Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers 2012

  • PC 35
Největším mínusem této hry je bohužel to, na čem by vlastně měla stavět. Mám na mysli tvorbu vlastního balíčku, která je zde tak omezená, že se vlastně o žádnou tvorbu ani nejedná.

Ve skutečnosti se celá strategie smrskla na volbu toho správného (předpřipraveného) balíčku proti soupeři, který vás zrovna čeká.

S jedním balíčkem se samozřejmě vyhrát dá, ale je to jen otázka náhody, nikoli umu složit si perfektní balíček.

Předpřipravených balíčků je sice hromada, ale bez tvorby opravdu vlastního to je nuda závislá opravdu jen na náhodě.

Pro znalé věci bych chtěl nastínit, jak moc je tu ona tvorba balíčku omezena.

V každém předpřipraveném balíčku máte cca 80 karet a vše co s takovým balíčkem můžete udělat je, že vyndáte některé karty, přičemž každá karta je zde zde v určitém počtu, který nelze zvýšit. Takže pokud máte k dispozici jen 2 karty daného druhu, ale chtěli byste 4...máte smůlu.

Karet "Lands" je v každém balíčku také pevný počet, který nelze měnit. Což naštve hlavně u balíčků závislých na více barvách. Řeknete si, že vyndáte karty určité barvy, ale počet a druh "Lands" prostě nezměníte...máte smůlu.

PS: Slovo optimalizace tvůrcům hry nejspíše nic neříká.

Pro: myšlenka

Proti: zpracování, téměř nulové možnosti při tvorbě balíčku

+2 +3 −1