Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Act of Aggression

  • PC 70
Nový uhel pohledu na starý dobrý RED ALERT.
Grafika hodně pokročila a to hlavně v efektech. Palebné kazetové rakety jsou úžasná podívaná. Taktéž nálety bombardérů je slast pro oči. Velmi zajímavé jsou budovy kde se stále něco děje.
Teď se podívejme na hlavní rysy:
EKONOMIKA
Máme 3 typy "surovin": $ = Ropa, Aluminium (hliník), Vzácní kovy. Druhé dvě jmenované těží rafinérie. Peníze máte z ropy anebo s obsazení Bank a jiných klíčových budov na mapě.
STRATEGIE
Dostal jsem se ke 3 typů jednotek jak to bývá pěchota, vozidla, letectvo.
Velmi důležité je vědět která jednotka je dobrá na určitý typ jednotky, např pěchota je účinná na vozidla pokud máte mariňáky vyzbrojené raketami anebo minomety. Ostřelovači jsou výborný proti jakékoliv pěchotě. Obě jmenované jsou ale totálně neúčinný proti letectvu a tu je potřeba zase mít protileteckou pěchotu.
Obdoba je aj ve vozidlech a také v leteckých jednotkách.
Ideální útoky: vrtulníky, bombardéry proti tankům atď.

Zajímavé zpestření je možnost postavit "nemocnici" s vrtulníkem který může zachraňovat zkušené vojáky z fronty a tyhle vojáky poté využít znova jako piloty anebo řidiče v nových tanků a letadlech.

Kampaň teda první dvě mise mi přišli jako kdyby koukám na film, hodně vela informací a málo hraní. Možná dále je to lepší ale nějak nikdy mě nebavila kampaň v hrách tohohle typu. (Nepočítám Starcraft,Warcraft )

Hru jsem si nekoupil jenom otestoval a proto nemám možnost zkusit multiplayer teda sem můj komentář nesahá.

Závěrem se musím zaměřit na slabiny a ty vidím hlavně v těžkém ovládaní jednotek. Stačí chvilka nepozornosti a přijdete o celou pěchotu jenom proto, že jste si nevšiml ostřelovače a tohle trápí aj CPU. Stačí si dobře postavit jednotky a CPU na vás utočí stylem jako ve starém Warcraft 1. Posílá jednotky na jistou smrt s 0 šancí uspět a uštědřit vám nějaké poškození. Je pravda, že používá aj nálety, ale když kontrolujete frontu a vidíte nálet stačí dopředu postavit protiletecké jednotky. CPU zaútočí a i když vidí, že dostává těžce na prdel nechá všechny jednotky vychcípat co není jenom špatná taktika CPU ale je to špatná ovládatelnost jednotek. Někdy se nevyplatí jednotky vůbec stěhovat z bojiště protože kým se otočí tak je po nich a nevím proč aj když mám stejnou jednotku jako nepřítel a moje jednotka prchá z bojiště, tak nepřátel při přenasledování je rychlejší a útek nemá smysl.

Pro: Grafika, obtížnost, taktika

Proti: Těžkopádnost, malé mapy

+10