No co napsat. Čtvrtý díl jsem původně jen spustil, že se podívám jak vypadá. Poté co jsem 4 kola vyhrál na první pokus bez sebemenších problémů mi došlo, že s obtížností je ámen a měl jsem pravdu. Za hodinu bezstarostné pařby dohráno.
Čtverka už je opravdu nastavovaná kaše. Je tu 9 kol, které se většinou odehrávají v nemocnici. Opět je tu doktor Nemesis, který unesl Delberta, tvůrci dokonce použili jako "outro" stejný obrázek jak ve třetím díle. Grafika je celkem hezká, některé lokace v nemocnici se povedly (elektrošoková léčba, chirurgie), problém je že se celých 9 kol opakuje stále dokola totéž prostředí (bludiště v nemocnici, požární schodiště s vypínači silových polí).
Dave opět bezchybně míří nahoru i dolů, poprvé nemusí dobíjet, občas dostane brokovnici s rozptylem, kola jsou krátká a vesměs lineární. Nepřátelé tvoří z 90% pacienti či sestry s nožem, které než k Vám dojdou, tak jsou rozstříleni na kaši, ideálně zespodu z jiného patra. Jen v jednom kole jsou pekelní psi, kteří mě dělali problémy a u kterých jsem párkrát zařval.
Po šíleně obtížných předchozích dílech nabízí čtverka opačný extrém - za hodinku bezstarostné pařby se dostanete do posledního kola, kde do šéfa našijete pár salv z rozptylové brokovnice a konec. Nemám rád frustraci ani hardcore obtížnost, ale tohle byla až nudná zívačka, která se vyhrála prakticky sama a to se mi taky nelíbí. Navíc jsem měl silný pocit, že čtverka byla vydaná jen za účelem splácat pár úrovní a vydělat další peníze. Proto jen 50%.
Čtverka už je opravdu nastavovaná kaše. Je tu 9 kol, které se většinou odehrávají v nemocnici. Opět je tu doktor Nemesis, který unesl Delberta, tvůrci dokonce použili jako "outro" stejný obrázek jak ve třetím díle. Grafika je celkem hezká, některé lokace v nemocnici se povedly (elektrošoková léčba, chirurgie), problém je že se celých 9 kol opakuje stále dokola totéž prostředí (bludiště v nemocnici, požární schodiště s vypínači silových polí).
Dave opět bezchybně míří nahoru i dolů, poprvé nemusí dobíjet, občas dostane brokovnici s rozptylem, kola jsou krátká a vesměs lineární. Nepřátelé tvoří z 90% pacienti či sestry s nožem, které než k Vám dojdou, tak jsou rozstříleni na kaši, ideálně zespodu z jiného patra. Jen v jednom kole jsou pekelní psi, kteří mě dělali problémy a u kterých jsem párkrát zařval.
Po šíleně obtížných předchozích dílech nabízí čtverka opačný extrém - za hodinku bezstarostné pařby se dostanete do posledního kola, kde do šéfa našijete pár salv z rozptylové brokovnice a konec. Nemám rád frustraci ani hardcore obtížnost, ale tohle byla až nudná zívačka, která se vyhrála prakticky sama a to se mi taky nelíbí. Navíc jsem měl silný pocit, že čtverka byla vydaná jen za účelem splácat pár úrovní a vydělat další peníze. Proto jen 50%.