Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 90
Bez debat jeden z nejlepších walking simulátorů vůbec. I přes úctyhodný počet příběhů je každý z nich originální. Některé z nich jsou navíc opravdu perfektně zpracované a vryly se mi hodně pod kůži. Díky nim je hratelnost opravdu pestrá a přestože nejde o žádnou výzvu, zabaví dobře a každý si tu najde ty své, co ho osloví. Nebýt pro mě neuspokojivého závěru, šel bych klidně s hodnocením výše.
+13 +15 −2
  • PS4 100
Tak sem dneska dorazil tuhle adventuru. Ac jsem vubec netusil.co to bude za hru. Byl jsem hodne prekvapeny. V dobrem slova smyslu. Vsechno to bylo sice hodne depresivni ale celou hru jsem se uzasne bavil. Oproti napr vysokorozpoctovymu Assassin's Creed Origins kde pribeh byl chvilemi divny a nezivy, u tyhle hry jsem se bavil od a do z. Hru si mam chut zahrat znovu at kvuli pribehu tak i kvuli trofejkam, coz se u.jinych her nestava casto.

Líbil se mi i odkaz na hru The Unfinished Swan a tim se mi vratila nalada ji dohrat

Pro: Od zacatku do konce uzasny

Proti: Nemam nic

+9
  • PC 100
What Remains of Edith Finch je skvělá hra, která se vyznačuje originálními lokacemi a poutavým příběhem. Hra vás zavede do tajuplného domu rodiny Finch, ve kterém se postupně seznamujete s jednotlivými členy rodiny a odkrýváte jejich příběhy. 

 Co se mi na této hře líbilo, je především její atmosféra. Dům rodiny Finch je plný tajemna a záhad, a právě odkrývání těchto tajemství je velkou částí zábavy z hraní. Navíc se hra odehrává na různých lokacích v domě, což dodává hře spoustu zajímavostí a originality. 

 Další věc, která se mi na této hře líbila, je příběh. Každá postava má svůj vlastní a originální příběh a jak je postupně odkrýváte, získáváte lepší přehled o historii rodiny Finch a o tom, co se v domě skutečně děje. Příběh je poutavý a plný zvratů a napětí. 

Hru bych doporučil všem milovníkům originálních Indie her a hráčům, kteří mají rádí mysteriózní a tajemnou tématiku. Za mě jedna z nejlepších Indie her, která kdy vyšla

Pro: Příběh, atmosféra, grafika, gameplay

+9
  • PC 70
Od prvního předsmrtného příběhu, kdy se malá holka (budťo halucinací z hladu, nebo otravy poté, co dychtivě ďobla na okně pověšený rulík, na který jsem naivně odmítal kliknout) čtyřikrát promění v dravé zvíře, je jasné, že se na melancholické kreativitě nešetřilo. My máme v rodině ve sbírce taky pár originálních smrtí, která tu a tam souvisí například s chlastáním, ale tenhle barák byl ještě horší než Presleyovi. Dobré pro fascinaci je, že smrti nejsou vyloženě nadpřirozené, a přesný výklad je obvykle do jisté míry na člověku (u desáté postavy člověk trochu zcyniční).

Steam mně tvrdí, že jsem hru sejmul za dvě hodiny, což mimochodem považuju za dobře investovaných 200 korun/hod, to pokládám za velmi rozumnou herní dobu, bo nic delšího nejsem skoro schopen dohrát. Jak to může někdo natáhnout na dvojnásobek při tý linearitě a jasně danému postupu nechápu - asi jsem nechtíc nevybarvil všechny příběhy. Taky mně zaujalo, že se v půlce baráku svítilo jak na lesy. Jelikož si nepamatuju, že bych ze začátku nahazoval po pradědovi generátor, mám takovou teorii, že si to ta holka na konci hodila, když uviděla účtenky za elektřinu.
+8 +10 −2
  • PC --
Příjemný kousek na jedno odpoledne. Příběh je podán svižně a překvapivě je ve hře více "herních" prvků, než v typických walking simulátorech. Některé potěší, že není nutné pročítat stohy zdánlivě nedůležitých dokumentů nebo dopisů.

Pro: Dobrý příběh a nápaditá hratelnost.

Proti: Není možné příliš odbočit z připravené cesty.

+8 +9 −1
  • PS4 55
Tak ani nevím, co napsat. Bylo to hezké, mělo to příběh, dobrou hudbu, ale ...
... ale vlastně mi to ani nějak nebavilo. Prostě jsem to hrál, dohrál a smazal. Pořád, i když jsem to hrál i potom co jsem to dohrál mi to přišlo takové, nevím, divné/prázdné/nemastné neslané/ne-uvěřitelné, fakt nevím. Mě se to do vkusu netrefilo.

Pro: grafika, prostředí, hudba

Proti: zábavnost, styl vyprávění

+7 +9 −2
  • PS4 75
Hra je krátká o to intenzívnější i když chybi vyvrcholení.

Pro: napady, příběh, délka

Proti: závěr

+2 +5 −3