Remake prvního interaktivního filmu (2015) od Supermassive na UE5 je především audiovizuální. Drobná vylepšení jako scéničtější nasvětlení lokací či dnes už standardní ulpívání sněhu a deště na postavách mohou snadno pominout i hráči o téměř dekádu staršího originálu, ale doslovný facelift v podobě zcela překopané mimiky tváří všech charakterů dost možná ocení i ti, jež remakem začnou. Nešťastníci v Until Dawn nezřídka bojují o holé životy, což podtrhují ještě věrohodněji vyhlížející šrámy a rány, které zúčastnění nevyhnutelně utrpí. Tvůrci předělávky se však nebáli sáhnout ani na hratelnost.
Rozšířený prolog umožňuje zevrubněji poznat vztahy mezi jednotlivými protagonisty a motivace jejich eventuálního konání. Remake rovněž dává vale fixní kameře coby jedinému prostředku nahlížení veškerého dění. Převážnou část předělávky tak koukáte právě hrané postavě přes rameno. Správná rozhodnutí vám opět pomohou učinit indiánské totemy, přičemž nový hunger typ doplňuje ty z originálu, v remaku jinak rozmístěné. Přibylo i pár nových prostor k průzkumu a s nimi spojených interakcí mezi aktéry, což přispívá k hlubšímu vžití se do neutěšené situace mladých lidí na povětšinou zákeřně tiché hoře.
@Fritol (06.03.2025 09:10): Dopadli jako Ready at Dawn v menším měřítku, škoda, na jednu stranu chce Sony filmově působící hry, na druhou stranu už téměř nedává šanci novým IP z žánru interaktivních filmů.