Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2

Wasteland 2: Director's Cut

Wasteland 2: Director's Cut

Wasteland 2: Director's Cut

Wasteland 2: Director's Cut

Wasteland 2: Director's Cut

Wasteland 2: Director's Cut

inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
inXile Entertainment
PC
19.09.2014
PC
19.09.2014
PC
19.09.2014
PC
19.09.2014
PS4XOne
13.10.2015
PC
19.09.2014
PS4XOne
13.10.2015
Switch
13.09.2018
PC
19.09.2014
PS4XOne
13.10.2015
Switch
13.09.2018
PC
19.09.2014
PS4XOne
13.10.2015
Switch
13.09.2018
PS5
kompatibilní
PC
19.09.2014
PS4XOne
13.10.2015
Switch
13.09.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2 Wasteland 2
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.

Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.

13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.