Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

The Room Two

  • PC 70
Příběh hry The Room Two přímo navazuje na konec prvního dílu, kde hráč zůstal uvězněn v null dimenzi. Na začátku vidíme stůl s dopisem od někoho s monogramem A.S. Hráč má stále k dispozici kukátko z prvního dílu, jenže došlo k rozbití jeho čočky. A.S. však v dopise naznačuje, že nám nechal v místnosti něco, díky čemu zase uvidíme. A tím je nová červená čočka, která je schovaná v krabici na druhém stole. Prostřednictvím vylepšeného kukátka a dalších předmětů pak hráč časem nalézá tajné dveře (musí se na ně podívat pod správným úhlem), kterými se dostane do další místnosti.

Takhle začíná druhý díl povedené logické hry, spočívající ve zkoumání a zdolávání jednoduchých hlavolamů a trezorů. Oproti jedničce, kde se vše odehrávalo v jedné místnosti je nyní hra rozdělena do kapitol. Každá z nich reprezentuje samostatnou místnost, ve které nalézáme dopisy od tajemného A.S. a hlavně další a další puzzly. Cílem každé kapitoly je najít dveře do další místnosti.

Hra je prakticky totožná s jedničkou, je intuitivní a nikterak složitá. V případě problému s řešením je pro hráče opět připravena několika fázová nápověda. Obecně lze říci že ten, kdo se bavil u jedničky, se bude jistě bavit i dvojky.
+7