Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Torchlight II

  • PC 90
Konečně jsem si našla čas a dohrála tuto skvělou hru! Pokračování Torchlight se opravdu povedlo. Můj přítel hraní odmítl s tím, že na něj je to moc barevné. Já tuto vlastnost naopak shledávám za pozitivní. Je tam opravdu spoustu fialové a to je má oblíbená barva, tak proč ne. Líbí se mi i spoustu příšerek, které jsou pro každou oblast specifické, až na pár výjimek. Co mě trochu vadí, jsou všudy přítomní roboti, různá zvířecí a rostlinná monstra jsou ok, ale ti roboti mi to nějak ruší.

Naopak musím vyzdvihnout možnost tvorby mazlíčka. Každý si určitě díky spoustě variant přijde na své. Mazlíčci nám nejen pomáhají v boji, ale dokonce díky nim odpadají otravné návštěvy vesnice kvůli prodeji předmětů nebo nákupu lahviček. Mazlík vše vyřídí za vás. Pokud vás omrzí jeho podoba, chytnete mu nějakou tu rybku a hned vedle sebe máte bojovného pavouka a podobně.

Oproti Torchlight I si zde dali tvůrci opravdu záležet, aby jste nechodili po milionech stejných uličkách a tunelech, každá jeskyně či les je něčím specifická a nikdy nemusíte jít 10 pater než narazíte na to co hledáte. Také jsem velmi ocenila portály, které se sami tvoří na konci lokace a vrátí vás buď zpátky na povrh (před danou jeskyň) nebo přímo do vesnice. Ušetříte tím nejel svitek portálu, ale hlavně čas strávený s načítáním do vesnice a zpět na lokaci kde jste skončili.

Velmi jsem ocenila přítomnost naváděcích hvězdiček, vykřičníků a otazníků v mapě, protože pokud opravdu poctivě procházíte každé zákoutí mapy, možná si vysloužíte nějaký ten vedlejší úkol navíc a pak by jste se snadno ztratili vtom, co ještě kde máte zabít.

Líbí se mi řešení vzkříšení, které si můžete sami zvolit podle toho o kolik peněz jste ochotni přijít. Máte možnost vzkříšení na místě za větší obnos peněz, vzkříšení na začátku lokace, kdy přijdete asi o 10% zlata a nebo ve vesnici, kdy nepřijdete ani o jeden halíř, ale pokud nemáte v dané lokaci portál, tak se pěkně proběhnete.
Pokud jako já zběsile paříte a někdy si ani neuvědomíte, že vám přibili body, které musíte navolit do vašich schopností, tak při načítání další lokace se vám to na obrazovce hezky připomene. Také vám tvůrci zkrátili čekání tím, že vám při načítání zobrazí možností různých vychytávek ve hře.

Bohužel se mi příliš nelíbí příběh, oproti příběhu například z Diabla II se v něm úplně ztrácím. Naopak oproti DII jsou zde hezky řešeny portály. Každý portál, ať už vytvořený svitkem nebo pevný je propojen, takže když si utvoříte například svitkem portál nemusíte nutně cestovat pouze do vesnice. Tím pádem se vám pak ani ve vesnici netvoří spoustu různých svitkových portálů a žádný utvoření ani po několikátém použití nezmizí. Také je výhodné, že každá věc v inventáři zabírá pouze jedno místo, takže nic nemusíte jako u Diabla přeskládávat, jen aby jste tam narvali ještě jeden šíp.

Každý jistě ocení možnost vybrání si vlastní odměny ze tří možností a jako bonus fázové portály (které se objeví po zabití šelmy, která se občas někde nečekaně objeví, portály jsou ale velmi náročné a plné krvelačných bestií, takže bez pořádné zásoby lahviček tam nechoďte).

Závěrem můžu už jen dodat, že se těším na třetí díl.

Pro: barevný svět, různorodá monstra, portály, naváděcí hvězdy

Proti: roboti, příběh

+34