Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš • 29 let • Lékař • Kroměříž (ČR - kraj Zlínský)

Komentář

Přejít na komentáře

Vietcong: Fist Alpha

  • PC 70
Poměrně viditelné grafické vylepšení přináší zásadní nešvar tohoto datadisku. Nepřátelé na rozdíl od hráče totiž vidí a bez problému střílí přes vylepšené modely keřů a travin, hráč však na to prakticky nemá šanci reagovat, což může vést k frustraci. Je tak potřeba postupovat ještě opatrněji než v původní hře a hustým porostům je nejlépe se vyhýbat.

Nevím, jestli jsem měl jenom smůlu, ale mnou kritizovaná AI v původní hře tady povýšila ještě na úplně jiný level. Na zmateného a zasekávajícího stopaře jsem po chvilce zanevřel, stejně jako na neustále umírající ostatní členy týmu, kterým vedl právě stopař Lim, který se nebojácně vrhal do vřav boje a neustále chcípal, až nakonec naštěstí chcípl úplně a mohl ho tak vystřídat starý známý sympaťák Nhut. V poslední stealth misi jsem musel celý tým nechat na začátku a vše si zařídit sám, protože parťákům byl nějaký alarm u zádele. To v původní hře jsem se k těmto krokům vůbec uchylovat nemusel a povětšinou se na svou jednotku mohl spolehnout.

Doplnění událostí před příběhem původní hry je myšlenka pěkná, nicméně je tím jasné, kdo přežije a kdo ne a pryč je tak strach o sympatického parťáka, který hráč mohl prožívat v původní hře. Osud hlavního hrdiny je tím též dopředu zpečetěn. I když Douglas nebyl úplně bez charismatu, za to, že si nepsal deník, pravděpodobně dostal, co si zasloužil.

Fist Alpha tak jako krátké doplnění původní hry obstojí, sráží ji však na kolena chyby vyskytující se již v původní hře, zde však gradující do mnohem větších rozměrů.

Pro: doplnění příběhu, grafické vylepšení, atmosféra, hudba, dabing

Proti: nepřátelé vidí a střílí přes křoví, krátké, ještě tupější AI než v původní hře, nefungující stealth

+26