Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin • 33 let • ČR - kraj Ústecký

Komentář

Přejít na komentáře

Hunted: The Demon's Forge

  • PC 80
Hunted mě zaujal už před několika měsíci, kdy jsem viděl několik gameplay videí. Na první pohled to sice je hra plná typických fantasy klišé, ale kdo potřebuje něco víc, když si chce trochu zastřílet z luku anebo zamlátit s mečem do všeho co se hýbe 

Když se nejdřív podívám na klady tak jednoznačně mě nejvíc zaujalo samotné střílení z luku, které doopravdy pěkně funguje. K dispozici máte tři druhy luků (rychlý, střední a pomalý) já jsem tedy používal jen ty nejpomalejší, protože pokud umíte alespoň trochu mířit tak hlavně v první polovině hry téměř cokoliv dáte na ránu. Navíc vám i trochu pomůže autoaim pokud se vám mířit nechce, ale na větší vzdálenost je značně nespolehlivý. Později se však začnou objevovat více obrněné potvory, kterým při použití autoaimu střelíte všechny šípy přímo do štítu. V těchto případech už to chce začít přesně mířit na hlavu anebo začít používat různé speciální šípy na prorážení zbroje a štítů.

Co se však týká střílení tak občas mě trochu štvali takové ty v dnešní době už typické dorážející super údery. Ono v prvních pár případech je hezké se podívat na animačku, kdy někoho efektním způsobem sejmete, ale později to spíš začne otravovat.

Další věcí, která se mi poměrně líbila, bylo samotné regulování nepřátel. Hra se nesnaží navyšovat obtížnost tím, že by na vás poslala celé armády, ale snaží se i o několik prvků, které zabrání přechodu do stereotypu. Kromě samotného obrnění nepřátel a nutnosti přesně mířit (alespoň u lučištnice, za kterou jsem hrál) občas musíte i někoho sejmout trochu zvláštním způsobem. Bohužel jsou to spíše výjimky, a pokud nehrajete na nejtěžší obtížnost tak ani není nutné hledat, kde má nepřítel slabinu.

Hra vám taky občas předhodí nějakou tu logickou hádanku. Jedná se, ale spíš o takové ty zapal louč anebo posuň šutr o metr doprava. Nic velkého, ale celkem to i potěšilo. Odměnou za takovéto hádanky jsou vám často epické zbraně, které sice nejsou na škodu, ale já osobně jsem je moc nepoužíval. Epické zbraně jsou totiž v základu horší, než ty normální, ale jsou vždy nabité nějakou speciální silou, takže například prvních 25 zásahů do nepřítele máte třeba třikrát tak větší útok, ale jakmile si epic vymlátíte/vystřílíte tak ho můžete zahodit. Z toho důvodu jsem je nepoužíval na začátku hry a radši jsem se držel zbraní s pevným útokem. Později však dostanete možnost mít u sebe dvě hlavní zbraně a tak jsem vždy u sebe měl nějaký ten epic v záloze, který rozhodně přišel vhod například proti bossům.

Za nejvíce znatelný zápor bych asi považoval samotné prostředí, kdy všude kolem vás jsou neviditelné stěny, takže nemůžete moc počítat s tím, že až na předem určená místa by, jste si mohli třeba někam vyskočit na skalku a odtamtud nepřátele pokropit šípy, ale to považuji spíš za takovou drobnost a nějak moc mě to netrápilo.

Když to shrnu tak mě Hunted vlastně ničím nezklamal i když přímo nějaké velké potěšení také nepřišlo. Nakonec snad jen dodám, že hra má dva konce (dobrý a zlý, jak je zvykem). Rozdíly mezi nimi však jsou pouze minimální, i když pokud si to dohrajete s dobrým koncem tak uvidíte možného budoucího bosse v dalším díle tím mám na mysli tu krysu co vyleze na konci ze suti :D, který bych určitě uvítal.

Pro: lukostřelba, narážky hlavních hrdinů

Proti: neviditelné stěny

+13