Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin Lysý • 27 let • Nihilistický dispečer • Plzeň (ČR - kraj Plzeňský)

Komentář

Přejít na komentáře

Assassin's Creed III

  • PC 60
Proč ubi? Proč? Předešlé díly byli tak dobré a teď tahle nudná natahovaná pakárna která se přetvařuje jako drsná hra se vším všudy.
Ze začátku jsem se celkem těšil, hrál jsem to především kvůli zakončení toho příběhu z předešlých dílů kde byl skvělí. Začátek na mě působil velice kladně, živé prostředí a nová hezká grafika. Plutí do nového světa jsem si dokonce dal dvakrát. Dokonce hra za toho Slušňáka nebyla špatná, ale pak přišel ten zlom kdy hra šla do háje a vůbec mě nebavila. Nové mechaniky mi nic neříkali, lov byl zcela k ničemu, vylepšování panství taktéž. Hlavní hrdina se neustále musel chovat jako kokot který je neustále uražený a byl mi tudíž naprosto nesympatický. A proč mě hra tak nudila? Protože byla přesycená a natahnutá zbytečnostmi, charaktery mi nic neříkali a taky proto si je nepamatuji, tedy až na Washingtona a templářského záporáka, vedlejší aktivity jsou nudné a k ničemu.
Fatální bugy (jednohubky): V cutscéně zmizel na pozadí kůň ale stařeček si jel vesele s povozem dál, při vyslýchání kapitána se jednou Connor klepal jak při dvojitém epileptickém záchvatu, Connor jak debil skáče na předměty i když to nechci a působí to retardovaně a při procházce městem se do cesty zjevují lidi.

Na druhou stranu ale hra nebyla až tak špatná, Grafika byla pěkná a propracovaná, města opravdu žila, námořní a současné mise mě opravdu bavila a byli epické. Hru jsem dohrál především kvůli příběhu který mě ke konci zklamal a byl odfláknutý a jako trest za dohrání mi tvůrci dali extrémně dlouhé titulky které nešly přeskočit a vyjmenovali v nich snad i všechny uklizečky...

Pro: grafika, klasický AC OST, trailer, intro, první části hry, námořní a současné mise, minihry (dáma, a další)

Proti: nepřehlednost, nesympatiký hrdina, bugy, nedotaženost všeho, zahozený potenciál, zbytečná přecpanost a zdlouhavost, zakončení příběhu, voják do každé rodiny, optimilizace.

+20 +25 −5