Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

League of Legends

  • PC 85
Musím vyjádřit obdiv hlavně k původnímu nápadu mapy DOTA. Vytvořte 100+ hrdinů, lesní arénu a získáte nekonečnou variabilitu kde může proběhnou tisíc různých scénářů. Taktická hloubka je prostě masivní at už je to Dota Lolko Honko Dota2.... a přemýšlet nad kombinacemi hrdinů je výzva pro každého myslícího hráče. Unavit vás může leda koncept hry, nikoliv možnosti vašeho týmu.
Lolko oceňuji jakožto nejméně trestající MOBU s vyšším zaměřením na teamplay... kde ač vám goldy nemůžou jít do mínusu při umrtí, stále zachovává všechny dota principy a ještě přidává něco navíc. trocha slangu (stále je možné redukovat někomu příjem goldů na lajně, stále záleží na skillu, ale red blue buff, drak, baron, scalování spell casterů , supportů ,summoner spelly... přidávají to něco navíc... a vyvaženost itemů a abilitek v Lolku je dokonalá, ve hře prostě nejsou brutální mechaniky doty... žádné stun kladiva, BKBimunity, teleport dýky, chronosféry, pět sec stuny alchemisty, multistun ogra, blackholy... naopak CCčka jsou vždy max 2sec, či silnější item vám neslíbí faceroll ,ale jen třeba o 20procent větší dmg než soupeř, feedlej chlapík je silnej max jak dva normální, stále se dá zastavit)
Nicméně základy hry způsobují, že komunity těchto her jsou zpravidla extrémně nepřátelské. Kdo to kazí, nese vulgární následky. A průběhy hry můžou dopadnout tak, že místo zábavy skončíte maximálně vytočení. (Ovšem u Lolka či HotS bude vzteku nejméně). Proto nemůžu hodnotit více než 80. Vstup nováčka do kterékoliv MOBA bude vždy útrpný, často opak srandy.

Pro: znovuhratelnost, taktická hloubka, vyváženost

Proti: toxická komunita, občas je zábava jen na straně jednoho týmu

+15