Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Syder Arcade

  • PC 40
Zasekl jsem se v třetí misi (což je půlka kampaně), která se mi nepodařila dokončit. Možná jsem tak neschopnej, ale měl jsem ze hry takový podivný dojem. V kampani jsou hned od začátku odemčeny všechny mise, což je zvláštní. Systém progrese mé vesmírné lodě mi unikl zcela. Občas misi začínám s vylepšenými zbraněmi (zřejmě přenesenými z minulé mise), občas začínám s úplně základními "plivátky", kterými je problém kohokoliv sestřelit. Nerozklíčoval jsem, kdy nastává která varianta. Ale dávám tomu částečnou vinu za to, proč jsem se nebyl schopen posunout dál. Pokročilá mise se základní zbraní mi přišla nereálná.

Druhý problém jsem měl s vizuálem. Ačkoliv je hra graficky moc pěkná, tak se na displeji odehrává přílišný vizuální chaos a jde to jen velmi těžko sledovat. Některá herní pozadí neposkytují dostatečný kontrast pro lodě a střely nepřátel. Zároveň hra dost často velmi oddálí obraz a vaše loď se stane hodně prťavou. V záplavě střel a efektů jsem ji dost často ztrácel z očí (přešel jsem kvůli tomu z notebookového displeje na velký externí monitor, ale moc to nepomohlo).

Co mi přišlo zpočátku hodně sympatické je velké množství grafických filtrů, který se dá obraz hry prohnat, a můžete si simulovat vzhled třeba Amigy, Commodoru, Herkulesu, VGA, atd. Jenže když si s tím přestane hrát v menu a pustíte si reálnou hru, tak zjistíte, že ačkoliv je to "cool", tak hra na to prostě připravená není - v některých situacích má např. pozadí úplně stejnou barvu jako střely nepřátel. Takže je to jen efekt pro efekt, bohužel.

Celkové hodnocení: Nic moc
+8