Avatar v kině se mi vcelku líbil, a tak když jsem objevil hru, kde se děj odehrává ještě před událostmi ve filmu, musel jsem ji vyzkoušet. V průběhu hraní jsem zjistil, že příběh za moc nestojí, ale naštěstí na něm tento titul až tolik nestojí.
Hlavním tahákem hry je totiž neokoukaná v noci zářící pandorská příroda, která si do příchodu lidí žila vlastním životem, protože Na'vi ji nijak zvlášť neponičili. Je opravdu fascinující procházet se po Pandoře a jako Na'vi jezdit na Parakoni či Thanatorovi nebo dokonce létat na Křiklounech. Když jsem měl navíc k dispozici Pandorapedii, do které jsem doplňoval záznamy pomocí scanneru, měl jsem o zábavu postaráno. Po dokončení hry se sice celá zaplní sama, ale kdo by ty rozsáhlé záznamy četl najednou.
Avatara jsem dohrál i za RDA, ale jako třímetrový modrásek jsem se cítil daleko lépe, i když je pravda, že ZMP oblek mi dodával odvahu a trochu jsem si připadal jak při hraní Mechwarrioru. Díky zkušenostem, které jsem získal za ničení a zabíjení téměř všeho, co se hýbe (obzvláště u RDA), se zlepšovaly moje dovednosti, brnění i zbraně. Navíc se zkušenosti daly uplatnit i ve strategickém módu, kde se mi nakonec podařilo dobýt celou planetu.
Herní Avatar sice není žádnou dokonalou hrou, ale na to, že vývojářům z Ubisoft Montreal datum vydání určovala premiéra filmu, to nebylo až tak špatné. Škoda, že je to stále o tom samém, kdy se lokace alespoň trochu obměňují, ale mise jsou si hodně podobné. Naštěstí hru oživují výzvy, které jsem měl vždy chuť splnit co nejdříve.
Hlavním tahákem hry je totiž neokoukaná v noci zářící pandorská příroda, která si do příchodu lidí žila vlastním životem, protože Na'vi ji nijak zvlášť neponičili. Je opravdu fascinující procházet se po Pandoře a jako Na'vi jezdit na Parakoni či Thanatorovi nebo dokonce létat na Křiklounech. Když jsem měl navíc k dispozici Pandorapedii, do které jsem doplňoval záznamy pomocí scanneru, měl jsem o zábavu postaráno. Po dokončení hry se sice celá zaplní sama, ale kdo by ty rozsáhlé záznamy četl najednou.
Avatara jsem dohrál i za RDA, ale jako třímetrový modrásek jsem se cítil daleko lépe, i když je pravda, že ZMP oblek mi dodával odvahu a trochu jsem si připadal jak při hraní Mechwarrioru. Díky zkušenostem, které jsem získal za ničení a zabíjení téměř všeho, co se hýbe (obzvláště u RDA), se zlepšovaly moje dovednosti, brnění i zbraně. Navíc se zkušenosti daly uplatnit i ve strategickém módu, kde se mi nakonec podařilo dobýt celou planetu.
Herní Avatar sice není žádnou dokonalou hrou, ale na to, že vývojářům z Ubisoft Montreal datum vydání určovala premiéra filmu, to nebylo až tak špatné. Škoda, že je to stále o tom samém, kdy se lokace alespoň trochu obměňují, ale mise jsou si hodně podobné. Naštěstí hru oživují výzvy, které jsem měl vždy chuť splnit co nejdříve.
Pro: pandorská příroda, Pandorapedie, hra za Na'vi, strategický mód, výzvy
Proti: příběh, hra za RDA, stereotypní mise