Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Han22

Han22

Martin Halilovič • 42 let • Brno (ČR - kraj Jihomoravský)

Komentář

Přejít na komentáře

Comix Zone

  • PC 65
Comix Zone jsem měl kdysi dost rád. Byla to taková velice neobvyklá a originální arkáda, ať už zpracováním či příběhem.

V příběhu se komixový kreslíř dostává doprostřed svého comixu, aby se v 3*2 kolech postavil svému výtvoru, ďábelskému záporákovi, jehož jméno už jsem stihl zapomenout. Radami a ženským elementem mu pomáhá Alissa a neocenitelnou pomocí je krysák Roadkill, který dokáže vyhrabat skryté bonusy na obrazovce.

Líbilo se mi i zpracování, které se odehrává v comixových oknech, přičemž samotné okna lze procházet, občas je možnost si vybrat ze dvou cest, občas hra využívá prostředí a tak okraje oken jdou probourat, či naopak začnou hořet. Během putování můžete najít i další pomoc - bombu, dynamit, nůž, léčení či pěst ničící všechno na obrazovce. Hlavní hrdina navíc všechno stylově komentuje.

Potud všechno super, jenže je tu ještě hra a ta prostě není zábavná. Comix Zone je beat´m´up, což znamená mlátičku se spoustou protivníků. Obyčejný kreslíř čistě náhodou umí špičkově karate, můžete využít tří různých komb a zhruba do půlky je to parádní zábava. Likvidujete nepřátele v New Yorku, Tibetu a v jaderné základně, bojujete, ničíte pasti. Jenže hra je kraťoučká, dá se dohrát za půl hodiny a tvůrci to tušili. Od půlky proto nastřelili šílenou obtížnost. Nepřátelé tak vykryjí 90% úderů, hází "kouzla" jak ve Street Fighteru, létají vzduchem, na obrazovce jsou až tři najednou a bossové jsou také chuťovka. Proti sobě navíc máte překážky, které musíte často rozbít pěstmi, což Vám ubírá životy. Na konci je boss, kterého musíte zabít včas, jinak se Alissa utopí. Narazíte i několik skoků, přičemž pád do propasti znamená game over - jak bylo v 90. letech zvykem, máte 1 život, žádné continue...

Přiznávám ta obtížnost mi hru znechutila, podotýkám hrál jsem na easy a stejně. Tvůrci to měli udělat delší, aby jim hra vydržela a neprodlužovat hratelnost neustálým opakováním kol. Nakonec jsem to "dohrál" s pomocí cheatu na přeskakování úrovní s pocitem, že jsem hru vlastně nepokořil. To se mi povedlo kdysi a dalo mi to zabrat spoustu dní, dnes už na to nemám nervy.

PS: Velikým ulehčením, o kterém Vám samozřejmě nikdo neřekne je takový drobný podvod. Podržíte útok, Sketch utrhne kus papíru, vyrobí vlaštovku, která zabije/zničí vše v dráze letu. Jen to stojí čas a energii.
+17