Kdyby Broken Steel neobsahoval tak markantní vylepšení původní hry, jednalo by se o dost podprůmerný DLC. Ale posunutí level capu na 30, "odemknutí" hraní i po skončení hlavní příběhové linie, velká spousta nového vybavení a taky pár nechutně silných monster, to je zatraceně velké pokušení.
Samotná hratelnost Broken Steelu je založená hlavně na akci, ale taky na opruzujícím cestování z jednoho konce mapy na druhý (pokud někdo necheatuje s Fast Travel). Akce je tady tolik, že je to až na škodu. Jeden silný protivník střídá druhého, ke konci už to jsou opravdu neřízená jatka - máte k dispozici to nejlepší vybavení, munice je všude v množství větším než velkém a vaše postava už jistě dosáhla třicátého levelu.
Mezi DLC přídavky pro Fallout 3 tak moje očekávání splnil jen vynikající The Pitt.
Samotná hratelnost Broken Steelu je založená hlavně na akci, ale taky na opruzujícím cestování z jednoho konce mapy na druhý (pokud někdo necheatuje s Fast Travel). Akce je tady tolik, že je to až na škodu. Jeden silný protivník střídá druhého, ke konci už to jsou opravdu neřízená jatka - máte k dispozici to nejlepší vybavení, munice je všude v množství větším než velkém a vaše postava už jistě dosáhla třicátého levelu.
Mezi DLC přídavky pro Fallout 3 tak moje očekávání splnil jen vynikající The Pitt.