Trauma Studios.

V roce 2008 vydalo Kaos svou první hru s názvem Frontlines: Fuel of War. Jednalo se o akci z první osoby, která se zaměřovala na fiktivní konflikt mezi Western Coalition (USA, EU) a Red Star Alliance (Čína, Rusko).

V součastné době (červen 2009) studio chystá FPS s názvem Homefront.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.

O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.

V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.

O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.

V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.

Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.
Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.

O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.

V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.

Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.kaosstudios.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.kaosstudios.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.kaosstudios.com/)