Nikdy bych nevěřil kolik teroristů se dokáže skrýt za jedno sedadlo.
Diskuze
tohle hra mýho mládí a jedna z mých prvních 3dfx her :)
No to je pravda tak oni cody celkově poslední dobou jsou ve znamení hromady scriptů, ale v codech 4 a 6 mi to tolik nevadilo, ale třeba v black ops už mi to přišlo trochu moc přescriptovaný.
USER47: Souhlas, bylo to naskriptovaný až hanba...
MIGtheDRAGON: Ale byl to takovej ten těžce naskriptovanej pseudostealth, kdy jsi prostě jen chodil po značkách a poslouchal příkazy. V podstatě to samý jako "stealth" v MW2.
USER47: No cod4 měl celou misi založenou na stealth, kde jste se plížili mezi spoustou nepřátel. Ale je pravda že dost slušnou část v codech trávíš vlastně stejně jako ve vc2 tím že jdeš, potkáš nepřátele které postřílíš zase o kousek popojdeš zase postřílíš. Dokonce i stejně jako ve vc2 čekáš na určitých místech, kde ti vykouknou, aby mohli dostat hedku :D
Ono v CoD4 to bylo úplně stejný.:)
Já hrál CoD4, CoD6 a Blops a stealth si teda pamatuju jen z toho prvního... V těch ostatních dvou to bylo dycky o zabití dvou čudlů zezadu jakože potichu a dál už se jede a la Virtua Cop:).
No je pravda že většina codů je vlastně v principu virtua cop podobná (jen tam musíš mačkat W narozdíl od vc :D), ale například sniperskostealth mise v novějších codech (hlavně v cod4 je dobrá) jsou důkazem, že cod série jde kvalitativně trošku nahoru :)
Systém střelnice má ve světě ale naštěstí miliony příznivců - viz.série Call of Duty:).