Vzhledem k tomu, že na to nemám tolik čas a simulace je ideální na občasné vyblbnutí a právě i na omezeném okruhu Vám nabídne maximální požitek ze hry (zvlášt když demo obsahuje i dvě auta, přičemž jedno je s náhonem na předek a druhý je béemwé) tak není co řešit, dokud tomu nepropadnete naplno, protože jak jsem zjistil, moderní simulátory od SYMBINu vyžadují tolik pozornosti, že musíte být asi opravdový závodník, jinak ohrnete nos nad slupkou štavnatého pomeranče... Ted pujdu do extremu - nejrychlejší kolo se zapisuje do ghost modu, takže mužete závodit sami se sebou! Navíc nezřídka se stává, že z celého seriálu je jízdný jedinej okruh (Brands Hatch známe zpaměti), a to nemluvím o tom, že musím nastavovat minimum věcí kolem. Zjistil jsem taky, že arkádový spád Toky Racedrivera mě ve srovnání s Race nechává uplně klidným a nějaká kariéra místo zážitku na trati, které v sobě mají více předlohy pro skutečný příběh, mi fakt nestačí!
+2
+3
−1
Pro: SIMBIN, fyzika propojená s atmosférou. Právě třída WTCC se dá jet i na šipkách.
Proti: fakt nwm, nerozbil jsem zatím čelní sklo