Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Crysis 2

  • PC 15
Nejlépe vypadající hra poslední doby, aha, hlavně že se mi nehejbe! Možná je to tou ruštinou, co tam mám. Nechápu to, vypadá to uplně stejně jako AVP, který šlo na kancelářským stroji. Prostě grafiku uplně dokurvili, ani se mi v tom světle nelíbí. Asi pujdu s hodnocením hodně dolu.

Přečetl jsem si to po sobě, a není to tak hrozný, tak vám to sem házím v syrový formě. Jinak by to světlo vašich obrazovek ani nespatřilo. Crysis je určitě hra, která komentář zaslouží.

2016-11-10
Be fast
Be strong
Be invisible

2016-11-23
A ted se mám jako posrat, jo? O kolik let starší GRAW (zvlášt 2 z roku 2007) je mnohem detailnější, jak v objektech, tak v terénu. Zvuky ujdou, ale ty zbraně neznám – jsou to hybridy již existujících pistolí a pušek, a když má skutečný název, tak neodpovídá předloze. Hudební doprovod je návykový. Muzika vás sejme na první ránu...

Unik do světa virtuální reality, jako kdyby ta naše byla skutečná!

Je to něco na zpusob MW (jen mín scriptu) a predátora z AVP. Příšerně přehipovaná hra. Vlastně jsem nic nečekal, a tak mě ani tolik nezklamala. Po MW2 mi nabízí hezký srovnání s napul koridorovou, napul taktickou řežbou. Přináší nějaký nový prvky do hry, jako je nakukování za překážky pomocí stejného tlačítka, kterého používáte pro zoom. Skluz už znám z výše jmenovaného GRAW.

Asi nebudu hru ani nábožensky uctívat a vylepovat si plakáty s jejím logem u sebe v pokojíčku (stejně tam mám pořád Predátora). Začátek mě hrozně otrávil, ale jinak se to dá po malých dávkách dohrát. Hrál jsem to na 1360, aby se mi to nesekalo, s podporou DX 11. U FPS by mi stačilo i 1024, kdybych neměl tak obrovskej monitor (21). Vážně je v nastavení grafiky nejnižší rozlišení HIGH? Všem doporučuju vypnout motion blur, aby se to hejbalo, pak je to normálně náročná hra, dokonce i líp vypadá. Těšil jsem se na emzáky, abych je mohl porovnat s těma z Half-Life, a docela ušli. Nemáte pocit, že na vás utočí brouci z Klendathu, ale Skarjové z Pali. Ještě mi hra trochu svým podáním připomínala Human Revoltuon, to asi ten nano-oblek a ruzný vychytávky nebo hlas z intercommu. Vlastně mi to připomnělo i nedávno shlédnuteho Iron-mana (hroznej kreten). Mám radši hrdiny, kteří využívají svých přirozených schopností než nano-technologie. Ty mají totiž své schopnosti od Boha, nikoli od Satana, kterej nás tímdle svinstvem krmí! Pokusí se zničit Boží dílo, narušit přirozenej řád, což se mu dnes už povedlo a je neuvěřitelný sledovat, jak se tento dávný odkaz naplnuje. Dokonce někteří z těch, které jsem považoval za lidi s nadhledem větším než mám sám (zdravím tě Gordone), jeho svodum podlehli a naprosto slepě jdou v jeho stopách. Nicméně to už bych odbíhal od tématu FPS. Implantovat čip si muže nechat jen odpadlík od víry (kreten) a nano-oblek je pouze mezistupen, který k němu vede. Proboha, zastavte mě! Změnit si valstní DNA znamená zbavit se nároku na Boží království, věčný život, který vám v této formě Satan bude nabízet tady na Zemi! O co se snažím, pokud nejste zapsáni v Knize života, tak vás stejně nepřesvědčím.

Hráno na VETERAN v pohodě, a to si nemyslim, že jsem buhvíjak dobrej v FPS. Možná jsem zocelenej ze SWATu, kde se počítá každej zásah a pak následuje restart, takže si dávám bacha, ale že bych se plížil, to se zas říct nedá! Hra má dobrý efekty a fyzikální model, každá rozbitá výloha potěší. Inteligence nepřátel ujde. Nikdy jsem ji nijak nerozpoznal, nepřátelé mi přišli dost chytrý už v roce 1998, když se za mnou rozeběhli poté, co si mě všimli. Tady mě nevidí ani na metr, když nevypnu oblek! Prostě trochu jiný pravidla boje. Připomíná mi to i Starcraft, kde se mění taktika podle toho, co nepřítel používá za jednotky.

V přestřelkách mi to nejvíc připomíná FEAR, jen namísto zpomalení času máte k dispozici větší výdrž. Nejvíc si mě získaly ruzný možnosti nastavení pušky, i to, jak se s tím vypořádali. Super! Mám jen pár výtek. Když mám náboj v komoře, nemuže se odčítat jako první... Ten laser je akorát na efekt. Většinou se dá použít jen v kombinaci s NV (což tady není). Když vystřelím v režimu AUTO jednu ránu, má to zvukovej projev dávky.

2016-11-26
Dost v tom obleku vydržíte, ale stejně tak nepřítel, proto se mojí nejoblíbenější zbraní rychle stal těžkej kulomet, kterej jsem vždycky někde utrhl a pak zahodil, až když byl prázdnej. Granáty mohly dát pod jedno stisknutí klávesy, stejně tak ty miny a odpalovat je E-čkem. Ne proto, že by byla hra buhvíjak rychlá, ale střílí na vás několik debilu najednou a odevšad a každá vteřina by se hodila. Hraje se to jinak než Half-Life. Velká škoda, že nevyužili potenciálu robo-alienu a platí na ně stejný zbraně jako na lidi. V tom byl první Deus Ex moc dobrej a já mám tydle kombinovaný akce radši než obyčejný střílení.

Crysis má lepší i horší momenty. Někdy se to rozjede, že si klidně rádi zopakujete souboj, jindy na mě dýchá nuda a stereotyp. V ničem přímo není originální. Je to směs ruzných her a filmu z žánru sci-fi. Nový je pro mě jen systém výměny ruzného příslušenství na zbrani. Je jednoduchý a přehledný. Přitom si mužete složit zbran dle svých představ, ale mohli je dát na samostatné pozice, měl jsem se v tom trochu problém orientovat. Např 1, 2 primární, sekundární zbran, 3 pistole a 4 raketomet. Ruzný granáty na samostatný klávesy. Nebo 1 primální zbran, 2 pistole. Podvěsná výzbroj pak muže být pod tou samou klávesou (1) a Rate-of-Fire stranou. Trochu mě to mátlo, když jsem tím stejným tlačítkem přehazoval zbraně! U emzáku zase chyběly zásahový zony. Bylo jedno, kam je trefíte, nakonec se jim rozprskla hlava (možná to bylo jediný slabý místo). Ale líbilo se mi, jak odletovala po zásahu zed.

S těma statistikama se mi začíná dostávat pod kuži – vidím, že jsem se zlepšil ve střelbě o jedno pocento, protože od poloviny preferuju novější SCAR s lištou. Mám ted (když jsem to objevil) přes 500 mrtvejch, z toho 250 headshotu (jako snažim se trefovat na palici, ale občas vyprázdním i zásobník do zdi…).

Připomínalo mi:

- Modern Warfare (přestřelky)
- Half-life (vojáci vs emzáci)
- Gears Of War (emzáky)
- Deus Ex (nanotechnologie)
- FEAR (stylem superman)
- Predátora z AVP

Dohráno za dva dny.

2017 01-07
Hraju dál...

- 863 Kills
- 412 headshotu
- Přesnost 43,07%


Pro: hudební doprovod, vysoká znovuhratelnost

Proti: grafika

-22 +7 −29