
Diskuze
snad je zachrani druhy dil Homefrontu, ktery odkoupili od THQ
@orromis (23.06.2014 17:35): podle tebe jo, podle mě ne, jelikož je to kopie 1:1 Farcry a ten byl i na svou dobu průměr :)
@Arc (23.06.2014 17:04): První Crysis nebyl jen benchmark, byla to slušná FPS na tehdejší a dokonce i dnešní poměry...
@orromis (23.06.2014 11:15): no já také doufám že to neovlivní licencování enginu (Star Citizen, ArmoredWarfare, KC:D, a další)¨a naprosto souhlasím, že Crysis jakožto PC-only benchmark totálně zazdili, Ryse smysl má, je to Console-only benchmark :D (téměř)
@mazar1234 (22.06.2014 14:18): Je to tím, že poslední dobrou hru vydali v roce 2007 a engine samotný neufinancuje tolik lidí...
Tím, že Crysis posouvali víc k CoD (co do stylu hraní - koridor, žádná volnost), zazdili celou značku.
O dalších projektech se ani nedá mluvit... ten Ryse nedával vůbec smysl - filmový hack 'n' slash na toustrech od MS který má konkurovat konkurenčním God of War od studia, které se historicky vyznamenalo skvělými PC-only FPS a revoluční úrovní grafiky?
Bylo by fajn, kdyby povyhazovali většinu lidí, nechali jednu pobočku a pracovali pouze na CryEnginu a ideálně na nové FPS značce (která bude zaměřená na singleplayer).
Doufám, že problémy CryTeku nijak neovlivní ostatní hry vyvýjené na CryEnginu (Kingdom Come)
Tím, že Crysis posouvali víc k CoD (co do stylu hraní - koridor, žádná volnost), zazdili celou značku.
O dalších projektech se ani nedá mluvit... ten Ryse nedával vůbec smysl - filmový hack 'n' slash na toustrech od MS který má konkurovat konkurenčním God of War od studia, které se historicky vyznamenalo skvělými PC-only FPS a revoluční úrovní grafiky?
Bylo by fajn, kdyby povyhazovali většinu lidí, nechali jednu pobočku a pracovali pouze na CryEnginu a ideálně na nové FPS značce (která bude zaměřená na singleplayer).
Doufám, že problémy CryTeku nijak neovlivní ostatní hry vyvýjené na CryEnginu (Kingdom Come)
@MartinezZ (22.06.2014 14:10): Zeby to mohlo suvisiet aj s prechodom na Origin sracku? Slabe predaje Crysys.