Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Turmoil

  • PC 65
Já vám nevím, fakt se musím divit za tak vysoké hodnocení. Přijde mi to trochu nespravedlivé vzhledem na jiné hry které mají 80 a víc %
TurmOil je na dnešní nároky hráčů až moc jednoduchá a omezená v možnostech. Grafika daleko pod průměr i když vím, že v takovýhle typech her o tu grafiku nejde, ale i tak mi to nedá.

Ve hře jsem aktivním hraním strávil 11 hodin a jsem skoro u konce. Máte dvě možnosti hraní 1) Kampaň 2) Single level mapu.
V kampani děláte dokola to samí, začínáte s 2000 dolary a hledáte ropu, (později plyn a diamanty). Každý level máte omezen časem. Hra má pro mě velmi záhadné praktiky jako příklad uvedu, že když narazíte na plynovou kapsu, tak jí musíte přepojit potrubím rovno k obchodníkovy a když plyn se začne pumpovat, tak se začne zvyšovat cena ropy.

Celé kouzlo hraní a taktiky je o správném načasování kdy ropu skladovat, prodávat anebo pumpovat plyn na navýšení ceny ropy a poté prodávat. Obtížnost se zvyšuje postupem času a to např tak, že se začnou generovat kameny, na které když narazíte zlomí se vrták.(To se dá vyřešit tak že za 30 000$ koupíte upgrade na vrták). Kampaň je postavena na soutěživosti kdy vy se zhošťujete jednoho ze 4 postav a cíl je vydělat na každý mapě co nejvíc peněz a ty poté správně investovat do upgradů anebo do možnostech které prodlouží čas na těžení anebo zrychlí rychlost prodeje a pohybu přepravy ropy.

Dle mého hra nevyužívá potenciál, který má. Např. by se dalo zakomponovat: síla tlaku, vlivy počasí, sesuny půdy, typy kvality těžený ropy která by se dala rafinovat v rafinerii. Také by nebylo špatný kdyby byla možnost vyrábět a prodávat benzín anebo jiné výrobky z ropy atd atd...

Pro: Neokoukaný koncept těžení ropy.

Proti: Jednoduchost, stále opakování toho samí a žádní změny v taktice. Nevyužitý potenciál

+11 +12 −1