Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květnu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.
První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.
5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.
V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květnu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.
V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.
Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.