Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Přemysl Sezemský • ČR - kraj Praha

Komentáře

The Darkness II

  • PC 80
Hru jsem získal v Humble 2K Bundlu.

Od Darkness II jsem nic nečekal, podíval jsem se na gameplay na youtube, řekl jsem si: "hm, naporcovat desítky zlořádů démonickými chapadly by nemuselo být špatné" a protože jsem neměl, co hrát, proč to nezkusit. Zajímal mě hlavně mechanismus chapadel a démonické schopnosti.

Předchozí příběh jsem neznal ani nezkoumal, skočil jsem do toho. Zábava to byla náramná, když je potřeba přebít zbraň, díky démonickým schopnostem je možné vyřešit situace i jinak než střelbou - jinak klasické FPS, ale je možno vylepšovat postavu a získávat další démonické či jiné schopnosti.

Příběh rámcově podobný filmu Shutter Island mě velice zaujal a nasadil mi brouka do hlavy. Temnotou vás provází malý skřet Darkling, jehož hlášky a reakce na mé tváři vzbudily nejeden úsměv. Celá koncepce se určitě vymyká klasickému hraní za dobro nebo zlo a to dělá příběh zajímavým. Jediným mínusem, ale pro někoho plusem, tak může být herní čas, který byl jen něco málo okolo 5 hodin - což si osobně spíš vykládám jako pět dobrých hodin zábavy. Grafická stránka hry odpovídá tomu, že jde o konverzi z konzolí a pravděpodobně nedošlo na žádnou velkou úpravu. Nicméně ani zastaralá grafika mi nějak nenarušila herní zážitek.
Moje hodnocení může být zkresleno cenou, za kterou jsem hru zakoupil.

Pro: Démonické schopnosti, příběh, několik hodin zábavy

+16

The Witcher 2: Assassins of Kings

  • PC 85
Na pokračování příběhu o zaklínači Geraltovi jsem minulý rok dlouho a netrpělivě čekal. Vyhlížel jsem veškeré novinky a zajímavosti. Po překvapivě výborném prvním dílu se bohužel neposunula dle mého laťka o moc výše.

Příběh se ze začátku rozjede ve velkém stylu a v první části hry, skutečně děláte to, co je zaklínači nepřirozenější, lovíte netvory a příšery. Poté následuje menší stagnace děje a úplně mi nesedla prostřední část příběhu a spíše jsem se nudil. Nicméně svět zaklínače je na tolik působivý a přesvědčivý, že vás pohltí a hru musíte dohrát. Hra je plná emocí, nerozhodujete se mezi dobrem a zlem, ale většinou mezi menším a větší zlem, přesně tak jak stvořil Andrej Sapkowski zaklínačův svět. A právě tyto morální dilema jsou hnacím motorem pro dohrání hry.

CD Projekt RED vytvořil krásný realistický svět na funkčním enginu, který od začátku netrpěl tolika bugy jako v dílu prvním. Bojový systém je ze začátku zmatečný, ale každý si ho postupem času osvojí. Zaklínač se v lecčem posunul dál a zlepšil, ale na první díl (Rozšířenou Edici) zkrátka nemá. Doufejme, že třetí díl využije přednosti obou předchozích dílů a my tak budeme moci putovat dalších 60 hodin světem Geralta z Rivie.

17. dubna 2012 vychází xbox verze a s ní i velký patch pro PC verzi.

Pro: Engine, značka, podpora od vývojářů i dlouho po vydání, detaily světa

Proti: Zklamal mě příběh

+17 +22 −5

Batman: Arkham City

  • PC 90
Rocksteady dokázali vytvořit skvělý otevřený svět, kde je hlavním hrdinou Batman, co víc si přát? Osvědčený Unreal Engine sedí přesně tomuhle typu bojovek a společně se skvělou značkou vytváří umělecké dílo. Hra mi vydržela celkem na dlouho a stále ještě nemám hru na 100%, dokončuju jednotlivé Riddly, lítám si po Arkham City a cítíme se přesně jako Batman.Tuto hru považuji za kvalitu a jednu z Must-Have titulů.

Pro: Všichni hlavní padouši Gothamu, skvělá hratelnost, vedlejší questy

Proti: K získání veškerého obsahu nutné koupit DLC

+24