Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Digital Anvil Digital Anvil Digital Anvil Digital Anvil
USA
USA
USA
USA
Založeno 1996, zrušeno 2006
Založeno 1996, zrušeno 2006
Založeno 1996, zrušeno 2006
Založeno 1996, zrušeno 2006
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.

Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.

První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.

5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.

V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.

V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.

Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.

Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.

První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.

5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.

V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xboxových her té doby.

V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.

Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.

Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.

První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.

5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.

V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.

V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.

Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Společnost Digital Anvil byla založena v roce 1996 známým herním vývojářem a autorem Wing Commandera Chrisem Robertsem, který s několika dalšími zaměstnanci opustil společnost Origin Systems.

Prakticky okamžitě byly oznámeny plány na čtyři hry: Conquest: Frontier Wars, Loose Cannon, Starlancer a Freelancer.

První vydanou hrou byl vesmírný simulátor Starlancer. Bohužel byl vydán v době, kdy o tyto simulátory byl pramalý zájem a prodejně tak naprosto zklamal. Další dvě plánovaná pokračování tak byla okamžitě zrušena.

5. prosince roku 2000 byla společnost Digital Anvil odkoupena Microsoftem, který provedl výrazné změny. Conquest: Frontier Wars a Loose Cannon byly okamžitě poslány k ledu (oboje koupil UbiSoft, první zmiňovaná nakonec opravdu vyšla v roce 2001, po Loose Cannon se slehla zem), do té doby neoznámená mlátička Brute Force, na které tým také pracoval, byla změněna na titul exkluzivně pro konzole Xbox a celý tým se tak mohl soustředit na Freelancera.

V březnu roku 2003 Freelancer skutečně vyšel a okamžitě se stal prodejním hitem. V květnu téhož roku vyšla i výše zmíněná mlátička Brute Force, která se rovněž stala jednou z nejlépe prodávajících Xbox her té doby.

V roce 2005 přeřadilo vedení Microsoftu většinu zaměstnanců Digital Anvil do studia Microsoft Game Studios a k 31. lednu roku 2006 studio Digital Anvil oficiálně zrušil.

Zajímavost: Studio Digital Anvil se v roce 1999 oficiálně podílelo na tvorbě speciálních efektů pro film Wing Commander.
Oficiální stránky vývojáře (http://)