Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Warlords Battlecry

30.06.2000
72
15 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Warlords Battlecry je 2D real-time strategie s RPG prvky. Hra nabízí hlavní kampaň, která obsahuje 36 misí, skirmish a možnost hrát přes LAN a internet. Příběh se točí kolem dvou magických slz/kamenů, které spadly z nočního nebe. Modrá slza Navarra dává život a rudá slza Lucifus ho zase bere. O tyto mocné artefakty se samozřejmě strhne válka. Před začátkem kampaně si hráč zvolí hrdinu se speciálními schopnostmi, který ho bude provázet po celou hru a jehož smrt znamená konec mise (ne ve skirmishi). K dispozici je celkem 9 ras (lidé, orkové, trpaslíci, elfové...), lišící se vzhledem a vlastnostmi jednotek.

Ve hře klasicky stavíte základnu, kasárny a další podpůrné budovy, a snažíte se naverbovat dostatečně silnou armádu na poražení všech soupeřů. Na mapách dochází k přetlačování o roztroušené neutrální budovy/zdroje, které po zkonvertování těží jednu ze čtyř hlavních surovin (zlato, kámen, kov, krystaly). Konvertovat budovy můžete hlavní budovou, hrdinou nebo unikátní jednotkou dané rasy.

Klíčovou silou v soubojích jsou hrdinové. Ti jsou nejen obávanými bojovníky/kouzelníky, ale podle schopností dokáží i ovlivňovat vlastnosti jednotek kolem sebe, zlevňovat ceny budov, krátit dobu rekrutování a podobně. Rekové se dále mohou učit až devíti druhům magie, sbírat artefakty do svého inventáře a přenášet si nejoblíbenější spolubojovníky do dalších bojů.

Mimo kampaň nabízí Warlords Battlecry řadu módů a dalších nastavení volné hry. Mimo jiné se dají mapy i náhodně generovat.

Hra se dočkala dvou pokračování Warlords Battlecry II (2002) a Warlords Battlecry III (2004).


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Kampaň je celkem nezáživná, mnohem větší potenciál má multiplayer. Přiznám se rovnou, hrdina byl to, co mě ke hře připoutalo, rozehrál jsem několik postav a vždy jsem si užíval každou úroveň, každé rozdělování bodíků mezi schopnosti, skilly, kouzla a perky. Pořád bylo co zlepšovat. Snad až na to, že skilly na vysokých levelech nebyly dotaženy, mohly jste je zlepšovat, ale bez efektu.

V popisu chybí dost důležitá informace, a to je zajímavý systém konvertování budov a dolů, též hlavní důvod proč máte ve hře hrdinu. Na co ničit, když můžete vše jednoduše přetáhnout na svou stranu?

Pro: Hrdinové a celý RPG systém, konvertování budov

Proti: Nic významného

+3