Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Petr Pelech • 26 let • Pomáhání pocestným • ČR - kraj Praha

Komentář

Přejít na komentáře

Skyhill

  • PC 40
Skyhill bych přirovnal k suflé, které na první pohled vypadá chutně, tak chutně, že si říkáte, sakra, proč jsem tento pokrm neobjevil dříve? Tak se na něho vrhnete, zakousnete se a zjistíte, že to suflé je pouze obyčejná suchá bábovka...

Skyhill má zajímavý, a dle mého neokoukaný koncept, bydlíte na špici sto patrového hotelu a k vašemu neštěstí začne jaderná válka. Jak rozhodně všichni z hodin fyziky a mechaniky víme, mrakodrapy vydrží výbuch jaderné exploze a k tomu všemu lidé uvnitř ní jsou v dokonalém bezpečí. Tedy... Jenom hlavní hrdina byl. No a pár dní na to se rozhodnete, že než abyste umřeli hlady, tak se radši necháte sežrat mutantem a probijete si cestu hotelem ven... dolů.

Po hotelu se pohybujete tak, že klikáte tam, kam má hlavní hrdina jít, jestli po schodech dolů, nahoru, do výtahu, či do jednoho ze dvou pokojů, které se v patře nacházejí. Přičemž v každé místnosti můžete lootit. Při troše štěstí narazíte hned na zbraň, kterou se vybavíte. Posléze postupujete hotelem, až narazíte na svého prvního mutanta! Soubojový systém je prostý, buď bezhlavě klikáte, což je k ničemu, jelikož Skyhill má turn-based souboje anebo si můžete vybrat kam potvoru trefíte, buďto do hlavy, do končetin či do těla, přičemž každá z možností má zobrazené procento, jakou máte pravděpodobnost, že se trefíte a kolik potvoře uberete životů. Poté posbíráte ixpéčka, levlujete se a poté svoji postavu vylepšujete ve čtyřech různých kategorií - síla, rychlost, obratnost a přesnost. Třeba na to, abyste mohli používat sekáček na maso, tak potřebujete 7 bodů obratnosti. Čím vyšší poté máte danou schopnost, tím silnější můžete dávat rány. Dále poté lootíte, sbíráte jídlo, lékárničky, či jiné předměty, pomocí kterých si můžete vylepšovat váš apartmán nebo můžete opravovat výtah, pomocí kterého lépe cestujete po hotelu, nebo můžete craftit zbraně, jídlo, či lékárničky. Taktéž se vám může stát, že narazíte na "překupníka", se kterým můžete vyměnit předmět za nějakou lepší zbraň.

Rozhodně si říkáte, že to všechno zní super, ale opak je pravdou. Hra se doopravdy rychle okouká. Skyhill obsahuje sedm potvor, které se dokola opakují, souboje se pro vás stanou prachsprosté klikačky a celkově hra na mě působí nemastným a neslaným dojmem. Ze začátku vám je všechno párek, protože když umřete, tak o nic moc nepřijdete, než o pouhých 15 minut života a jedině když se dostanete za polovinu hotelu, tak teprve začíná to vzrůšo, které rychle skončí, protože buď vyhladovíte nebo vás zabije příšera, takže se opět vracíte na začátek. Po páté smrti si už říkáte, proč bych měl tuhle nudnou hru hrát dál? Protože po každé smrti vás čeká to stejné, najdi zbraň a zásoby, zabíjej potvory, umři, znova zopakuj. Rozhodně perky, které dostanete po smrti, jsou okořeněním gameplaye, ale také vás rychle omrzí. Když si vezmu jinou hru, která je taktéž o přežívání - 60 Seconds!, tak ta byla každou hrou zvláštní tím, jaké suroviny a předměty jste si vzali a jaké se vám stávají události. Kdyby alespoň takovýto druh "zpestření" Skyhill měl, rozhodně by se hra zvedla o úroveň víš (o patro níž).

Grafika se mi moc nelíbila, přišla mi, jako kdyby vypadla ze superher. Hudba je ale zdařilá, během hraní byla příjemná na poslech. Příběh mě nezajímal, rozhodně můžete zde sbírat časopisy, noviny, či kusy deníků, ale neměl jsem motivaci, se o to starat. Rozhodně jsem toho názoru, že Skyhill by si lépe vedl na telefonech, než-li na počítači, jelikož tak je podle mě utvořena, ale přesto bych u hry vydržel tři hodiny a poté na ni úplně zapomněl. Škoda, mohlo to dopadnout lépe...

Pro: Zajímavý koncept | Hudba | Perky

Proti: Hratelnost (která spíš sedne na mobily) | Grafika | Hra se rychle okouká | Opakující se monstra | Celkově nuda, nuda, nuda

+14