Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor
Activision
Activision
Activision
Activision
PC
1997
PC
1997
PC
1997
PC
1997
Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor Zork: Grand Inquisitor
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Zork: Grand Inquisitor je další hrou ze světa Zork, který zažíval největší popularitu v 80. letech díky sérii textových adventur od herní společnosti Infocom, která je však podobně jako její předchůdce Zork Nemesis: The Forbidden Lands zpracována v trojrozměrné panoramatické grafice, kde se hráč může libovolně rozhlížet a pohybovat se po předem definovaných trajektoriích.

Hra začíná ve městě Port Foozle, kam právě dorazil hlavní hrdina - podomní prodavač vysavačů značky Perma Suck. Obchod mu ale kazí jedna maličkost, v obci se dostala k moci inkvizice, která zcela ovládla životy všech občanů, byl vyhlášen zákaz vycházení a obyvatelé na prahu svých domovů na nabízení a ukázky produktu v akci odpovídají pouze náboženskými litaniemi. Magi,e běžná pro svět Zork, je zde přísně zakázána a nad vším dohliží Grand Inquisitor Mir Yannick s pomocí společnosti Frobozz Electric. Těm, kdo poruší jejich pravidla, hrozí bolestivá totemizace, při které je nešťastníkovo tělo transformováno do formy kovového předmětu bez ztráty vědomí a schopnosti komunikovat.

Hlavní hrdina ve městě objeví lampu, do které byl tímto způsobem přeměněn mág a bývalý vůdce opozice Dalboz, který hlavnímu hrdinovi poslouží jako rádce a "dovede" ho do sídla místního odporu. Podaří se mu i s pomocí magie, kterou se v sídle opozice naučí používat, město od zlé inkvizice osvobodit?

Zork: Grand Inquisitor je poslední plnohodnotnou adventurou ze světa Zork. Vyšla v rozsahu 2 CD nebo 1 DVD ve verzích pro PC a Macintosh.
Zork: Grand Inquisitor je další hrou ze světa Zork, který zažíval největší popularitu v 80. letech díky sérii textových adventur od herní společnosti Infocom, která je však podobně jako její předchůdce Zork Nemesis: The Forbidden Lands zpracována v trojrozměrné panoramatické grafice, kde se hráč může libovolně rozhlížet a pohybovat se po předem definovaných trajektoriích.

Hra začíná ve městě Port Foozle, kam právě dorazil hlavní hrdina - podomní prodavač vysavačů značky Perma Suck. Obchod mu ale kazí jedna maličkost, v obci se dostala k moci inkvizice, která zcela ovládla životy všech občanů, byl vyhlášen zákaz vycházení a obyvatelé na prahu svých domovů na nabízení a ukázky produktu v akci odpovídají pouze náboženskými litaniemi. Magie, běžná pro svět Zork, je zde přísně zakázána a nad vším dohliží Grand Inquisitor Mir Yannick s pomocí společnosti Frobozz Electric. Těm, kdo poruší jejich pravidla, hrozí bolestivá totemizace, při které je nešťastníkovo tělo transformováno do formy kovového předmětu bez ztráty vědomí a schopnosti komunikovat.

Hlavní hrdina ve městě objeví lampu, do které byl tímto způsobem přeměněn mág a bývalý vůdce opozice Dalboz, který hlavnímu hrdinovi poslouží jako rádce a "dovede" ho do sídla místního odporu. Podaří se mu i s pomocí magie, kterou se v sídle opozice naučí používat, město od zlé inkvizice osvobodit?

Zork: Grand Inquisitor je poslední plnohodnotnou adventurou ze světa Zork. Vyšla v rozsahu 2 CD nebo 1 DVD ve verzích pro PC a Macintosh.
Zork: Grand Inquisitor je další hrou ze světa Zork, který zažíval největší popularitu v 80. letech díky sérii textových adventur od herní společnosti Infocom, která je však, podobně jako její předchůdce, Zork Nemesis: The Forbidden Lands zpracována v trojrozměrné panoramatické grafice, kde se hráč může libovolně rozhlížet a pohybovat se po předem definovaných trajektoriích.

Hra začíná ve městě Port Foozle, kam právě dorazil hlavní hrdina - podomní prodavač vysavačů značky Perma Suck. Obchod mu ale kazí jedna maličkost, v obci se dostala k moci inkvizice, která zcela ovládla životy všech občanů, byl vyhlášen zákaz vycházení a obyvatelé na prahu svých domovů na nabízení a ukázky produktu v akci odpovídají pouze náboženskými litaniemi. Magie, běžná pro svět Zork, je zde přísně zakázána a nad vším dohlíží Grand Inquisitor Mir Yannick s pomocí společnosti Frobozz Electric. Těm, kdo poruší jejich pravidla, hrozí bolestivá totemizace, při které je nešťastníkovo tělo transformováno do formy kovového předmětu bez ztráty vědomí a schopnosti komunikovat.

Hlavní hrdina ve městě objeví lampu, do které byl tímto způsobem přeměněn mág a bývalý vůdce opozice Dalboz, který hlavnímu hrdinovi poslouží jako rádce a "dovede" ho do sídla místního odporu. Podaří se mu i s pomocí magie, kterou se v sídle opozice naučí používat, město od zlé inkvizice osvobodit?

Zork: Grand Inquisitor je poslední plnohodnotnou adventurou ze světa Zork. Vyšla v rozsahu 2 CD nebo 1 DVD ve verzích pro PC a Macintosh.
Zork: Grand Inquisitor je další hrou ze světa Zork, který zažíval největší popularitu v 80. letech díky sérii textových adventur od herní společnosti Infocom, která je však, podobně jako její předchůdce, Zork Nemesis: The Forbidden Lands zpracována v trojrozměrné panoramatické grafice, kde se hráč může libovolně rozhlížet a pohybovat se po předem definovaných trajektoriích.

Hra začíná ve městě Port Foozle, kam právě dorazil hlavní hrdina - podomní prodavač vysavačů značky Perma Suck. Obchod mu ale kazí jedna maličkost, v obci se dostala k moci inkvizice, která zcela ovládla životy všech občanů, byl vyhlášen zákaz vycházení a obyvatelé na prahu svých domovů na nabízení a ukázky produktu v akci odpovídají pouze náboženskými litaniemi. Magie, běžná pro svět Zork, je zde přísně zakázána a nad vším dohlíží Grand Inquisitor Mir Yannick s pomocí společnosti Frobozz Electric. Těm, kdo poruší jejich pravidla, hrozí bolestivá totemizace, při které je nešťastníkovo tělo transformováno do formy kovového předmětu bez ztráty vědomí a schopnosti komunikovat.

Hlavní hrdina ve městě objeví lampu, do které byl tímto způsobem přeměněn mág a bývalý vůdce opozice Dalboz, který hlavnímu hrdinovi poslouží jako rádce a "dovede" ho do sídla místního odporu. Podaří se mu i s pomocí magie, kterou se v sídle opozice naučí používat, město od zlé inkvizice osvobodit?

Zork: Grand Inquisitor je poslední plnohodnotnou adventurou ze světa Zork. Vyšla v rozsahu 2 CD nebo 1 DVD ve verzích pro PC a Macintosh.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)