Králíci jsou v ohrožení a na jejich komunitu i zbytek živočichů obývajících les doléhají následky nebezpečného zemětřesení v srdci téhle divočiny a tou je posvátná sopka, po jejíž erupci jsou duchové lesa uvězněni. Některým z nich se podaří uniknout a snaží se vyhledat pomoc. Zde přichází na scénu náš protagonista – kočičí stvoření se schopnostmi měnit světy, ve kterých se nachází. To mu dává schopnosti, se kterými může vzniklou situaci vyřešit.
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).
Králíci jsou v ohrožení a na jejich komunitu i zbytek živočichů obývajících les doléhají následky nebezpečného zemětřesení v srdci téhle divočiny a tou je posvátná sopka, po jejíž erupci jsou duchové lesa uvězněni. Některým z nich se podaří uniknout a snaží se vyhledat pomoc. Zde přichází na scénu náš protagonista – kočičí stvoření se schopnostmi měnit světy, ve kterých se nachází. To mu dává schopnosti, se kterými může vzniklou situaci vyřešit.
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).
Králíci jsou v ohrožení a na jejich komunitu i zbytek živočichů obývajících les doléhají následky nebezpečného zemětřesení v srdci téhle divočiny a tou je posvátná sopka, po jejíž erupci jsou duchové lesa uvězněni. Některým z nich se podaří uniknout a snaží se vyhledat pomoc. Zde přichází na scénu náš protagonista – kočičí stvoření se schopnostmi měnit světy, ve kterých se nachází. To mu dává schopnosti, se kterými může vzniklou situaci vyřešit.
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).
Wenjia vychází dějově z čínských legend a tamní kultury, ale tvůrci zcela jistě nezapřou značnou inspiraci především v titulu Ori and the Blind Forest (2015), zejména co se stylizace týče. Hratelnost je ale spíše logického rázu a naše kočičí hrdinka má k pacifismu velmi blízko. K cíli hry, kterým je dostat do bezpečí co nejvíce duší, lze dojít jen logickým postupem, ve kterém je hráč nucen chytře využívat přepínání mezi světy a jejich možnosti. Těmi jsou levitace a teleportace a navíc se mění i prostředí a jejich plošinky. Náplň hry se tak jistě více podobá například hře Seasons after Fall (2016).